Ga naar het forum
Jullie feedback ove...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Jullie feedback over 2010

8 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
808 Weergaven
Arjon

Er is weer bijna een jaar ten einde - altijd een goed moment om de balans op te maken. Omdat PokerStrategy.com een community is, willen we graag samen terugblikken op 2010 en willen we graag jouw mening horen.

• Zijn we er in geslaagd dit jaar de community te ontwikkelen en te verbeteren?
• Zijn we concreet voor jou persoonlijk van meerwaarde geweest?
• Waar ben je tevreden mee?
• Waar ben je ontevreden mee?

Help ons met goede objectieve feedback om een beeld te krijgen van hoe de community er voor staat. Tevens zal het ons helpen om je in het nieuwe jaar 2011 je te kunnen voorzien van een optimaal aanbod wat betreft content, service en promoties!

En mocht je positief oordelen over onze community, dan willen we je graag uitnodigen om je stem uit te brengen op ons. PokerStrategy.com is namelijk genomineerd voor "Beste iGaming Community":
http://www.igbaffiliateawards.com/content/vote

PS: Mocht je je feedback liever niet openbaar maken, kun je ons ook aanschrijven via de e-mail:
dutch@pokerstrategy.com

7 reacties
3BetMe4Free

• Zijn we er in geslaagd dit jaar de community te ontwikkelen en te verbeteren? Ja ik denk het wel, de nieuwe mensen werden met open armen ontvangen door de meeste mensen en werden direct wegwijs gemaakt.
• Zijn we concreet voor jou persoonlijk van meerwaarde geweest? Ja.
• Waar ben je tevreden mee? Met de goeie hulp als er een vraag is.
• Waar ben je ontevreden mee? ---

marcelhermus

- community events voor de hele community en niet alleen voor diamonds mis ik.
- en het ontbreekt nog wel eens aan openheid van zaken.

mijn puntjes van kritiek.

Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
- community events voor de hele community en niet alleen voor diamonds mis ik.
.

Waar wordt dit van betaald dan?

Van het geld dat ene silverstar heeft geraked?

nieuwe voorpagina indeling?
Had geen zin een nieuwe thread te maken..

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey martjojo,

Er is inderdaad een nieuwe indeling van de homepagina.

In dit nieuws kun je meer lezen over de nieuwe website _cool:

KingKlaas

Wat ik wel leuk zou vinden is een shop in het nederlandse gedeelte van pokerstrategy met leuke pokerstrategyprodukten.

Zit nu wel eentje in het engelse en duitse gedeelte, maar ik denk dat je dan redelijk wat verzendkosten betaalt :f_eek:

of evt. bij een bepaald aantal lifetime strategypoints een leuk presentje voor de inspanning zoals een shirt of zo :f_grin:

Hey Klaas,

Bedankt voor je feedback! De shop kan inderdaad op dit moment helaas alleen bereikt worden als je de taal bovenin op Engelse of Duits zet, dan verschijnt de shoplink in het navigatiemenu.

Een overzicht van de verzendkosten vind je hier. De kosten vallen nog redelijk. Tenzij je tientallen kilo's aan merchandise gaat bestellen natuurlijk :D

Trouwens als je de Diamond member status haalt, dan krijg je een t-shirt!