Skip to forum
Hoi, ik ben BaggerS...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hoi, ik ben BaggerSmurf

7 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
563 Bekeken

Hallo forum!

Ik ben Arjan en ben vandaag begonnen met pokeren op PartyPoker met de $50 van PokerStrategy.
Ik heb nu een tafel of of 8 gespeeld ($2 inkopen bij NL $0.05/$0.10 tafels) met de shortstackstrategie en heb nu een bankroll van welgeteld $51,10 :).
Ik ben van plan dit door te zetten tot mijn bankroll $120 groot is voor ik NL $0.10/$0.20 ga spelen, zoals het artikel aanraadt. Nu nog hopen dat het ooit zo ver komt ^^.
Hoeveel uur zou ik ongeveer moeten spelen om de 100 PartyPoints te halen om de $50 vrij te spelen? En verdwijnt die simpelweg als me dat niet binnen 90 dagen lukt?

6 replies
Copymeistrr

De SSS levert nogal snel punten op dus ik zou me daar niet zoveel van aantrekken. Indien je de 100 PP niet behaalt, dan zal er 50$ weggaan denk ik en de winst mag je houden.

AmsterdamCalling

stoere naam

Head Admin
Lanfear81

Hey BaggerSmurf

Welkom op het forum!

Nice dat je meteen de eerste dag met winst afgesloten hebt. Je plan van bankrollmanagement klinkt goed!

Hoeveel uur je precies moet spelen voor de 100 PartyPoints is moeilijk te zeggen, omdat dit ook afhangt van het aantal tafels dat je speelt.

Ik zou me er echter nog niet al te druk over maken. Zodra je regelmatig speelt zul je zien dat die punten sneller gaan dan je verwacht en dat de grens van 100 Points geen probleem is.

Aan je nick te zien zal jouw stem in deze thread uitgaan naar die blauwe ventjes?
Goede oude TV series uit onze jeugd!

Veel plezier in de community! _cool:

Welkom baggersmurf :)

100 PP is redelijk eenvoudig te behalen... als je zo speelt als je nu speelt zul je die 50 dollar gewoon kunnen houden denk ik :)

Hey allemaal, bedankt voor het welkom en de antwoorden!
En inderdaad, ik zou op de kleine blauwe ventjes stemmen :P.
Ik ben net wakker en zal weer eens een tafel openzetten terwijl ik wat huiswerk maak ^^.

Welkom BaggerSmurf. Succes met spelen vandaag!