Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hallo

11 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
715 Weergaven

Hallo,

Mijn naam is Alwin en ben 28 jaar jong ..

Ik ben hier terecht gekomen via een vriend van mij en heb dankzij de vele informatie een betere kijk gekregen op bepaalde situaties aan de tafels

Speelde altijd op partypoker maar sinds kort op fulltilt wegens t begin kapitaal wat ik daar via deze site heb gehad, en moet zeggen dat t daar me wel bevalt.

Ben zeker van plan wat actiever te worden hier op de site ,

Mvg chillo70

10 reacties
Benjike316

Hoi Alwin

Welkom!

Altijd leuk om een nieuw actief lid erbij te krijgen! Je bent ondertussen al gold zie ik. Welke limieten speel je? En zijn dit toernooien of cashgames?

Groetjes
Benjamin

Hey ,

Ik speelde altijd op partypoker meestal 1/2 NL maar zonder BRM storte gewoon 50E en ging met alles aan tafel ..:P

Speel nu op ftp , waar ik me wil gaan verdiepen in de MTT op de micro en low tafels ..

Benjike316

Oorspronkelijk gepost door chillo70
Hey ,

Ik speelde altijd op partypoker meestal 1/2 NL maar zonder BRM storte gewoon 50E en ging met alles aan tafel ..:P

Speel nu op ftp , waar ik me wil gaan verdiepen in de MTT op de micro en low tafels ..

Buiten BRM spelen is niet het aller slimste wat je kan doen. Heb je de MTT-strategie artikelen al gevonden?

Voor MTT's geldt er een 1% BRM. Dit wil zeggen dat je een limiet kan spelen van zodra je 100 buy-ins voor de limiet hebt. Het is echt aan te raden je hieraan te houden! Spelers zonder BRM gaan voor minder broke.

Groetjes
Benjamin

Ja ik weet het heb t zelf al ondervonden .. :(

En ja die MTT strategy , zijn zeker de moeite waard om is even goed door te nemen .. :P

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey chillo70,

Hoe gaat het met je MTT avontuur? Ik zag dat je ook al in de MiniFTOPS meespeelde.

Behalve de artikelen zou ik je ook aanraden om even door de video-sectie te bladeren voor de MTT-video's. Er zijn zeker een aantal video's die erg leerzaam zijn om te kijken wanneer je zelf even geen zin of tijd hebt om te spelen.

Misschien is het leuk om een een blog bij te houden van je herstart op Full Tilt Poker. Er zijn zeker veel mensen die geïnteresseerd zijn in MTT's, dus je kunt er zeker van zijn dat je genoeg lezers hebt die je met tips zullen bijstaan!

Onze blogsectie op het forum vind je hier

Groetjes,
lanfear

Heey , nou gaat nog niet echt zoals ik zou willen dat het ging :).

Bij de MiniFTOPS ben ik rond de 3750ste plek geeindigd ..

Maarja we komen er wel , aan te weinig info zou t in iedergeval niet liggen ;)

Mvg

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Naja, bij de miniFTOPS en dergelijke toernooiseries zijn de velden zo groot dat de variance natuurlijk enorm is. Ik zou niet direct in paniek raken vanwege 1 3000ste plaats _biggrin:

Heb je overigens de MTT video van onze nieuwe videoproducer al gezien?

Benieuwd wat je van deze debuut video vindt!

wow super goeie video man heb m net gezien , goeie en duidelijke uitleg van iemand die zeker weet waar die mee bezig is .. leuk om te zien .. ;)

Ga zeker als er nog meer video's komen van hem ze allemaal kijken ..

Tnx..

Er komen zeker meer video's van Underdogggg, deel 2 is 'in the works'. En een tipje; hou vandaag het nieuws in de gaten :D

Gaan we zeker doen , thanks voor de heads up .. ;)