http://www.pokerstrategy.com/news/content/The-MSS-is-Coming_41950/
MSS komt eraan, toegankelijk voor iedereen
http://www.pokerstrategy.com/news/content/The-MSS-is-Coming_41950/
MSS komt eraan, toegankelijk voor iedereen
De MSS voor de lagere stakes is inderdaad momenteel in de laatste fase van voorbereiding.
Dat betekent dat er momenteel hard gewerkt gaat worden om alles op een zo goed en duidelijk mogelijke manier te lanceren, zodat iedereen hier eenvoudig mee aan de slag kan zodra de strategie "live" gaat! ♠_cool:
Ben benieuwd, had het ook al gezien op de engelse en duitse versie van pokerstrategy..
Ik zal het zeker een keer uitproberen ![]()
Komt het ook meteen in de nederlandse versie, of moeten de vertalers dan nog even aan het werk??
Aan de sneak preview te zien zijn het vooral charts, zowel voor preflop als postflop, volgens mij kan je daar bijna in het chinees nog uithalen wat de bedoeling is
Goedendag,
Ik speel al een tijdje met 50BB aan tafel. Is dat MSS?
Wil net een post openen dat ik het niet fijn vind om met 100BB aan tafel te zitten en wat eraan te doen. Ik ga altijd met 50BB.
Gewoon omdat ik niet pot commited wil zijn met een grote stack.
Ook al is mijn WT$D win rate ongeveer 65% zie ik liever niet mijn hele stack in de pot.
Weet niet wat het is maar voel me daar gewoon niet zo relaxed bij en ga als ik rond de 100BB heb scared spelen.
Vervolgens ga ik dan maar van tafel af.
Is dit een probleem of iets wat goed is?
Is MSS het antwoord op mijn vraag?
Ben ik :f_biggrin:?
Stats: 50 buyins bankroll: NL2, SH, FR
Oorspronkelijk gepost door Yordi85
Goedendag,Ik speel al een tijdje met 50BB aan tafel. Is dat MSS?
Wil net een post openen dat ik het niet fijn vind om met 100BB aan tafel te zitten en wat eraan te doen. Ik ga altijd met 50BB.
Ook al is mijn WT$D win rate ongeveer 65% zie ik liever niet mijn hele stack in de pot.
Weet niet wat het is maar voel me daar gewoon niet zo relaxed bij en ga als ik rond de 100BB heb scared spelen.
Vervolgens ga ik dan maar van tafel af.Is dit een probleem of iets wat goed is?
Ben ik :f_biggrin:?Stats: 50 buyins bankroll: NL2, SH, FR
Volgens mij ben je juist eerder pot commited als je 50BB speelt
beter speel je 100BB op 1 limiet lager.
Vandaag is dus MSS dag, maar de engelse PS collega's hebben er een zooitje van gemaakt ![]()
Het nieuwsartikel stond op de site, maar was pas beschikbaar vanaf Gold en niet alle links werkten. Lijkt erop dat het nu weer offline is gehaald. We wachten rustig op de volgende poging
de artikels staan inderdaad online op het engelstalig forum.
Maar ik krijg ze niet geopend omdat mijn status niet hoog genoeg zou zijn
Oorspronkelijk gepost door Yordi85
Goedendag,Ik speel al een tijdje met 50BB aan tafel. Is dat MSS?
Vervolgens ga ik dan maar van tafel af.Is dit een probleem of iets wat goed is?
Ben ik :f_biggrin:?Stats: 50 buyins bankroll: NL2, SH, FR
Als je niet graag je hele stack in de pot ziet waarom poker je dan? Dat is net de bedoeling om je stack met een goede hand er in te krijgen. Je bent gewoon veel te scared bezig en dat is niet goed. Je bent bang om een paar BI op korte tijd te verliezen, zo mag je echter niet denken. Poker is een lange termijnspel omdat als je voldoende handen speelt variantie automatisch buiten spel wordt gezet. Dus dat wil zeggen hoe meer handen je speelt hoe kleiner je afwijking van je expected value (EV).
Als beginner zou ik zeker geen MSS spelen. Op korte termijn kan het goed gaan maar het is een complexte strategie. Je speelt MSS op NL2 maar dat is veel minder winstgevend dan met 100BB aan tafel zitten omdat nL2 vol fish zit die heel graag hun stack er in zwieren met crap. als je maar met 50BB aan tafel zit dan kan je de fish dus niet ten volle leegroven.
Dankje voor je reactie.
Ik poker in eerste instantie voor mijn plezier.
Leuk een spelletje te doen!
Voortaan zal ik met 100BB aan tafel gaan.
Scared money dat heb ik idd. Krijg in toernooien ook last ervan zodra er alleen nog maar regulars over zijn.
Niet iedereen kan meteen goed en winstgevend spelen.
In de 2 jaar dat ik nu met echt geld speel ben ik nog steeds break even.
Poker is niet makkelijk. 90% speelt verliesgevend.
Heb deze week +300BB op NL2 en heb maximaal 10 uur gespeeld.
Ben hier zeker tevreden mee en vroeg me af of MSS op mijn spel aansluit.
MSS is dus pas toegankelijk vanaf goud?
Heb begrepen dat het een tussenstap naar BSS is.
Waarom dan pas goud?
Groeten!
De MSS die voorheen beschikbaar was, was alleen vanaf Gold toegankelijk. De nieuwe MSS die vanaf vandaag beschikbaar wordt is vanaf Bronze of Basic beschikbaar.
Eindelijk zijn ze er en kan ik overstappen van SSS naar MSS ![]()
Heb de artikelen al gelezen en ziet er goed uit.
Wil er wel meteen aan beginnen maar moet morgenvroeg er op tijd uit dus zal ik dit vanaf morgen gaan uitproberen
Oorspronkelijk gepost door noisecore
Mensen die eens willen meekijken met mij kan gerust. ik speel MSS op NL50/NL100
wil weleens meekijken, wil binnenkort mss van ps uit proberen.
Oorspronkelijk gepost door noisecore
Mensen die eens willen meekijken met mij kan gerust. ik speel MSS op NL50/NL100
ik wil ook wel eens meekijken.
Ben nu 2 weken bezig met MSS op NL10 maar heb nog maar 1 sessie positief weten te eindigen. Zit ik nu in downswing ![]()
Zitten nog wat fouten in, vooral begin, maar heb al behoorlijk wat badbeats gehad.
Ik hoor het wel wanneer ik, misschien samen met raymond, kan meekijken en zien hoe jij het speelt
add me on skype (jou heb ik al MuM) en dan zal ik wel iets laten weten wanneer ik ga beginnen spelen :).
heb net even de engelse doorgelezen. misschien dat ik wel even paar K handjes ga spelen inplaats van SnG ziet er erg netjes uit.