Hallo allemaal.
Ik wil me bij deze even voorstellen:
Ik ben euroshopper, ben 18 jaar oud en woon in sittard.
Ben nog student op MBO niveau en studeer in boxtel.
Ik leerde poker kennen ongeveer een jaar geleden en poker op fulltilt sinds deze zomer.
zoals veel beginnende spelers won ik in het begin ongeveer 500$ ( vond het een mooi bedrag ) ik had toen ongeveer totaal 80euro gestort en maakte dus flink winst.
na die toernooiwinst dacht ik natuurlijk dat ik heel goed was in poker en ging vrolijk verder met veel toernooitjes spelen. totdat ik zo diep zakte tot ongeveer 200$ ( kwam nooit meer ver in het toernooi, soms won ik net mijn inschrijfgeld terug als ik geluk had ) en toen besloot headsup te gaan spelen met grote bedragen. (nog nooit van brm gehoort ect ) na een tijd was ik ook dat geld kwijt en toen besloot ik nooit meer geld te storten voor online poker. want ik vond het zo slecht dat ik die 500$ had 'weggedonkt'.
sindsdien ben ik me eigenlijk meer gaan concentreren op pokeren en begin steeds meer te leren. al ben ik nog laaaaaang niet uitgeleerd
ik probeerde geld te winnen via freerolls en dat uit tebreiden tot een hoger bankroll ( geinspireerd door chris furgenson, lol )
de laatste weken was ik dus bezig met freerolls te spelen ( vooral de nederlandse ) en daaruit heb ik redelijk snel 6$ gewonnen.
met deze 6$ ben ik nu bezig om de 9mans 1.20$ sng te spelen en heb me bankroll onderhand uitgebouwd tot 33$.
ik hoop via dit forum nog meer te leren van poker en er nog dieper in op te gaan.
ben zoals eerder gezegt pas 18 en kan dus nog veel leren.
ik snap wel nog niet zo goed hoe het hier gaat met status enz. maar daar zal ik hopelijk snel achterkomen!