Wat denk jij van de trailer?
Gaat dit een leuke show worden?
Ga jij de show volgen?
Dit ga ik zeker volgen en het zal waarschijnlijk zeer vermakelijk worden.
Nog belangrijker: laat deze show het hele poker-pro leventje ALSJEBLIEFT verheerlijken. We kunnen wel weer een nieuwe batch fish gebruiken
KEEP EM COMING!
Oorspronkelijk gepost door QuidProQuo
Dit ga ik zeker volgen en het zal waarschijnlijk zeer vermakelijk worden.Nog belangrijker: laat deze show het hele poker-pro leventje ALSJEBLIEFT verheerlijken. We kunnen wel weer een nieuwe batch fish gebruiken
KEEP EM COMING!
Komt wel goed aan de intro te zien.
Party all day every day, right pro's?
Idee is goed, gasten zien er niet allemaal uit alsof ze iets te vertellen hebben en de serie zal waarschijnlijk kut worden zoals dit met zoveel series het geval is.
Toch hoop ik stiekem dat het wat wordt...
Alles wat ook maar een beetje over poker gaat en op 2 Months 2 Million lijkt wil ik graag zien. Ben benieuwd.
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Alles wat ook maar een beetje over poker gaat en op 2 Months 2 Million lijkt wil ik graag zien. Ben benieuwd.![]()
Oorspronkelijk gepost door odacha
Doet me denken aan 2m2mm! Kent iemand datYep, I do
De meesten van ons denk ik wel, werd ook regelmatig wat over gepost op dit forum.
Alles wat ook maar een beetje over poker gaat en op 2 Months 2 Million lijkt wil ik graag zien. Ben benieuwd.![]()
Oorspronkelijk gepost door odacha
Doet me denken aan 2m2mm! Kent iemand datYep, I do
De meesten van ons denk ik wel, werd ook regelmatig wat over gepost op dit forum.
DOH
![]()