Skip to forum
Thread of the Month...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Thread of the Month: Jouw nominaties

18 Berichten
13 Gebruikers
0 Reactions
857 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Ook in november kun je weer een thread nomineren als voor de verkiezing tot "thread of the Month" en daarmee de starter belonen met een mogelijke prijs van $50.

Afgelopen maand was het de thread over de SnG-studiegroep, opgezet door Samni, die tijdens de stemronde de meeste votes ontving.

Als beloning voor het starten van deze thread ontvangt hij de $50 die bij de Thread of the Month hoort. Om de inzet van alle leden van de studiegroep te belonen zal hij echter zijn prijzengeld weer te beschikking stellen voor enkele challenges in de groep.

Vanaf nu kun je in deze thread alvast jouw favoriete threads van deze maand posten, zodat je ze later deze maand niet vergeet te nomineren. Kom je dus een goede thread tegen die indruk op je maakt, post hem dan direct in deze thread.

Dit zijn de voorwaarden:

• Actieve leden - Jouw kandidaat moet een actief lid zijn, die sinds de laatste poll met zijn of haar thread niet op enige wijze de forumregels en onze Terms & Conditions overtreden heeft. Beginners moeten tevens een volledig ingevuld profiel (naam en adresgegevens) bezitten.
  • Motivatie - Voorzie jouw nominatie van een korte motivatie, waarin je redenen noemt waarom jij vindt dat die specifieke thread genomineerd dient te worden.
  • Jezelf nomineren - Het is niet mogelijk jezelf te nomineren.
  • Jezelf uitsluiten - Een genomineerd lid heeft de mogelijkheid zich te laten uitsluiten van de verkiezing.
  • Medewerkers van PokerStrategy.com - Medewerkers en freelancers van PokerStrategy.com kunnen alleen genomineerd worden voor bijdrages die buiten hun gewone werkzaamheden vallen.

17 replies
Copymeistrr

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Om de inzet0 van alle leden van de studiegroep te belonen zal hij echter zijn prijzengeld weer te beschikking stellen voor enkele challenges in de groep.

FYP

Arjon

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Om de inzet0 van alle leden van de studiegroep te belonen zal hij echter zijn prijzengeld weer te beschikking stellen voor enkele challenges in de groep.

FYP

Fixed, thanks Copymeistrr :)

sjengfred

ik stop ermee, mensen

Vanwege de interessante plotwending, zeker om dat de OP zo beladen lijkt te zijn :D.

Vice1

Oorspronkelijk gepost door sjengfred
ik stop ermee, mensen

Vanwege de interessante plotwending, zeker om dat de OP zo beladen lijkt te zijn :D.

lol als ie gratis $50 krijgt stopt ie miss zelfs niet meer xD

Edit: zag nu pas dat ie al terug was xD ghehe

Ik stop ermee mensen.

Na mijn idee de beste van deze maand. haha echt lache en ik hoop dat hij doorgaat

Niemand die mij nomineert? Ik ben arm ;( ;(

lol jk, ik nomineer Emma Dauwe zoekt studie"maatjes" omdat hij goed aan zijn game werkt en omdat het een leuke blog is.

Arjon

Bump, nieuwe nominaties? :)

Oorspronkelijk gepost door Arjon

Je kan ook zelf topics nomineren :P

Ik nomineer Ice Mean. Hij is goed bezig voor de FL session.

Oorspronkelijk gepost door Robibinho
Ik nomineer Ice Mean. Hij is goed bezig voor de FL session.

Het gaat hier om de Thread of the Month he ;) Of bedoel je z'n blog ofzo?

Arjon

Oorspronkelijk gepost door IcMean

Oorspronkelijk gepost door Arjon

Je kan ook zelf topics nomineren :P

Ik kan alleen maar bumpen :(

Als ik ga nomineren denkt iedereen meteen dat het rigged is.

Bump :D

Ik nomineer dit omdat het zoveel succes heeft!

(ja ik weet dat het niet mag)

samni

Ik nomineer League of legends omdat het mij weer pokkeverslaafd heeft gemaakt aan dat spelleke :P

Ik nomineer de thread van Tonaldinho11, oftewel zijn blog.

Deze week haalde Tonaldinho11 de status van Supernova op PokerStars en nu is hij een challenge begonnen om te laten zien hoe snel je door de limieten heen kan speren met SNG's.

Lees voor de verdere details Tonaldinho11's blog

EmmaDauwe

Oorspronkelijk gepost door IcMean
Niemand die mij nomineert? Ik ben arm ;( ;(

lol jk, ik nomineer Emma Dauwe zoekt studie"maatjes" omdat hij goed aan zijn game werkt en omdat het een leuke blog is.

Hey nice!!
Ik zie het nu pas! Ben nu deze week druk bezg met school, maar daarna gaat hij weer op full motion.
Mercikes!

In die thread wordt er tegenwoordig ook gediscussieerd :)

Ik vraag me het volgende af: Wanneer is de "winnaar" bekend en hoe wordt de winnende thread bepaald?

Arjon

Goede opmerking, we zijn eigenlijk iets te laat, maar de kans om een thread te nomineren is nu voorbij en er komt zodadelijk een stemmingsthread uit. Inmiddels zal ook de nominatie voor Thread of the Month van december geopend worden :)