Skip to forum
Hi, stel je eens vo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hi, stel je eens voor...

6 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
956 Bekeken

Bij deze.

Ik ben Arjan Aka Koekiey. (30jr)

Ik speel sinds een jaar of 3 poker op verschillende sites (altijd de naam Koekiey). Op 888 ben ik begonnen zonder succes. Toen partypoker waar ik een aantal keer leuk won.
Daarna ben ik op pokerstars en fulltilt gaan spelen.
Mijn ervaring is dat ik in het begin op een site veel win (1000-4000dollar) en op een of andere manier daarna alleen nog maar bergafwaards ga. Kan er zelf geen verklaring voor vinden. Het is iig frustrerend genoeg om telkens over te stapen naar een andere site. Mijn laatste site waar ik nu op speel is Everest poker. Ook hier won ik 3 weken zeer veel, maar de laatste 6 weken krijg ik niets als badbeats. Dus ook op deze site ben ik alweer uitgekeken......
Dankzij pokerstrategy kan ik nu ook william hill eens proberen. Bedankt.!!..

5 replies
Copymeistrr

Hallo Arjan,

1000-4000$ is niet velen gegeven hoor. Maar ergens denk ik dat meer een upswing was zonder BRM dan met.
Het is belangrijk om niet vol risico te spelen met je hele bankroll op het spel.

Verder vind ik het nogal raar dat je telkens van site verwisselt. Ik denk niet dat het aan de site ligt of wel?

Welke variant speel je trouwens & welke stakes?

Ik raad je aan om eens de artikels te lezen vanaf het begin en dan zul je misschien een gestaag maar blijvend succes kennen!

Succes iig :)

Mijn BRM is cashen als ik teveel in mn account heb.... anders ga ik te grof spelen.

Ik speel vooral mtts 2-26 dollar
en sit and go 10 of 20dollar

Dus voor elke 1000 die ik win komt er 750 op mn bank :)

Copymeistrr

Maar je werkt niet volgens een specifiek aantal BI's per limiet je speelt?
Anders zou dit wel eens de oorzaak van het broke gaan kunnen zijn.

What is Bi's
IK speel iig geen cashgames

Copymeistrr

Buy-in = BI
Als je sit&go speelt is een 50BI-regel minimum en bij MTTs toch wel al snel 100BI. Maar ik raad anders aan wat van de artikelen te lezen zodat alles duidelijk wordt. :)