Ik heb al zijn shows gezien en er zijn er toch weinig (dan wel geen) die aan hem kunnen tippen
Oorspronkelijk gepost door Benjike316
Hans Teeuwen is backIk heb al zijn shows gezien en er zijn er toch weinig (dan wel geen) die aan hem kunnen tippen
![]()
Alleen Theo Maassen zit op dat niveau. Legendarisch goed.
Oorspronkelijk gepost door QuidProQuo
Hans Teeuwen is backIk heb al zijn shows gezien en er zijn er toch weinig (dan wel geen) die aan hem kunnen tippen
![]()
Idd, Theo Maassen en Wim Helsen vind ik zelfs een tikkeltje beter dan Teeuwen. Maar ik ga wel ze-ker kijken naar deze show. Dinsdag tickets shippen!
Oorspronkelijk gepost door Deltathree
![]()
Idd, Theo Maassen en Wim Helsen vind ik zelfs een tikkeltje beter dan Teeuwen. Maar ik ga wel ze-ker kijken naar deze show. Dinsdag tickets shippen!
Wim Helsen is inderdaad ook erg goed. Maar vind persoonlijk dat hij niet in de buurt komt van Maassen en Teeuwen. Zo goed, zo hard, zo bot, zo droog.
Is natuurlijk persoonlijk, maar Wim Helsen komt niet in de buurt van Maassen en Teeuwen. Verre van. Wel altijd lachen, maar er zit toch echt een enorme kloof tussen.
Ik vind net dat Helsen een soort intellectuelere/betere soort humor brengt dan Teeuwen/Maassen. Ik vind het juist nog beter omdat hij een vorm van humor kan brengen waarbij hij niet doet wat andere komieken doen.
Ik vind net dat Helsen een soort intellectuelere/betere soort humor brengt dan Teeuwen/Maassen. Ik vind het juist nog beter omdat hij een vorm van humor kan brengen waarbij hij niet doet wat andere komieken doen.
Vind ik Maassen toch veel intellectueler en meer maatschappijkritisch dan Helsen. De shows van Helsen slaan nergens op in principe en lijken heel erg op shows van Teeuwen. Soms verdenk ik hem zelfs van het nadoen van Teeuwen. Enkel, doet Teeuwen dat vele malen beter...
Ik vind net dat Helsen een soort intellectuelere/betere soort humor brengt dan Teeuwen/Maassen. Ik vind het juist nog beter omdat hij een vorm van humor kan brengen waarbij hij niet doet wat andere komieken doen.Vind ik Maassen toch veel intellectueler en meer maatschappijkritisch dan Helsen. De shows van Helsen slaan nergens op in principe en lijken heel erg op shows van Teeuwen. Soms verdenk ik hem zelfs van het nadoen van Teeuwen. Enkel, doet Teeuwen dat vele malen beter...
zoals je al zei, to each his own, en ik vind Helsen echt de meester. Z'n absurdisme vind'k zo zalig. Heb al z'n shows in de zaal gezien en vind't echt te epic.
Dat gezegd zijnde ben'k wel enorm blij dat Teeuwen terugkomt en koop ik dinsdag INSTA tickets. Ook ben'k echt wel een groooote fan van Theo Maassen en heb ook veel shows van hem live gezien.
Ik vind net dat Helsen een soort intellectuelere/betere soort humor brengt dan Teeuwen/Maassen. Ik vind het juist nog beter omdat hij een vorm van humor kan brengen waarbij hij niet doet wat andere komieken doen.Vind ik Maassen toch veel intellectueler en meer maatschappijkritisch dan Helsen. De shows van Helsen slaan nergens op in principe en lijken heel erg op shows van Teeuwen. Soms verdenk ik hem zelfs van het nadoen van Teeuwen. Enkel, doet Teeuwen dat vele malen beter...
Hij zegt toch nergens dat Wim Helsen maatschappijkritiek brengt? Ik vind Hans Teeuwen ook wel hollandser dan Wim Helsen.
Oorspronkelijk gepost door rafski
Hij zegt toch nergens dat Wim Helsen maatschappijkritiek brengt? Ik vind Hans Teeuwen ook wel hollandser dan Wim Helsen.
Maatschappijkritisch zijn is nogal een groot onderdeel van het wel of niet zijn van een intellectuele voorstelling.
Ik snap jouw hele post niet. Wim Helsen is een Belg, Teeuwen is een Nederlander. Logisch dat ie dan "hollandser" is. Dat hoef jij niet te vinden, dat is een feit.