Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Dit is mij...

10 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
720 Bekeken
jhe440

Oi!

Ik ben Jelmer, heb me al een tijd geleden aangemeld bij PS, maar ben nooit echt actief geweest. Ik ben 20 jaar en studeer economie aan de VU.

Ik heb qua poker t bekende weggetje afgelegd, van poker met vrienden naar online, wat ik een jaar of twee doe. Ik heb vooral SnG's online gedaan, waarmee ik n soort van BR heb opgebouwd. Maar aangezien de SnG's me een beetje zijn gaan vervelen, wil ik me gaan richten op SH cashgames. Ik wil vooral komende maand redelijk intensief gaan pokeren omdat me studie een maandje stil ligt. (je mot toch wat :P)
Vuren (liefst vragen) staat vrij.

Jelmer

9 replies

Hey Jelmer,

Welkom bij PokerStrategy!

Cool dat je nu actiever gaat worden op het forum, gezelligheid en drukte kunnen we altijd gebruiken.

Op welke site wil je de SH-games gaan spelen?

Groetjes

jhe440

Bedankt! :D
Tja, dat gaat nog eventjes moeilijk worden, want ik speel het liefst op Stars, alleen mijn account van PokerStrategy staat gelinkt aan Partypoker(Dit kan volgens mij niet verandert worden?). Probleem is alleen dat ik PP volkomen kut vind spelen. Ik begin sowieso op Stars en dan stap ik later eventueel over naar PartyPoker ofzo...

Head Admin
Lanfear81

Hoi jhe440,

Ook namens mij welkom op het forum!
Wanneer je al een real money account hebt bij PokerStars is het inderdaad niet mogelijk om hiermee alsnog StrategyPoints te verdienen.

Je kunt echter wel meerdere pokerrooms koppelen aan je PokerStrategy.com account. Je hoeft dus niet perse bi PartyPoker te spelen om punten te verdienen. Je kunt ook bijvoorbeeld spelen bij Full Tilt Poker en daar je punten verdienen, om maar wat te noemen. Een overzicht van de beschikbare pokerrooms vind je hier:

Op welke limiet ben je van plan te beginnen met de cashgames?

Hey Jelmer,

Ook een welkom namens mij! Als je nog geen account hebt op PokerStars dan zou je ook van de deposit bonus gebruik kunnen maken en op die manier StrategyPoints kunnen verdienen.

Welke varianten ga je trouwens spelen?

jhe440

Ik heb inderdaad al een oude account bij Pokerstars, dus dat gaat helaas niet. Maar wist nog niet dat je ook meerdere accounts aan PS kon koppelen, dan ga ik idd een FTP account aanmaken, merci voor de tip!
Was van plan te beginnen op SH 10NL, omdat ik het idee heb dat lager niet echt zin heeft, aangezien de spelers daar toch maar zo maar wat doen... :D

Oorspronkelijk gepost door jhe440
Ik heb inderdaad al een oude account bij Pokerstars, dus dat gaat helaas niet. Maar wist nog niet dat je ook meerdere accounts aan PS kon koppelen, dan ga ik idd een FTP account aanmaken, merci voor de tip!
:D

Graag gedaan! Je kan inderdaad meerdere accounts koppelen, zolang als dat het nieuwe accounts betreft en je de software via onze downloadlinks download :).

Hier nog een linkje naar een aantal strategie-artikelen.

Hoop trouwens dat de studie stil vanwege vakanties en dergelijke?

noisecore

ik zou eerder een Ipoker room kiezen als ik jou was. zeker als beginnende cashgamer

jhe440

ja, ik had een projectje vorig jaar al gedaan, dus heb nu een maandje vrij :D
@noisecore: hoezo? laag niveau? mooie rakeback?

Oorspronkelijk gepost door jhe440
ja, ik had een projectje vorig jaar al gedaan, dus heb nu een maandje vrij :D
@noisecore: hoezo? laag niveau? mooie rakeback?

Ah oke, extra vakantie is altijd mooi meegenomen, meer tijd om te pokeren :)

En het IPoker-netwerk staat inderdaad bekend om de hoeveelheid slechte spelers :D (helaas bieden we er geen rakeback op aan).