Ga naar het forum
Feedback & vragen: ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Feedback & vragen: NL BSS beginnerscoaching Gamblewhitme

13 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
1,544 Weergaven
Arjon

Hier kunnen jullie al je vragen en feedback stellen omtrent de NL BSS beginnerscoaching van Gamblewhitme, op donderdagen vanaf 19:00 uur.

12 reacties
joeripokerthe1

hallo , ik heb een vraagje . Zou het mogelijk zijn om de coachingen van Alex een uurtje te verlaten op de avond , ik haal 19uur nooit met 2 kleine kindjes die naar bed moeten :P

Orodin

Oorspronkelijk gepost door joeripokerthe1
hallo , ik heb een vraagje . Zou het mogelijk zijn om de coachingen van Alex een uurtje te verlaten op de avond , ik haal 19uur nooit met 2 kleine kindjes die naar bed moeten :P

+1

joeripokerthe1

we krijgen geen reactie :P , ze denken waarschijnlijk had je maar geen kids moeten maken haha

Ik snap jullie punt wel, maar dit zijn ook mensen met een privé leven, die vrijwillig coachings geven en daar tijd voor vrijmaken, dus ik denk niet dat we veel meer mogen vragen.

Nivlem

Hey Guys!

Bedankt voor de feedback. Uiteraard gaan we hier iets mee doen.

We komen tot het huidige coaching schema door de volgende punten bij langs te gaan:

Wat is een redelijke tijd om de coaching te doen? (doordeweeks tussen 18:00 en 11:00 leek ons het beste)
Wat is de beschikbaarheid van de coach?
Is er overlap met andere coachings? (dit proberen we zo veel mogelijk te voorkomen.)

Als we over een aanpassing van de coaching tijd willen praten, zullen we dus ook met deze dingen rekening moeten houden.

Op het moment zijn de coachings die na Gamblewhitme komen wel SNG en geen cashgames, dus is de overlap iets minder belangrijk dan wanneer dit ook een cashgame coaching zou zijn geweest.

Ik zal het er dus even met Gamblewhitme over hebben of hij mogelijk zijn coachings (af en toe?) om 20:00 zou willen houden i.p.v. 19:00

Ik kom er zo snel mogelijk op terug! :)

Orodin

Dat alleen deze moeite al wordt gedaan wind ik bewonderenswaardig, en een zoveelste bevestiging dat mensen die graag 't spelletje wat beter willen leren nergens beter af zijn dan hier.

Top, wederom!

joeripokerthe1

hey melvin super dat zou ideaal zijn ,20 uur is een uur dat het huishouden bij de meeste getrouwde mensen met kids toch redelijk gedaan is ( toch voor de man :))

Orodin

EDIT: Never mind, my mistake :D

Orodin

Bumpje...

Is er enig zich op of dit door kan gaan, of dat 't zo blijft?

Thanks!

D.

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Bumpje...

Is er enig zich op of dit door kan gaan, of dat 't zo blijft?

Thanks!

D.

Hey hey,

De CM's hebben vandaag een vrije dag, maar ik zal vragen of Melvin hier morgen op zal reageren :)

Groetjes

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Orodin,

We zullen het coachingschema deze maand nog onder de loep nemen en bekijken wat de beste indeling van coachigns is.

De veranderingen zullen dan in april doorgevoerd worden, maar daarover zullen we jullie via het nieuws op de hoogte houden. _cool:

Orodin

Heeft natuurlijk geen haast, maar was gewoon benieuwd :).

We horen 't wel, thanks voor de moeite iig!