Ga naar het forum
Neteller als nieuwe...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Neteller als nieuwe partner

21 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
2,320 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Sinds vandaag is NETELLER onze nieuwste partner. Nu kun je dus als PokerStrateeg ook met deze betaalmethode snelle, eenvoudige en veilige transfers maken tussen je pokerrooms en je bank.

Jouw voordelen:

• First deposit bonus voor nieuwe accounts - Nieuwe klanten bij NETELLER ontvangen een first deposit bonus van 10% tot €10
  • VIP-klantenservice voor alle PokerStrategen via het e-mailadres: pokerstrategy@neteller.com

Binnenkort kun je bovendien ook NETELLER gebruiken als uitbetalingsoptie voor onze promoties zoals Tell-A-Friend en de Top250-promotie.

Wat vind jij van deze samenwerking?

20 reacties
Chivaz1

nice, retracken mogelijk ? :P

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
nice, retracken mogelijk ? :P

_biggrin: Haha, nee helaas is dat niet mogelijk momenteel

samni

Wat is het voordeel hiervan, buiten die €10 euro bonus? :P

Nivlem

None, behalve de gewone functies van Neteller. Je ziet vrij vaak mensen over het swappen van bankrolls van de ene site naar de andere. Met Neteller heb je dus geen andere personen meer nodig, heb je geen risico en heb je alles zelf in de hand.

shevas7

hmm, ik gebruik normaal moneybookers maar mss is het handig om op Netteller een € account aan te maken zo zit je niet met die vervelende currency fee :f_biggrin:

is die 10€ een tijdelijk aanbod?
Kan ik geld storten vanop een pokerroom naar Netteller (an krijg ik dan die 10€bonus)
Als ik TAf geld uitcash naar Netteller krijg ik dan die bonus of wordt dit niet als een storting gezien?

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door samni
Wat is het voordeel hiervan, buiten die €10 euro bonus? :P
Dat je als PokerStrateeg toegang hebt tot de speciale VIP-klantenservice. (uiteraard horen we daarop ook jullie feedback, wanneer je deze gebruikt.)

@Shevas:
Ik ga de bonusvragen voor de zekerheid even voor je navragen.

shevas7

ok thx :]

Moderator
pcbeem

In artikel staat dat we spoedig ook TAF geld via Neteller uit kunnen laten betalen. Maar hoe spoedig is spoedig?

Mijn Neteller is namelijk geverifieerd en dus zou ik met dit account naar mijn bank kunnen storten. Liet mijn TAF geld laatste tijd met Moneybooker uitbetalen maar dit zou voor mij nog net stapje beter zijn _evil:.

Waarom is mijn bericht verwijderd? Dit is een serieus probleem.
Ik heb geld op Neteller staan, ik heb ze alles gestuurd wat ze maar willen hebben. Kleurenscans en alles, ze accepteren het niet, zeggen dat het in zwart/wit is (Het is in kleur, alles is duidelijk leesbaar).

Ik ben hier al sinds november mee bezig en ik wordt gewoon compleet genegeerd. MAW ik ben mijn geld gewoon kwijt. Lijkt me niet een bedrijf die je als partner wil hebben.

joeripokerthe1

weet iemand of het mogelijk is om je account op neteller te veranderen van dollars naar euro's?

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Waarom is mijn bericht verwijderd? Dit is een serieus probleem.

Hey xXShinryuuXx,

bedoel je het bericht in deze thread?
Neteller als nieuwe partner

Hopelijk wordt je met onze PokerStrategy.com nu wel direct snel en doeltreffend geholpen. Is altijd erg vervelend zo'n situatie waarbij de verificatie traag/moeizaam loopt.

Laat zeker hier ook even weten wat je ervaringen zijn met onze VIP-support!

En ik maar denken dat ik zat te trippen door die shrooms.

Ik dacht echt dat ik het in Feedback, Kritiek en Suggesties had gezet. Heb ik het verdomme nog in de verkeerde thread gezet ook. :facepalm:

We zien wel hoe het afloopt, misschien dat als ik 10x zeg dat het in kleur is dat ze dan eindelijk een keer gaan kijken ipv een copy-paste mail te sturen.

Denk trouwens niet dat ik jullie VIP support kan gebruiken aangezien ik al lid was van Neteller (dus niet via PS).

samni

Id checks zijn per definitie gewoon langdurende, aanslepende zaken. Blijven zagen en zeuren, ze kunnen je inderdaad niet eeuwig negeren. Als je niks te verbergen hebt, zullen ze vroeg of laat je geld toch moeten lossen.

Ik probeer nog steeds mn account weer open te krijgen, ze willen mn id en bankafschrift. 10x gestuurd maar nooit antwoord.

Nivlem

Probeer het eens op te lossen door een e-mail naar pokerstrategy@neteller.com

Is het proberen vast meer dan waard!

Zelf gebruik ik Neteller ook al ruim 2 jaar en moet eerlijk zijn dat ik er nog nooit problemen mee heb gehad.

ga ik morgen wel eventjes doen ;) Thanks !

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Om het deposit bonus te ontvangen moet je een storting maken op je NETELLER account, dit vanuit bijvoorbeeld je bank of credit card. (een inter-account-transfer, een uitbetaling vanuit een pokerroom of het TAF-geld tellen niet als storting)

Zodra je het geld vervolgens gebruikt om een betaling te maken naar een van de merchants (bijvoorbeeld je pokerroom) wordt de bonus geactiveerd en komt het bedrag op je account te staan.

Ok maar blijkbaar geld het alleen voor een eerste betaling naar een merchant? Ik kreeg nadien wel wat maar dat was alleen het bedrag naar de eerste merchant :S

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Precies die vraag had ik inmiddels zelf ook al naar Neteller doorgestuurd.

Ik denk namelijk dat inderdaad het betaalde bedrag naar de merchant de hoogte van de bonus bepaald.