Skip to forum
Nieuwe Sunday "Majo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nieuwe Sunday "Major" op PokerStars

26 Berichten
14 Gebruikers
0 Reactions
1,648 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

PokerStars komt met een nieuwe toevoeging aan de toch al populaire zondagse toernooidag.

Naast de Sunday Million, de Warm-up en Second Chance voegt PokerStars nu een toernooi toe wat qua starttijd speciaal op de Europeese markt gericht is - De Sunday Kickoff.

Met een buy-in van $109 en een gegarandeerde prijzenpot van $50.000 een ideaal toernooi om de zondag te starten. Het toernooi begint om 14:00 CET, ideaal dus voor de spelers uit Europa. Maar ook de vroege vogels uit Amerika kunnen makkelijk met een bak koffie aanschuiven, voor hen is het namelijk 08:00 ET.

De eerste editie van de Sunday Kickoff start komende zondag 19 december.
Toernooi ID: 344020025

Je kunt je ook kwalificeren voor het toernooi via een $11 qualifier die op zaterdag gespeeld wordt.

Een goede toevoeging aan de toernooi kalender, of is 14:00 te vroeg na een lange pokersessie op zaterdag avond? _biggrin:

25 replies
QuidProQuo

Hoop wel dat de GTD prijzenpot snel omhoog gaat. $50k is nou niet bepaald een major...

samni

Oorspronkelijk gepost door QuidProQuo
Hoop wel dat de GTD prijzenpot snel omhoog gaat. $50k is nou niet bepaald een major...

Voor op zondagmiddag is dit al een aardig bedrag.

Mijn BR stelt me momenteel nog niet in staat om deze te spelen, dus boeie :P

Nivlem

Als ze nu van die $50K inderdaad $500K maken mogen ze het van mij een major noemen :P.

QuidProQuo

Oorspronkelijk gepost door samni

12BI is toch zat?

Ik vind de prijzenpot eerlijk gezegd ook wel wat tegenvallen, maar toch is het eeen leuk begin van de zondagmiddag...

Head Admin
Lanfear81

Zullen we het voorlopig op een Sunday Lieutenant houden dan? _biggrin:

samni

12BI is toch zat?

Ik heb meer dan 12 BI :f_eek: Mag ik dan ook de Sunday Million spelen?

samni

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Zullen we het voorlopig op een Sunday Lieutenant houden dan? _biggrin:

Ha

Ha

Ha

:f_confused:

bobm78

Geen idee hoe anderen hier over denken, maar als je op zaterdagavond/nacht idd de standaard MTT's en dus ook Majors speelt, speel je al min of meer volgens hun tijdschema. Dan is zondagmiddag om 14.00 u wel vrij snel, aangezien meeste toernooien toch wel tot diep in de nacht/ochtend kunnen duren.
Mocht het nou het allervetste toernooi van de hele week zijn, wil men mss nog wel zijn wekker zette, maar voor Guar pot van 500 man gaat dat tegenvallen denk ik.

QuidProQuo

12BI is toch zat?

Ik heb meer dan 12 BI :f_eek: Mag ik dan ook de Sunday Million spelen?

Tuurlijk. 10BI is een hele mooie BRM.

Arjon

We dachten hier eerst nog dat het een typo was ofzo, en dat het $500.000 guaranteed moest zijn. Voor $50.000 kom ik m'n bed niet uit hoor.

Oorspronkelijk gepost door Arjon
We dachten hier eerst nog dat het een typo was ofzo, en dat het $500.000 guaranteed moest zijn. Voor $50.000 kom ik m'n bed niet uit hoor.

Lol....

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Als ze nu van die $50K inderdaad $500K maken mogen ze het van mij een major noemen :P.

Dit :D

Ik denk dat er wel meer dan 500 spelers zich gaan inschrijven tbh... Die GTD zal wel omhoog gaan binnen afzienbare tijd

caroline29632

Mja is toch altijd bij stars. Ze zouden maar eens wat overlay moeten betalen. :O Zo is er een 82$ MTT dat ik vaak speel met een GTD prize pool van 2k... Ook om te lachen.

Ik verwacht dat de uiteindelijke prize pool wel 500k zal zijn. Ik vind het gwn echt te lame van stars dat ze dat risico niet willen nemen. Er is echt bijna nooit overlay in hun MTTs. Op FT en vooral Ipoker is dat regelmatig. :)

(Nog zo'n reden dat ik echt een stars hater ben :D)

Voor de rest vind ik het wel een leuk MTT dat perfect in men BRM past. Dus ik zal dat wss wel vaak gaan spelen.

samni

Hebben ze laatst in die WCOOP niet een paar keer een overlay gehad?

Sjors777

ja je zal zien dat zondag de pricepool al over de 100k gaat. Id zeer jammer dat er nooit overlay is. Heb het als ik er zo over denk nog nooit meegemaakt op stars!?

Nivlem

Als ze 100K GTD aankondigen hadden ze het ook sowieso gehaald

Als ze 250K en een hoop qualifiers runnen, hadden ze dat zelfs easy gehaald denk ik..

caroline29632

Idd. Ik snap gwn niet dat ze dan niet een beetje risico nemen en zeggen: Wow kijk, op dit uur van de dag, met ons nieuwe MTT garanderen wij 300k$.
Keiveel mensen gaan dat graaf vinden en spelen.

Nee we spelen op safe, we gaan zeker geen extra 20k ofzo bijbetalen.