Hallo pokeraars,
Ik ben Alex, alweer 35 jaar, getrouwd, derde kid in februari op komst. Speel nu zo'n twee jaar poker en vind het een geweldig spel om te spelen.
In het begin heb ik wat gespeeld op Everest. In een Chip en Chair voor 1 dollar eens derde geworden voor 150 dollar. Software is om te huilen dus maar geswitched naar Party via één of andere site. Ben daar de 10 mans gaan spelen. Dat ging wel ok maar kon de software en aanbod ook niet echt waarderen. Daarna ook nog een account geopend op Full Tilt (FT).
Toen kwam ik PokerStrategy tegen en ben lid geworden in oktober 2010 . De 50$ laten storten op PS en ben hier gaan spelen en ook nog op FT.
Heb in de afgelopen twee jaar van alles gespeeld (Cash, HU SNG, MTT SNG, MTT) maar ben tot de conclusie gekomen dat 9 mans SNGs mij hij het beste liggen kwa beschikbare pokertijd en plezier in het spelletje. Voor cash heb ik ook geen aanleg, wellicht in 2012 maar eens proberen.
Het lijkt mij geweldig om de MTTs aan te pakken, maar kan er niet tegen om 4 uur te pokeren om er dan voor het geld uit te vliegen. Zo nu en dan in het weekend open ik een MTT en hopen op een leuke ship.
Mijn resultaat van de afgelopen 2 jaar op PS en FT. Laatste tijd een break even stretch.

Doelen 2011:
Meer spelen, meer volume maken
Door het starten van deze blog denk ik dat ik de discipline krijg veel meer te spelen.
No tilting
Niemand meer beraten in de chat en rustig blijven.
Ik kan zo tilten als iemand in mijn ogen onnozel speelt waardoor ik eruit vlieg.
Hierdoor ga ik slechter spelen en probeer met fancy plays dingen weer goed te maken.
Steadily weer terug naar de 6,5$ tafels.
Heb hier toch de meeste winst behaald de laatste jaren.
Ga dit jaar beginnen op de 2,25$ op FT. Speel namelijk alleen met de bank roll per room.
Totale bankroll goal: 1000 dollar
Afvallen tot 70 kg. Stond op de weegschaal vanochtend: 77,2 kg.
In de laatste 10 jaar elke keer een kg erbij gekregen. Dus hier heb ik ook nog wat eer te behalen.
Doelen januari:
> 500 2,25$ 9 mans op FT
FT ligt mij het beste, gezien de gestage blind level stijging en krijg daar rakeback, alleen geen strategypoints.
Minimaal 1x per week een MTT spelen
Minmaal 1x per week lezen\meedoen aan geposte handen in het forum.
Minimaal 1x per week handen door SNGWiz halen.
Minimaal 1x per week joggen.
Na enkele cash outs de laatste tijd (had ca. 1600$ totaal) dus mijn bankroll per 01-01-2010 is:
Pokerstars: 171,58$
Full Tilt: 226,83$
Mansion Poker: 97,68$
Netteler: 14,23$
Totaal: 510,32
Nou ja, genoeg geschreven. Rest mij nog iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen en good luck at the tables.