Als eerste dankje Stephanlam!
Mijn eerste sessie is gespeeld, een 15tal heads-up games € 2,14.
Bankroll begin: € 50
Bankroll eind: € 49,90
Conclusie: € -0,10
Een samenvatting van de gespeelde heads-up games:
Lang potje tegen tighte speler. Ik kreeg weinig handen op het laatst waren de blinds hoog en kreeg ik K Q. Met deze kaart ging ik all in en werd gecalled met 3 3.
De flop/turn/river brachten mij geen verbetering.
VERLOREN
Eerste hand kreeg ik A8s hij raist redelijk veel en ik call. Flop was A A 7 hij raisde ik callde, turn was een 7 hij raist en ik call de river was een K. Ik bette minimaal tegen hem in om een all in uit te lokken helaas folde hij/zij.
Hij ging daarna gelijk all in met 30% van de totale chips en ik callde met K7 hij liet 10 9 zien en ik won.
GEWONNEN!
Dit potje speelde ik weer tegen de persoon van potje #2, hij was vrij agressief dus ik kon redelijk veel raises callen.
Eerste hand kreeg ik Q 10 hij raist en ik call. Flop 10 9 7 hij gaat all in en ik call.
Hij laat A 8 zien, ik sta voor!!! Helaas een J en daardoor een straat!
Weer tegen dezelfde tegenstander. Na een paar x all in van hem te zien call ik hem af met A 4 hij laat K Q zien. Er komen een K Q op de flop en voor mij komt er verder niks.
Weer dezelfde tegenstander. Ik ga all in met AK hij callt met J 8 ik flop een straat en win.
Zelfde tegenstander. All in met A Q hij showt KK en wint.
Zelfde tegenstander. All in met A 3 hij showt 9 7 en wint.
Zelfde tegenstander. All in met K Q hij showt J 10 en wint.
Zelfde tegenstander. All in met A Q hij showt 5 4s en ik win.
Nieuwe tegenstander. Deze tegenstander reraist elke raise van mij minimaal na een tijdje geloofde ik er niks meer van en ging all in met A 10, hij callde met A 2 ik won.
Nieuwe tegenstander. Na een kwartier te hebben gespeeld waren de stacks nog steeds gelijk, beiden kwamen we de hele tijd terug. De blinds waren nu al vrij hoog. Hij raist ik reraise hij gaat all in, ik heb A Js en denk dat hij een pair heeft. Hij callt en laat 9 9, de flop turn en river brengen mij geen hulp en ik verlies.
Nieuwe tegenstander. Dit was het irritantste potje heads-up van vandaag want mijn tegenstander had een slechte connectie en daardoor was het elke hand bijna 10 a 15 seconden wachttijd.
Had hem de hele tijd te pakken maar dan kreeg hij ineens weer wonderhanden zoals:
8 7 mijn hand preflop beide gelimpt. Flop was K 8 7 hij gaat all in ik call hij heeft K 8 en wint.
Op het laatst brengt de flop mij J 10 7 en hij gaat all in zomaar uit het niets ik heb 10 7 en call want weet bijna zeker dat hij geen straat heeft maar J nog iets. Hij laat J 8 zien en ik win.
Nieuwe tegenstander. Dit was een spannend potje het ging de hele tijd op en neer.
Een paar handen:
Ik K 10 hij Q Q
Ik raise preflop hij reraist en ik call, flop is K 9 8. Hij raist en ik reraise en hij callt. Ik raise weer en hij callt op dit moment weet ik waarschijnlijk dat hij Q Q J J of 10 10 heeft. De turn is een 6 en ik bet weer, de river is een 2 en ik bet de helft van zijn stack omdat ik weet dat hij waarschijnlijk wel gaat callen en dat doet hij ook.
Hierna kreeg ik 10 10 ik raise hij reraist ik gooit hem all in voor zijn resterende chips. Hij showt A A en ik verlies.
Op dit moment zijn de stacks weer gelijk, we limpen beiden. De flop is K 7 5 hij raist ik reraise hij callt. De turn is een 6 hij gaat all in, ik verwacht een straatkans en call met K 2 hij laat 5 8 zien en ik win.
Nieuwe tegenstander. Een lang potje weer waarin ik de hele tijd voorstond door een aantal goeie bluffs. Uiteindelijk ging hij all in met A 3 en ik had 8 8 en callde en won.
Weer tegen de tegenstander van #13, ik kende zijn speelstijl al een beetje en het ging weer redelijk hetzelfde als het vorige potje. Dit keer waren de stacks na 10 minuten nog gelijk en toen kreeg ik A K. Ik raisde en hij callde de flop was A 8 2 en ik rais hij gaat all in en ik call hij laat A 10 zien en ik win.
Nog veel te leren over heads-up is iets wat ik heb geleerd.
Iemand nog handige tips of videos? En misschien handige heads-up tools? Ik heb namelijk nog nooit met tools gewerkt ook niet in mijn cashgame tijden.
Ik heb altijd gepokerd op basis van gevoel en gezond verstand en op basis van een aantal artikelen van pokerstrategy.com en een boek af en toe.
Dit was het voor vandaag!
Tot snel,
Arnold