Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] ff voorstellen

27 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
2,482 Weergaven
euroshopper

Hallo allemaal.

Ik wil me bij deze even voorstellen:
Ik ben euroshopper, ben 18 jaar oud en woon in sittard.
Ben nog student op MBO niveau en studeer in boxtel.

Ik leerde poker kennen ongeveer een jaar geleden en poker op fulltilt sinds deze zomer.
zoals veel beginnende spelers won ik in het begin ongeveer 500$ ( vond het een mooi bedrag ) ik had toen ongeveer totaal 80euro gestort en maakte dus flink winst.
na die toernooiwinst dacht ik natuurlijk dat ik heel goed was in poker en ging vrolijk verder met veel toernooitjes spelen. totdat ik zo diep zakte tot ongeveer 200$ ( kwam nooit meer ver in het toernooi, soms won ik net mijn inschrijfgeld terug als ik geluk had ) en toen besloot headsup te gaan spelen met grote bedragen. (nog nooit van brm gehoort ect ) na een tijd was ik ook dat geld kwijt en toen besloot ik nooit meer geld te storten voor online poker. want ik vond het zo slecht dat ik die 500$ had 'weggedonkt'.

sindsdien ben ik me eigenlijk meer gaan concentreren op pokeren en begin steeds meer te leren. al ben ik nog laaaaaang niet uitgeleerd

ik probeerde geld te winnen via freerolls en dat uit tebreiden tot een hoger bankroll ( geinspireerd door chris furgenson, lol )
de laatste weken was ik dus bezig met freerolls te spelen ( vooral de nederlandse ) en daaruit heb ik redelijk snel 6$ gewonnen.

met deze 6$ ben ik nu bezig om de 9mans 1.20$ sng te spelen en heb me bankroll onderhand uitgebouwd tot 33$.

ik hoop via dit forum nog meer te leren van poker en er nog dieper in op te gaan.
ben zoals eerder gezegt pas 18 en kan dus nog veel leren.

ik snap wel nog niet zo goed hoe het hier gaat met status enz. maar daar zal ik hopelijk snel achterkomen!

26 reacties
Copymeistrr

Welkom op het forum Euroshopper!

Als ik dat lees lijkt het alsof je wel een aardig potje kan pokeren!
Alleen jammer dat je daar bent broke gegaan. Maar je hebt toch al een kleine BR kunnen terugbouwen met niets!

Heb je je al aangemeld voor de gratis 50$? Anders kun je hier dan direct weer serieuze spelletjes gaan spelen. Wel lees je dan best eens alle artikelen die je dan ter beschikking hebt zodat je bijvoorbeeld bankroll management onder de knie hebt waardoor je minder kans hebt om broke te gaan.

Over de statussen:

De berekening van de StrategyPoints, die jouw status bij Pokerstrategy.com bepaalt, geschiedt in drie stappen:

• We bekijken jouw StrategyPoints van de laatste 42 dagen
  • In deze periode van 42 dagen, selecteren we de periode van 28 opeenvolgende dagen waarin je de meeste StrategyPoints verzameld hebt
  • Het totaal aantal punten binnen deze periode van 28 dagen bepaalt vervolgens je status

Ik wens je in ieder geval al véél succes met je poker avontuur en hopelijk zien we je hier wel af en toe terug op het forum.

euroshopper

hoi copymeistrr,

bedankt voor je reactie!

ja ik had dus die quiz gedaan en alles ingevuld.
toen kreeg ik een mailtje terug dat ik een id check moest doen.

maar deze is dus niet gegekeurd.
ze geven er geen reden voor.

mja jammer, nu dus maar gewoon proberen om met die 33$ ( ook een aardig begin bedrag ) me bankroll uit te bouwen.

ja ik heb dus nadat ik broke was een aantal filmpjes en artikelen gelezen (met onderandere brm)
en daar probeer ik me dus nu aan te houden. alleen ik kan met 33$ geen 2% van me br gaan spelen dus speel gewoon het laagst mogelijk, dat wil ik doen tot rond de 100$ ( als ik zover kom )
en dan naar de 2$ sng gaan.

ik zal zeker vaker op deze site te vinden zijn!

mvg,
Euroshopper

pbijvoet

Gebruik je wel een room die aan deze site gelinked is? dan kan je namelijk evengoed punten verzamelen om een hogere status te halen en dus meer video's en artikelen te lezen. Succes met het uitbouwen van je Bankroll.

Ik vind het leuk dat je een positieve houding houdt ten opzichte van deze site, ook al mislukte je IDcheck. Veelal zijn er mensen met mislukte IDcheck die hier beginnen roepen en schreeuwen en ze beseffen niet wat ze zelfs zonder die 50$ aan deze site kunnen hebben. Chapeau! :)

euroshopper

@ pbijvoet :ja ik poker gewoon op ftp, dat is toch aan deze site gelinked?

@stavacik: ja in het begin kwam ik ook alleen maar aan deze site voor die 50$ maar daardoor zag ik dus dat je wel degelijk wat aan deze site hebt! en als ik dan een hogere status behaal heb ik er nog veel meer aan =)

pbijvoet

Ligt eraan of je account is aagemaakt via de downloadhandleiding die hier op de site staat en met de actiecode welke gegeven wordt. Als je al op FTP speelde voordat je lid werd van Pokerstrategy zal je geen punten verdienen.

euroshopper

dat is dus waarschijnlijk de fout die ik heb gemaakt.
ik had dus al een account op ftp en had me een nieuwe aangemaakt om die 50$ te kunnen ontvanger ( wat ik dus niet heb gekregen )
en nu ben ik weer aant spelen op me oude acc. de ene dus nooit gebruikt.

weet je misschien hoe ik dit kan oplossen?

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey euroshopper,

Je kunt nog altijd je status verhogen wanneer je op een account speelt die aangemaakt is via onze bonuscode en daardoor gebruikmaken van het materiaal.

Je bestaande account van Full Tilt Poker kun je echter helaas niet meer laten koppelen om punten te verdienen, maar misschien dat je op een van onze andere pokerrooms nog terecht kunt. Een overzicht van de pokerrooms vind je hier:

Hopelijk kun je zo alsnog je status verhogen en snel meer voor je spel leren in onze community!

doe je best netjes vanuit freerolls een br opbouwen van 33$, succes ermee verder!:) Wel jammer van je 500$, als je aan brm had gedaan, was je zeker niet broke gegaan, er jammer. Komt wel weer, lees artikelen bekijk vid's en komt wel goed :tongue:

euroshopper

ik zit nu echt in een downswing. ben in het begin van dit weekend van 33$ naar ongeveer 39$ gegaan. maar loop nu 1/10 ITM ongeveer. dus ben helemaal gezakt naar 25$ :(.
denk dat ik ff een weekje niet ga pokeren ofzo.

iemand misschien een advies voor me wat te doen?

Hey euroshopper!

Je hebt nu nog een bankroll van $25. Het spelen van $2 SNG's is dan wat riskant, want als je de komende tijd nog wat pech blijft hebben ben je zo door je geld heen. Ik zou je willen aanraden om ofwel te kijken naar lagere buy-in SNG's, ofwel overwegen om cashgames te spelen. Het is lastig om met $25 een goed en veilig bankrollmanagement aan te houden, omdat er nou eenmaal niet veel lagere limieten zijn die aan de eisen voldoen. Opzich is het niveau op NL2 wel dermate slecht dat je met 12,5 buy-ins je bankroll kunt uitbouwen. ;) Houd je dan wel strikt aan de strategie en ga niet op tilt. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar elke keer dat je tilt kan het je veel geld kosten.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt. Vraag gerust verder als er iets niet duidelijk is. :)

Veel succes! :)

euroshopper

hey xpload,

ik speel de 1.20$ sng ( niet de 2$ ) dus dan heb ik nog ongeveer 20 buyins voor dit level.
ik vind zelf cashgame niet zo fijn en denk ook dat ik er minder 'goed' in ben dan sng's. ik denk gewoon dat ik een weekje pauze neem en dan weer rustig verder ga spelen. normaal tilt ik niet, alleen maak ik vaker de fout om als ik verlies meer tafels tegelijk te gaan spelen. of is dat ook tilten? ik blijf dan wel gewoon me eigen game spelen enz.

bedankt voor je advies en hopelijk lukt het me weer omhoog te komen met me br :)

gr.

Copymeistrr

Oorspronkelijk gepost door euroshopper
hey xpload,

ik speel de 1.20$ sng ( niet de 2$ ) dus dan heb ik nog ongeveer 20 buyins voor dit level.
ik vind zelf cashgame niet zo fijn en denk ook dat ik er minder 'goed' in ben dan sng's. ik denk gewoon dat ik een weekje pauze neem en dan weer rustig verder ga spelen. normaal tilt ik niet, alleen maak ik vaker de fout om als ik verlies meer tafels tegelijk te gaan spelen. of is dat ook tilten? ik blijf dan wel gewoon me eigen game spelen enz.

bedankt voor je advies en hopelijk lukt het me weer omhoog te komen met me br :)

gr.

Ik vind dit wel tilten, je wil namelijk ECHT dat verloren geld terug winnen en sommigen doen dit met hogere limieten en jij door meer tafels.

Ik zou gewoon ff rusten en iets anders doen. Wanneer je er weer klaar voor bent, gewoon weer gaan spelen. =)

euroshopper

ja het klopt wel wat je zegt,
achteraf vind ik het ook dom dat ik het gedaan heb. dus ik stop zoals ik al zei een klein weekje en dan ga ik weer rustig verder. hopelijk gaat het dan beter.

Copymeistrr

Kun je doen ja.

Tijdens die week kun je wel nog wat bijleren door fimpjes, artikels en zo te bekijken. Dan ga je met meer kennis en daardoor ook meer vertrouwen gaan pokeren en dit is imo een goed ding!

Hoi Euroshopper...

SL in Boxtel ? Dan zie ik je nog....

euroshopper

jup op sintlucas:)
zit in het 2de jaar, jij

noisecore

Ik denk dat als je eens lief vraagt aan de CM's waarom je ID-check niet is goedgekeurd ze daar wel een antwoord op kunnen geven misschien, eventueel in een PM. Misschien was je paspoort ofzo niet goed leesbaar dat kan allemaal.

euroshopper

ja zou ik miss 's kunnen vragen, maar ik denk niet dat ik daardoor alsnog die 50$ kan krijgen. mja altijd fijn om te weten wat de reden ervoor was.

kun je mij misschien vertellen waar ( op welk forum ofzo ) ik het kan vragen?