Skip to forum
wie ik ben ? dit be...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] wie ik ben ? dit ben ik...

15 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
810 Bekeken

Hallo Pokeraars

Ik ben Roy Wijers, ik ga op partypoker mijn startkapitaal ontvangen en op partypoker is mijn naam evenals TripleSmile.

Ik ben 24 jaar oud en ik woon in Groesbeek. Mijn hobby's zijn pokeren voetballen en gamen ( call of duty etc. ). In mijn vrijetijd ga ik meestal samen met vrienden naar het café op lekker een potje te pokeren ( ook tegen vreemden ).

Ik ben benieuwd of de strategy die ik hier heb doorgenomen ook daadwerkelijk zal gaan werken.

Roy Wijers
19-11-10 ( 0:44 )
Groesbeek

14 replies
Benjike316

Hoi Roy

Eerst en vooral welkom bij Pokerstrategy.com!

Op café gaan is ook een van mijn hobby's. Maar ik poker er dan niet, meestal speel ik er gewoon tafelvoetbal, of gewoon aan de bar hangen. :D

Welke strategie heb je zoal allemaal doorlopen?

Groetjes
Benjamin

Hallo, ik heb de strategieën van Big stack van NL limit variant doorgenomen. ;)

Benjike316

De artikelen dan neem ik aan?

Wanneer je het startkapitaal ontvangen hebt, zal je de bronze status verkrijgen. Hierdoor krijg je toegang tot meerdere artikelen en video's.

Een video-serie die ik je al zeker kan aanraden is Crushing NL 50 van Hasenbraten. Van zodra je de bronze status hebt, zal je deze kunnen bekijken. Hierin worden allerlei concepten toegelicht die op elke micro-limiet toegepast kunnen worden. Zeker een interessante serie!

Groetjes

bedankt voor de informatie, eerst maar eens wachten op mijn kapitaaltje :D

Benjike316

Ik geloof dat je het startkapitaal inmiddels ontvangen moet hebben aangezien je de bronze bent ;)

Veel plezier aan de tafels! En een gouden tip. Hou je aan Bankrollmanagement! Dit wil zeggen dat je 25 buy-ins voor een limiet nodig hebt, eer je deze limiet 'mag' spelen. Dit is een concept dat aan de basis ligt van elk succesvol pokerspeler. Hoe graag je ook een limiet(en) hoger wil spelen, dat is niet veilig met maar enkele buy-ins voor die limiet.

Groetjes

Hallo Benjike,

Ik heb inderdaad mijn startkapitaal vandaag ontvangen op partypoker en ik heb er al $115 van gemaakt.

Aan de 25 buy-in regel heb ik niet voldaan omdat ik begonnen met met 0.02/0.04 blinds, dit heb ik gedaan omdat bij 0.01/0.02 alleen maar 9 seaters waren en bij NL4 was dat niet zo.

Hoe dan ook ik ben in ieder geval goed van start en ik ben voorplan om zo lang mogelijk dit voort te zetten.

Hopelijk heb ik binnenkort mijn silver(e) status zodat ik nog meer video's kan bekijken.

Ik ga in een andere thread mijn bankrollstatus bijhouden zodat ik jullie ook een beetje op de hoogte kan brengen.

Sjors777

je maakt van je 50$ start kapitaal in 24 uur 115$, door ongeveer binnen je brm te spelen? Sick grinder, of sick upswung:P
succes ermee

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
je maakt van je 50$ start kapitaal in 24 uur 115$, door ongeveer binnen je brm te spelen? Sick grinder, of sick upswung:P
succes ermee

Hallo Sjors, ik heb non-stop zitten spelen ( LOL ! ) :D

Benjike316

Wat een mooie start zeg!

Ik heb in een andere thread gelezen dat iemand je heeft aangeraden om een blog te starten. Dit kan je hier doen. Het is geen verplichting om een blog bij te houden, maar met een blog kom je al sneller in aanraken met mede cashgamers en zal je altijd wel tips en feedback van andere leden krijgen. Daarbuiten is het altijd leuk om in de toekomst terug te kunnen kijken naar je start van je pokercarrière.

Heb je die afbeelding van triple smile ingesteld in je signature?

Groetjes

Oorspronkelijk gepost door Benjike316
Wat een mooie start zeg!

Ik heb in een andere thread gelezen dat iemand je heeft aangeraden om een blog te starten. Dit kan je hier doen. Het is geen verplichting om een blog bij te houden, maar met een blog kom je al sneller in aanraken met mede cashgamers en zal je altijd wel tips en feedback van andere leden krijgen. Daarbuiten is het altijd leuk om in de toekomst terug te kunnen kijken naar je start van je pokercarrière.

Heb je die afbeelding van triple smile ingesteld in je signature?

Groetjes

Hallo Benjike316,

Bedankt voor je tip, ik neem is een kijkje bij ''blog opzetten'' en dan zal ik het is overwegen. Als ik een blog aanmaak dan zal ik jullie hiervan op de hoogte houden.

De afbeelding van triple smile staat nog niet als signature ingesteld, maar dat komt mischien nog wel want ik heb meerdere afbeeldingen van triplesmile, dit is een voorbeeld.

Maken veel van de spelers die op pokerstrategy lid zijn een blog aan of valt het tegen ?

Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door triplesmile

Maken veel van de spelers die op pokerstrategy lid zijn een blog aan of valt het tegen ?

Valt tegen ;)

Nee maar meesten hebben een blog die ze niet meer bijhouden

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door triplesmile

Valt tegen ;)

Nee maar meesten hebben een blog die ze niet meer bijhouden

haha oke, ook fijn om te weten. Mischien dat ik het wel ga doen. De eerste paar weken is het leuk maar dan word het te standaard en dan ga je het minder bijhouden.

Benjike316

Hey

Zou het eventueel gaan om je afbeelding kleiner te maken? Het wordt nogal onoverzichtelijk als je in elke post dergelijk grote afbeeldingen hebt staan.

Groetjes

haha, klopt ik moet het volgende week maar is aanpassen ;)