Ligt eraan welke toernooien hij speelt.
Als dit MTTs zijn van 300+ spelers is 93% ROI niet boven verwachting ofzo. Hij cashte alleen vrij snel, soms moet je heel erg lang spelen voordat je een beetje rungoot krijgt en er opeens 3 shipt.
Wel moet je weten dat je na die 3 big cashes nu een tijdje niks hoeft te verwachten.
Bedankt allemaal ![]()
Ja, in 70 toernooien zijn zowat al mijn profits bij elkaar gesprokkeld. D'r zit wel een verhaal achter deze graph: In november ben ik weer begonnen, De 110 MTTs voor de graph omhoog gaat zijn van eerder dit jaar, van ongeveer juni tot augustus. Daarna ben ik weer verhuist naar full tilt (overigens 1 van de sites waar ik geen winner ben) en daar heb ik dus behoorlijk spijt van gehad. Wel ben ik aan mijn spel blijven werken, en nu speel ik gewoon vrijwel ABC poker in MTTs en het werkt bijzonder goed. (zoals de graph van de laatste 60 toernooien laat zien)
De buy-ins gaan vanaf 3$ rebuy tot 20$ (er zijn nog een paar grotere toernooien, maar die fade ik uiteraard, ik fade alles boven de 15$) Als je je spel constant aanpast aan de tafel, en de regs gewoon uit de weg gaat dan is het vrij makkelijk om de finale tafel te bereiken. De meeste toernooien hebben iets meer dan 120 entrants, sommige rebuyers gaan tot 300 maar groter word het gewoon niet door het traffic.
Ik heb nu een backdeal met een andere reg ( heb een keer heads-up met hem gezeten in een toernooi, daarna skype uitgewisseld en zo verder...) dus ik kan nu vrijwel ieder toernooi spelen dat ik wil. I'm ready to go big next year!
Heerlijk!
Altijd een geweldige gevoel om zo'n grote mijlpaal te bereiken. Op naar de $2k?
Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Wel moet je weten dat je na die 3 big cashes nu een tijdje niks hoeft te verwachten.
Onzin!
we gaan gewoon nog even door!
gister 150$ gecashed (derde in de 10$ 1250$ GTD deepstack) en zojuist nog dit!
(mod-edit: Gelieve niet te linken naar non-affiliates)

wat een heerlijke manier om 2011 te beginnen
Oorspronkelijk gepost door Vixae
Lekker! Welke pokerrooms speel je op?
+1 tell us, of is het een non-affilliate?
Dit is toch wel een proficiat waard ♠_cool: , nu vooral vasthouden en niet alles direct verliezen
, maar dat zal niet gebeuren !