Goedendag pokeraars!
Mijn eerste aanraking met poker was een jaar of 6 geleden, toen er op de zondag of maandagnacht poker after dark op tv was. Nieuwsgierig als ik ben zocht ik na een aflevering de spelregels op, en vond ik het fantastisch dat er op pokersites voor playmoney gespeeld kon worden.
Toen de pokerrage in Nederland kwam opzetten en niemand je meer gek aankeek als je het over Texas Hold'm had was de lol er voor mij een beetje af, tot ik een half jaar geleden via een vriend bij Pokerstrategy.com terecht kwam. Na serieus te studeren op de artikelen en de starthandenkaart goed bij de hand te houden, heb ik van het startkapitaal op z'n max $350 kunnen maken. Mijn spel heeft echter zulke sterke swings dat het op den duur weer gereduceerd was tot nul. Ik was er echter van overtuigd dat ik wel redelijk stabiel zou kunnen spelen, waardoor een 100% stortingsbonus wel voor $600 winst zou mogen zorgen.
Nadat ik op een slecht punt op $250 heb gestaan, kwam de upswing die me naar de 1200 heeft gebracht. Helaas heb ik mede door een aantal bizarre beats dit weekend $280 verloren, de downswing heeft zich dus weer in gang gezet...
Ik speel voornamelijk rush poker 0.1/0.25 op Full Tilt, 3 tafels.
Eens in de week komt een vriend langs, op welk punt we veel speciaalbieren drinken en $2,70 of $6 superturbo (mazzeltoernooitjes) spelen, met wisselend (lees: met name negatief) resultaat.
Ik gebruik de Elephant, maar die pakt geen stats omdat hij in rush de handen niet afziet neem ik aan, waardoor de hud niet werkt...
Als iemand nog geld wil verdienen, zoek me op aan de apollotafels op fulltilt dus ![]()
[edit] en ik ben een 23 jarige student ondernemingsrecht en fiscaal recht uit Groningen, en ik bedoelde 600$ ipv 600% haha, laten we niet teveel verwachten