Skip to forum
Feedback Stats - De...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Feedback Stats - De Basis (silver)

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
562 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Hier kun je jouw gedachten en feedback kwijt met betrekking tot het strategieartikel: Stats - Interpretatie (silver)

Bij iedere handbeoordeling, bij iedere beslissing die je aan de tafels maakt spelen statistieken een grote rol.

Daarom is het belangrijk om te weten wat de statistieken van een speler nu echt vertellen in een bepaalde situatie.

Het tweede deel van de serie gaat in op de volgende punten:

• De valkuilen van de samplesize
  • Waarom je statistieken in hun context moet zien
  • Hoe je statistieken juist interpreteert

Twisted1984 schreef een paar dagen geleden ook al een overzicht van statistieken in je HUD. Voor vragen en discussie hierover kun je terecht in zijn speciale thread:

Het gebruiken van stats in je HUD

3 replies
DBronstein

Hallo,

Ik ben slechts enkele weken actief op Pokerstrategy.com en vindt het een geweldige pokersite!

Ik heb enkele suggesties met name ook over de Stats. Voor deze video heb je de Silver status nodig, wat voor mij nog niet van toepasing is, hoewel ik wel de Elephant software kan downloaden en gebruiken. Dus ik maak er gebruik van, zoek er wat extra info over, maar heb niet het de juiste status om er meer van te weten. Why?

Neemt niet weg dat ik Elephant een geweldige software vind!

Mvg,

DBronstein

Head Admin
Lanfear81

hey DBronstein,

Bedankt voor het compliment!

In onze video-sectie vind je ook een introducerende video over de Elephant vanaf de bronze status: Elephant een introductie

Dit artikel is inderdaad voor de silverstatus, omdat het al iets geavanceerder is en juist voor de nieuwste spelers ook tot verwarring kan leiden. Het gebruiken van stats kan veel voordelen hebben, maar door de grote hoeveelheid informatie ook voor de minder ervaren speler juist erg verwarrend zijn.

De silver status is zo eenvoudig te bereiken met onze speciale promotie met 10 extra StrategyPoints per dag dat je eigenlijk maar 9 dagen hoeft te spelen om de silver status te bereiken. Ik zie dat je dit al bijna gehaald hebt en dus zelf ook binnenkort zilver bent!

Voor spelers die veel minder spelen zal het gebruiken van statistieken zoals gezegd ook niet veel meer voordeel opleveren, misschien juist wel nadelig zijn.

Alvast veel plezier met het artikel over een paar dagen _cool:

DBronstein

Hi,

Bedankt voor de link, ik zal daarmee al beginnen en morgen of overmorgen
bekijk ik dan de "echte".

Speel ze!