Skip to forum
Dutch Fish League: ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Dutch Fish League: Event 8

46 Berichten
25 Gebruikers
0 Reactions
3,583 Bekeken
Head Admin
Lanfear81
PokerChamp 2010 - Fish-League

De Fish en Shark League is onze competitie waarin onze PokerStrategen onderling strijden voor maandelijkse prijzen en uiteindelijk een plaats aan de finale tafel van het community event waar gespeeld wordt om de titel Dutch PokerChamp 2010 en een extra prijzenpot!

FishLeague event 8, de laatste league-match!
Komende zondag, 14 november, zal om 21:00 het achtste event voor de FishLeague van start gaan. Zorg dat jij je inschrijft en die belangrijke punten voor de ranglijst verzamelt.

De details van het toernooi:

* Pokerroom: PokerStars
* Wanneer: Zondag 14 november, om 21:00
* Buy-in: $1+0.10
* Toernooi ID: 330061349, je kunt het toernooi ook vinden in de toernooi lobby onder de tab 'private'
* Wachtwoord: FinalFish
* naam: PS.nl fishleague 8

Er worden ook nog 10 tickets vergeven voor gratis deelname aan dit event.
Bekijk de volgende thread om te zien of jij een van de tickets gewonnen hebt en claim jouw gratis ticket!

Belangrijk!:
Als je meespeelt in de FishLeague, dan kun je niet meespelen in de SharkLeague!
Geef in deze thread aan of jij meespeelt voor de FishLeague en geef jouw PokerStars nickname door in deze thread, zodat we weten welke nickname bij welke PokerStrateeg hoort!

Voor meer informatie:

45 replies

Ik heb me net geregistreerd.... doe ik eindelijk een keertje mee tegen een paar spelers van het forum (toch)? PS-nick: m4cs3th

hmmm.... kom er net achter dat ik zondag geen tijd heb :( grmph

bobm78

Volgens mij sta ik 2e in tussen klassement, dus zal zeker mee doen, de nummer 1 eruit knikkeren... :D

Doe ook weer mee, vorige X vergeten :(

Sutra1981

COunt me in going for HU AGAINST THE 2nd

Wie weet doe ik mee, als ik er dan ben. Ik ben de vorige keren nooit hoog geëindigd, dus het is wel een beetje voor spek en bonen.

Moderator
pcbeem

Ik zal er normaal gesproken ook weer zijn en zal proberen om stand een beetje up to date te houden tijdens spelen als ik er niet te lang inzit _evil:.

Wabbo

Ja, ik zal er ook wel weer bij zijn. Toch maar even m'n ticket naar die SnG veilig stellen =] Of natuurlijk de lead overnemen, hoewel dat waarschijnlijk nog lastig is.

WeBeWinner.

Benjike316

Ik weet nog niet of ik er zal zijn. Als ik niet op café ben in ieder geval wel :D

tjongetjonge

Ik zal er ook weer bij zijn ofc.
Ben alleen bang sta ik er niet op tijd weer ben :(

Nah ja, dan kunnen jullie alvast beginnen zonder mij ;)

bachpl3l

ook weer in, AA-Robert-KK

NIVEKii

Zo, net het bestaan van de fishleague ontdekt! Helaas is het nu al de laatste keer dat er gespeeld zal worden dus in de rankings zal ik geen potten meer breken. Is er ergens een lijst van spelers en ranking? Het enige dat ik vond was een lijst van hoeveel punten elke plek waard was.

nickname : NIVEKii.be

Hopelijk doen er wat meer dan 11 mensen mee (zoals nu het geval). Heeft iemand een indicatie hoeveel personen er meestal meedoen?

Moderator
pcbeem

Hey NIVEKii,

Leuk dat je mee doet!!

In deze thread zul je de actuele stand vinden. Over het algemeen doen er zo een 20 tot 30 man mee. Maar merendeel (waaronder ik _evil: ), schrijft zich vaak pas laat in.

mvg pcbeem :f_p:

Ik speel mee voor de lol, omdat dit mijn eerste fishleague event is. Ik speel onder de naam Trifé

Pokerflip66

ik speel mee onder de naam QB62
Met dank aan coinflipje

Schelles

Ik doe ook wel weer mee, voor de fun ;)

Arjon

Good luck all :)

Ik ben ook in. Nickname: lexintonXG

Tonaldinho11

Ook in, nick zelfde als hier