Skip to forum
Sweet Sunday: The t...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Sweet Sunday: The thread!

45 Berichten
19 Gebruikers
0 Reactions
4,648 Bekeken
<tbody

In deze thread kun je meer lezen over de Sweet Sunday, jouw feedback erop geven en kun je je opgeven om mee te doen!

Wat is Sweet Sunday?

Eens in de twee weken zal de zondag gaan worden besteed aan de cashgame-spelers van onze eigen community. Van 20:00 uur tot 22:00 uur kun je terecht voor het pluggen van jouw leaks, instant hand-judgements, coaching en nog veel meer! Alles zal plaatsvinden onder deskundige begeleiding van DeKuip en een handjudge om jou ter plaatse van goede adviezen te voorzien.

Wat heb je nodig?

• Zorg dat je in het bezit bent van een goed werkende microfoon om je spel te kunnen toelichten.
  • Zorg ervoor dat je mikogo hebt geïnstalleerd, zodat vlotte doostroming mogelijk is.
  • Probeer al actief aan het spelen te zijn, dit zal de doostroming ook bevorderen.
  • Fullring, short-handed of heads-up: onze coach is van alle markten thuis!

Doe mee!

Laat in de thread een reactie achter waarin je beschrijft wat je graag wil leren/ waar jezelf denkt dat je leaks liggen. Geef daarnaast je Mikogo id door.

Wil je alvast een interessante hand posten of wil met andere leden van onze community over handen discussiëren, dan kun je dat in deze thread doen. De meest boeiende handen uit die thread zullen ook tijdens de coaching worden besproken.

Ben jij benieuwd wat DeKuip te vertellen heeft over het spel van de anderen? Log in via de coachingplayer om de tips en trucs te volgen en zelf mee te praten! Deze coaching is toegankelijk voor mensen met een status vanaf (bronze).

44 replies
Mstlc

Ik wil me wel kandidaat stellen voor coaching :D (SH NL50)

Schelles

Same :D (SH NL10/25)

Je moet DeKuip natuurlijk wel kunnen overtuigen ;)

Dus maak een mooi verhaal, wat zijn jouw problemen, wat kan DeKuip er aan doen?

Succes

Mstlc

In het algemeen denk ik blind defense. Ik 3bette vroeger vaak uit de blinds tegen late position opens waarna ik post-flop nogal regelmatig serieuze fouten maakte. Heb dit dus gecorrigeerd door heel veel buttons te 3betten in de plaats maar het resultaat is wel dat ik nu vaak in de blinds zit met redelijk mooie handen waarvan ik niet weet of ze net wel of net niet goed genoeg zijn om te callen en dus nu ipv te 3betten voor de 0EV play ga en ze gewoon fold ipv mezelf post flop mogelijk in -EV spots te brengen. Iets waar ik op NL50 nog wel mee weg kan komen, maar als ik op termijn hogerop wil geraken en ik elke edge die ik heb moet uitbuiten niet meer.

Sjors777

cool zou graag meedoen als het kan (nl25 FR) Ik speel dit limiet nog maar een klein tijdje en heb denk best nog wel wat leaks. Ik zit sinds korte tijd zeer intensief aan mn spel te werken, en ik denk dat dit dus goed in mijn leerproces zou passen.

DeKuip

Zal deze thread nog even bumpen, vanavond om 20:00 gaan we beginnen, dus zorg dat je er bij bent!

Ik ben erbij! Daarnaast zou ik natuurlijk ook graag coaching krijgen. Mijn grootste leaks zijn dat ik teveel fold. Ik fold teveel op 3bets, op flopraises, etc. Mijn wts is daardoor ook erg laag. Aangezien je (DeKuip) shorthanded speelt, denk ik dat je me wel kan helpen met deze leaks. Ik denk namelijk dat je op shorthanded veel vaker te maken krijgt met loose 3bet en loose flopraises. Ik speel zelf NL50FR rush.

Tot vanavond allemaal! Ik heb er zin in.

paulverme

ik ga trachten af en toe te volgen; zondagavond is beetje slecht moment hier

ben zeker geinteresseerd

ik speel 2nl

leaks: waarschijnlijk onnoemelijk veel; heb het nogal lastig met handen als qq en zo uit positie preflop als ze shoven

ook weet ik niet vaak wat doen met donkbets

Hierbij stel ik me ook kandidaat. Ik speel NL20€ SH op I-poker. Mijn grootste problemen zitten in deep stacks en te light afcallen van all-ins.
Hoewel ik NL10 op party hard beatte heb ik moeite met de fishes van I-Poker.

Daarbij wil ik altijd al een coaching van mijn grote vriend de kuip ;D

beukie1

Hallo pokerstrategen en met name DeKuip.

Ik ga ook mee doen vanavond en ben vanaf nu op de tafels te vinden op FT.
Aantal tafels wat ik ga spelen om warm te draaien zijn 6 op de 25NL FR.
Mocht het zo zijn dat DeKuip het aan durft met deze (voor jullie) oude man wil ik nog wel 50NL gaan proberen.
Wat een grote leak is bij mij weet ik nog niet maar miss. dat vanavond meer duidelijkheid gaat geven.

Hoe het verder gaat hoop ik om 20.00 uur te horen.

Groet en totZo :D

Henk

DeKuip

Nu moet ik nog keuzes gaan maken ook, ai ai ai!

De coachingplayer draait al, mocht je ook willen horen wat ik over je spel heb te zeggen, tune dan even in. Mocht ik bij jou meekijken, dan kan ik je voice geven als je een microfoon hebt, dan kun je ook meepraten :)

Head Admin
Lanfear81

Veel plezier met deze speciale coachings vanavond!

Aarzel ook niet om de lastige handen die je zelf aan de tafels tegenkomt vanavond te posten, zodat onze handjudges die standby staan je meteen van advies kunnen voorzien!

Enjoy de sweet sunday!

DeKuip

We gaan beginnen bij Mstlc, de Mikogo ID kun je vinden in de coaching player!!

Copymeistrr

Zou je SH en FR willen mixen (volgens de vraag ntrlk) ?
En meld je wanneer er wordt overgeschakeld ?
Ben nl vooral geïnteresseerd in FR.

Alvast bedankt! :)

May many leaks be fixed.

Have fun allemaal en vergeet ook niet je handen te posten voor instant-handbeoordeling ;)

paulverme

hier een handje dat een van mijn leaks blootlegt

volgens mij stack ik te snel af

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (7 handed)
Known players:
[tg]BU$5.03:///////;SB$1.33:///////;BB$5.07:///////;MP1 (Hero)$2.12:///////;MP2$1.42:///////;MP3$5.62:///////;CO$3.89:///////;[/tg]
Preflop: Hero is MP1 with Q:s, Q:c.
Hero raises to $0.08, 3 folds, BU calls $0.08, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.19) 6:c, 5:c, T:d (2 players)
Hero bets $0.14, BU raises to $0.38, Hero raises to $2.04, BU calls $1.66.

Turn: ($4.27) 3:s (2 players)

River: ($4.27) 4:c (2 players)

Final Pot: $4.27.

en nog eentje

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)
Known players:
[tg]UTG2$1.15:///////;MP1$1.59:///////;MP2$0.75:///////;MP3$0.97:///////;CO$1.25:///////;BU$0.83:///////;SB$0.90:///////;BB (Hero)$3.16:///////;[/tg]
Preflop: Hero is BB with A:h, K:h.
CO posts deadblind, UTG2 calls $0.02, MP1 folds, MP2 calls $0.02, MP3 calls $0.02, CO raises to $0.08, 2 folds, Hero raises to $0.36, UTG2 calls $0.34, 2 folds, CO raises to $1.27, Hero raises to $3.18, UTG2 calls $0.79.

Flop: ($5.6) 8:h, 5:d, 9:d (3 players)

Turn: ($5.6) T:h (3 players)

River: ($5.6) 3:d (3 players)

Final Pot: $5.6.

Mstlc

AK is sowieso een easy stack off, je krijgt echt veel te goeie odds om daar nog te gaan folden.

Die QQ is wel close op zich en je gaat wel regelmatig sets zien als je daar gaat jammen maar hij kan ook gewoon een draw zo spelen.

yoshiwa

de QQ vind ik goed , hij kan daar heel veel draws /toppair+draw enzovoort hebben , dus daar kan je wel stacken
maar de bet-3betsqeeuze van de CO komt vrij sterk over . alsje geen read hebt dattet een spewtard is muck je het best:)

yoshiwa

haha best epic dat we mekaar tegenspreken.
de QQ vind ik easy stackoff , meer dan genoeg draws .
bij de AK had ik de stacksizes gemist , daardoor is het een ship , maar voor 100bb muck ik nog denk ik:)