Ook ik zal me hier even voorstellen.
Ik ben Marco, 46 jaar, getrouwd, 2 dochters (de mooiste ter wereld !).
Ben sinds de zomer van 2010 actief als pokeraar.
Nog niet erg succesvol maar dat komt nog wel ![]()
Hopende op een leuke tijd hier .......
Ook ik zal me hier even voorstellen.
Ik ben Marco, 46 jaar, getrouwd, 2 dochters (de mooiste ter wereld !).
Ben sinds de zomer van 2010 actief als pokeraar.
Nog niet erg succesvol maar dat komt nog wel ![]()
Hallo Marco
Eerst en vooral welkom op het forum!
Niemand is succesvol vanaf het begin. Maar mits een beetje leergierigheid kan daar snel verandering in komen.
Wat heb je zoal allemaal gespeeld? En ben je er al uit wat je wil gaan spelen met je startkapitaal?
Groetjes
Benjamin
Oorspronkelijk gepost door Benjike316
Wat heb je zoal allemaal gespeeld? En ben je er al uit wat je wil gaan spelen met je startkapitaal?Groetjes
Benjamin
Ik heb me aangemeld bij William Hill.
Mijn eerste stapjes heb ik gedaan op Texas NL, maar dat ging me in eerste instantie te snel qua geld.
Dus de afgelopen maanden eerst op Limit gespeeld.
Gisteren toch weer eens gespeeld op NL en het was mijn eerste echt succesvolle dag met 9.58 pond winst. ( ja lach maar :P, maar voor mij was dit top.)
Nu langzaam en zeker de info doorlezen die op PokerStrategy staat. Dat is enorm !
Verder bezig met Holdem Manager te doorgronden. Al gebruik ik die momenteel eigenlijk merendeel om mijn eigen statistieken bij te houden.
Groet,
Marco
En bevalt William Hill je al een beetje? Ik kan geloven dat het wat aanpassen is als je altijd op de bekendere pokerclients zoals Pokerstars of Full Tilt Poker hebt gespeeld.
Ik geloof dat je de bigstack strategie speelt? Dan kan ik je zeker en vast Crushing NL 50 van Hasenbraten aanraden. In deze 8-delige videoserie ga je allerlei concepten tegenkomen die je ook op de laagste limieten goed kan toepassen.
Groetjes
Benjamin
En bevalt William Hill je al een beetje? Ik kan geloven dat het wat aanpassen is als je altijd op de bekendere pokerclients zoals Pokerstars of Full Tilt Poker hebt gespeeld.Ik geloof dat je de bigstack strategie speelt? Dan kan ik je zeker en vast Crushing NL 50 van Hasenbraten aanraden. In deze 8-delige videoserie ga je allerlei concepten tegenkomen die je ook op de laagste limieten goed kan toepassen.
Groetjes
Benjamin
Het bevalt prima bij William. Interfaces en dergelijk zijn van alle pokerrooms toch vrij algemeen en makkelijk te doorgronden.
Ik ga eens kijken naar die crushing NL50 ......
Dank je !
Hey Marco
Heb je al een paar video's van de serie kunnen bekijken? Wat vond je ervan?
Groetjes
Oorspronkelijk gepost door embe2011
Ook ik zal me hier even voorstellen.Ik ben Marco, 46 jaar, getrouwd, 2 dochters (de mooiste ter wereld !).
Ben sinds de zomer van 2010 actief als pokeraar.Nog niet erg succesvol maar dat komt nog wel
Waarom ben je begonnen met pokeren? Succes met de weg naar de top!
Hey MarcoHeb je al een paar video's van de serie kunnen bekijken? Wat vond je ervan?
Groetjes
Die vid's zijn heel zinvol. Gelukkig komt veel info al bekend voor ![]()
Zijn deze video's ook ergens op DVD of zoiets te krijgen ?
Gr.
Oorspronkelijk gepost door embe2011
Hey MarcoHeb je al een paar video's van de serie kunnen bekijken? Wat vond je ervan?
Groetjes
Die vid's zijn heel zinvol. Gelukkig komt veel info al bekend voor
Zijn deze video's ook ergens op DVD of zoiets te krijgen ?Gr.
Welkom nog!
De video's zijn helaas niet als dvd te krijgen. (dan zouden ze waarschijnlijk binnen no-time overal op het internet te vinden zijn
)
Heb je ondertuseen je bankroll al wat kunnen vergroten ?