Skip to forum
voorstellen: Steamb...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] voorstellen: Steambull

20 Berichten
12 Gebruikers
0 Reactions
2,495 Bekeken
Steambull

Hey pokerstrategen,
Ik ben Steambull en nieuw hier op PS. speel voornamelijk midstake SNG's (27$-$60) door elkaar op Pokerstars. Momenteel 15-20 tafels en wil eigenlijk naar steady 20 gaan. Aangezien ik kort geleden heb besloten om alles wit te gaan doen zal ik helaas iets moeten downmoven; Er gaat een enorme hap uit mn BR en met de 29% per winstmaand kan ik beter voor een minder swingy inkomen gaan.
Verder thuis twee kleine dochters en een vaste baan als leerkracht basisonderwijs.

Heb al gezien dat er veel traffic is ophet SNG gedeelte, dus jullie zullen me daar ws vaak vinden.
cya!

19 replies
DonBartos

Welkom:)

welkom!
20 tafels... hoe tight speel je dan? Dan speel je zeker niet in series aangezien je dan te vaak shorthanded komt op meerdere tafels tegelijk?
gebruik je hulpprogramma's zoals HEM, Ninja, etc?

Steambull

ik start er eerst 20 op en steeds als ik rond de 17/18 tafels kom start ik weer 5 nieuwe op. Zo komt het totaal SNG/uur toch nog wat hoger uit (ongeveer op 100 in 3,5 uur).
Mn speelstijl is niet anders (tighter) als ik meerdere tafels toevoeg. vereiste voor mezelf is wel dat ik optimaal kan blijven spelen.
Ik gebruik HM en tableninja.

dat zou ik best wel een keer willen zien.
dus als je een keer via mikogo een meekijksessie gaat doen... i'm in! :)

Arjon

Welkom op ons forum! ;)

Als SnG speler op de wat lagere stakes neem ik aan van jou nog veel te kunnen gaan leren :D

DeKuip

Welkom en leuk om je hier te zien Steambull! Klinkt als een druk leven met een vaste baan, en een huishouden met allemaal vrouwen :).

Steambull

thanks allen :)
idd een heksenketel hier, ik verschuil me soms ook liever even in mn alterego :P
Dat idee met mikogo moet vast mogelijk zijn in de toekomst, hoedini!..

bayleysa

Hey Steambull,

Welke sng's speel je dan. De 180 man, 45 man of 18 man?

Ben zeer benieuwd, als je de 45 of 18 man grind zou ik het er graag een keer met je over hebben, aangezien ik daar nog geen potten heb kunnen breken.

Gr

Bay

DonBartos

Ik meen dat Steambull zich voornamelijk op de 9max STT games richt. En hiernaast de 18-Max SNGs erbij speelt, in mindere mate.

Champi888

Hi Steambull, welkom.
Ben jij dezelfde als degene op een ander forum die al wat vids heeft gemaakt?

Steambull

ja klopt, beetje in fases. Maar vooral STT en 18mans idd, beetje afhankelijk van tafelselectie.
Heb idd een videoserie gemaakt.

Hi,

20 tafels tegelijk......

Ik vraag me af in hoevere je dan iets kan opsteken van de tegenstanders die je tegenover je hebt zitten. Krijg jij bevoorbeeld nogaltijd inzicht over het type spelers dat je tegenover je hebt zitten. Bijv hoe tight of agressive...?

Ook vraag ik me af wat het programma ninja (al eerder horen vallen) doet voor jou om het spelen van 20 tafels te vereenvoudigen. Anders geformuleerd. Wat doet een progamma als ninja eigenlijk?

Ik zelf speel maximaal 4 tafels zodat ik ze allemaal in 1 overzicht kan zien. En toch nog iets oppik van het soort spelers dat er aan tafel zit.

Pinowww

Oorspronkelijk gepost door Steambull
Hey pokerstrategen,
Ik ben Steambull en nieuw hier op PS. speel voornamelijk midstake SNG's (27$-$60) door elkaar op Pokerstars. Momenteel 15-20 tafels en wil eigenlijk naar steady 20 gaan. Aangezien ik kort geleden heb besloten om alles wit te gaan doen zal ik helaas iets moeten downmoven; Er gaat een enorme hap uit mn BR en met de 29% per winstmaand kan ik beter voor een minder swingy inkomen gaan.
Verder thuis twee kleine dochters en een vaste baan als leerkracht basisonderwijs.

Heb al gezien dat er veel traffic is ophet SNG gedeelte, dus jullie zullen me daar ws vaak vinden.
cya!

Is jouw nickname toevallig steambull op pokerstars?

Amnesia85

Oorspronkelijk gepost door koekiey
Hi,

20 tafels tegelijk......

Ik vraag me af in hoevere je dan iets kan opsteken van de tegenstanders die je tegenover je hebt zitten. Krijg jij bevoorbeeld nogaltijd inzicht over het type spelers dat je tegenover je hebt zitten. Bijv hoe tight of agressive...?

Ook vraag ik me af wat het programma ninja (al eerder horen vallen) doet voor jou om het spelen van 20 tafels te vereenvoudigen. Anders geformuleerd. Wat doet een progamma als ninja eigenlijk?

Ik zelf speel maximaal 4 tafels zodat ik ze allemaal in 1 overzicht kan zien. En toch nog iets oppik van het soort spelers dat er aan tafel zit.

met een groter scherm kan je er al meer spelen en ze toch allemaal zien ;)

Angstzweet

Welcome Steam!

Steambull

hey,
je krijgt niet echt meer wat mee wat spelers doen. dat haal ik voor het grootste deel gwn uit de stats van HM.
Ik stack bovendien de tafels, dus ik zie steeds maar 1 tafel.
@ pinowwwww dat klopt. speel onder steambull @ pokerstars. we hebben wel eens bij elkaar aan tafell gezeten.

Pinowww

Oorspronkelijk gepost door Steambull
hey,
je krijgt niet echt meer wat mee wat spelers doen. dat haal ik voor het grootste deel gwn uit de stats van HM.
Ik stack bovendien de tafels, dus ik zie steeds maar 1 tafel.
@ pinowwwww dat klopt. speel onder steambull @ pokerstars. we hebben wel eens bij elkaar aan tafell gezeten.

ja, i know :P. Een paar toernooien, ik ben je een paar keer maar tegengekomen. Maar die paar keer zaten we echt diep (FT, laatste 2 of 3 tafels), dus daar herinner ik je van :P, met je tekenfilm-stier met ring erin :P.

DeKuip

Oorspronkelijk gepost door Pinowww
met je tekenfilm-stier met ring erin :P.

Nee die van jou is lekker :tongue: