Skip to forum
Even voorstellen: H...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Even voorstellen: Heuzelicious

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
552 Bekeken

Goedendag pokeraars!

Mijn eerste aanraking met poker was een jaar of 6 geleden, toen er op de zondag of maandagnacht poker after dark op tv was. Nieuwsgierig als ik ben zocht ik na een aflevering de spelregels op, en vond ik het fantastisch dat er op pokersites voor playmoney gespeeld kon worden.

Toen de pokerrage in Nederland kwam opzetten en niemand je meer gek aankeek als je het over Texas Hold'm had was de lol er voor mij een beetje af, tot ik een half jaar geleden via een vriend bij Pokerstrategy.com terecht kwam. Na serieus te studeren op de artikelen en de starthandenkaart goed bij de hand te houden, heb ik van het startkapitaal op z'n max $350 kunnen maken. Mijn spel heeft echter zulke sterke swings dat het op den duur weer gereduceerd was tot nul. Ik was er echter van overtuigd dat ik wel redelijk stabiel zou kunnen spelen, waardoor een 100% stortingsbonus wel voor $600 winst zou mogen zorgen.

Nadat ik op een slecht punt op $250 heb gestaan, kwam de upswing die me naar de 1200 heeft gebracht. Helaas heb ik mede door een aantal bizarre beats dit weekend $280 verloren, de downswing heeft zich dus weer in gang gezet...

Ik speel voornamelijk rush poker 0.1/0.25 op Full Tilt, 3 tafels.
Eens in de week komt een vriend langs, op welk punt we veel speciaalbieren drinken en $2,70 of $6 superturbo (mazzeltoernooitjes) spelen, met wisselend (lees: met name negatief) resultaat.

Ik gebruik de Elephant, maar die pakt geen stats omdat hij in rush de handen niet afziet neem ik aan, waardoor de hud niet werkt...

Als iemand nog geld wil verdienen, zoek me op aan de apollotafels op fulltilt dus ;)

[edit] en ik ben een 23 jarige student ondernemingsrecht en fiscaal recht uit Groningen, en ik bedoelde 600$ ipv 600% haha, laten we niet teveel verwachten

7 replies
Jayrikh

Welkom!

In welk jaar zit je met je studie Fiscaal Recht? Ik ben zelf master student Fiscale Economie, ook in Groningen :)

Succes at the tables :)

Copymeistrr

Welkom!

Mooie post waarin we veel te weten komen!

Ik neem aan dat je FR speelt aangezien de SH rush tafels Warp Speed noemen ;).
Het gaat je wel redelijk goed af zie ik? Hoeveel heb je dan gestort op FT? En heb je al de hele bonus vrij kunnen spelen?

Veel succes nog en als er vragen zijn, stel ze gerust!

noisecore

Je kan altijd pokertracker 3 of HEM proberen, deze kosten niet echt superveel in de pokerstrategy shop en ondersteunen wel rush poker.

Ik ben nu bezig de bachelor af te ronden van fiscaal, die van ondernemingsrecht heb ik al (op 1 vakje na), momenteel bezig met een scriptie over de grensoverschrijdende fiscale eenheid, erg interessant.

@copy: de volle 600 dollar gestort, inmiddels vrijgespeeld dus per saldo op verlies, maar al lang blij dat ik boven de 600 sta aangezien ik halverwege veel lager stond.

@noisecore: Ik zie dat je voor een volle versie toch tegen de 6 tientjes neer moet leggen. Is het geen beter idee op om cashtafels te spelen en de elephant aan het werk te zetten, of is die toch minder handig?

Jayrikh

Oorspronkelijk gepost door Heuzelicious
Ik ben nu bezig de bachelor af te ronden van fiscaal, die van ondernemingsrecht heb ik al (op 1 vakje na), momenteel bezig met een scriptie over de grensoverschrijdende fiscale eenheid, erg interessant.

Klinkt inderdaad (erg) interessant, weet het ook wel het één en ander van maar niet meer dan van hetgeen besproken in de colleges eigenlijk :). Een zaak over dit onderwerp is toch ook voorgekomen bij het HvJ, de zaak Papillon als ik me niet vergis? En Marks & Spencer?

In ieder geval succes met het afronden.

Arjon

Hey Heuzelicious,

Welkom op de site en in onze community! :)

Je kunt van HEM en PokerTracker 3 ook een microstakes versie kopen, die je kunt gebruiken t/m NL25 (in ieder geval is dat zo bij PT3, je betaalt dan ongeveer 29 euro).

Veel succes in ieder geval vast met het vrijspelen van de bonus, en als je vragen hebt of gewoon gezellig wil praten, dan ben je hier van harte welkom uiteraard. Hopelijk zien we je nog vaak terug ;)

Head Admin
Lanfear81

Hey Heuzelicious,

leuk dat je ook op het forum je gezicht laat zien!

Even over de software:
Misschien is het een idee om even wat op de normale cashtafels te spelen met de Elephant. Op die manier leer je omgaan met de stats en kun je voor jezelf kijken of/hoeveel voordeel je er uit kunt halen.

Dan kun je daarna beslissen of het de investering al waard is om de HEM software te kopen voor de rush tafels, of dat je daarmee toch liever wacht totdat je bankroll wat groter is.

Probeer ook regelmatig wat gespeelde handen te posten op de handbeoordelingsforums voor No-Limit om met anderen te discussiëren over de juiste speelwijze.

Veel plezier en succes!