Hallo ik ben Wiel en 43jaar,
Mijn nick is Tuffnutzzz en ik speel nu op FT. Ik speel ongeveer 1,5 jaar en vorig jaar meegedaan aan PKVN (PokerStars). Van de 8 voorronden wist ik er toen 1 te winnen en werd ik net 3e in het algemene klassement van onze kroeg. Daarna online wat gespeeld en hier en daar zelf e.a. opgestoken. Een paar engelse PDFjes gelezen maar de theorie is toch vaak anders dan de praktijk. Via een vriend te horen gekregen dat je via de deze site 50$ kan krijgen om te pokeren en inmiddels sta ik op 148$. Ik speel voornamelijk 1+2$ SNG met 27man en laatst nog een MTT van 2$ / 180spelers gedaan en 4e geworden (Hoewel die laatste eigenlijk niet mag vanwege mijn BRM) maar ik had veel tijd. Wat ik vooral geleerd heb is geduldig te zijn ook al krijg je slechte kaarten.
Mocht je mij een keer tegen aan de tafel dan hoop ik dat dit een hoger limieten tafel zal zijn want ik wil echt hogerop komen en met de juiste middelen of coaching denk ik dat kan. Deze site is zeker een goed begin. Mocht jij je 50$ van deze site verliezen dan moet je je afvragen of poker spelen voor geld wel voor jou is weggelegd. Je bent er dan wellicht nog niet klaar voor. Mijn tip: Speel verstandig en met mate als je geen winnaar blijkt te zijn. BRM BRM en nog eens BRM!
Ook vindt ik respect aan de tafel erg belangrijk en lijkt het mij leuk om kennis te maken met andere pokerspelers die al gevorderd zijn en die bv hun brood ermee verdienen.
MVG,
Wiel