ik ben vorig jaar begonnen met poker op partypoker Full Ring. Dat ging best ok. Dan 6 max beginnen spelen en dat liep voor geen meter. Daarna elke week live freerolls gaan spelen en online geoefend op sng, mtt sng en freerolls. Probleem was: te weinig tijd om te grinden (gezin en twee kinderen) en echt geconcentreerd bezig te zijn. Live ging het ok, maar live minder.
Steek ook enorm veel tijd in boeken en trainingsvideo's en veel minder in online spelen.
Laatste weken vooral HUSNG aan het spelen
speel dus vanalles wat, vaak te kort en te weinig geconcentreerd, maar theoretisch heb ik wel een stevige basis. Probleem is dat het er niet uitkomt online. Wil daar nu toch wel eens werk van maken en een bankroll bijeengrinden.
Voor tornooien ga ik nooit genoeg tijd hebben om online te spelen dus uiteindelijk zal het cashgames zijn, sng's stt of 45 man of 90 man en HU
heb wel veel interesse in paar mensen waar ik mee kan communiceren over handjes.
Ondanks dat ik weinig online speel ben ik bijna dag in dag uit met poker bezig: lezen, video's kijken, forums bekijken, en ik check ook elke maand mijn hem stats
heb dan ook een erg grote collectie boeken en video's hier