Skip to forum
Videodiscussie: dur...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Videodiscussie: durrrr knalt er $490k in met 7-2

22 Berichten
15 Gebruikers
0 Reactions
2,248 Bekeken
Arjon

Deze week een video met een bluf van $490k op de river met 7 high. Een stukje klassieke durrrr actie tegen een verbouwereerde Sammy George in de durrrr Million Dollar Challenge.

Er zijn maar een paar spelers ter wereld die in staat zijn een dergelijke bluf te maken en één van hen is Tom 'durrrr' Dwan. Maar hoe vind je dat de hand verder eigenlijk gespeeld is?

Speelde Sammy goed? Waarom was durrrr in de overtuiging dat zijn bluf zou werken?

Check de video en oordeel zelf ;)

21 replies
johninho123

Epic :D

solartje

Denk dat hij dit puur deed om de punten te halen van de FTP challenge waar hij met 72o een pot moest winnen voor 500 challenge punten :D

Wryzeth

Sick. :f_love:

Ik vind het wel raar dat Sammy de turn niet lead.

Arjon

Oorspronkelijk gepost door johninho123

Haha, nieuw woordje geleerd? :D

solartje

Oorspronkelijk gepost door Wryzeth

na de call van tom op zijn flop check-raise, kon samni niet zeker zijn dat hij de nuts heeft. potcontrole willen spelen door op de river te willen check-callen idpv leaden of check/raisen, waardoor tom door heeft dat hij niet AI wil gaan, dus tom bet nogmaals op de turn. bij een tweede check/raise zou tom wil hebben opgegeven, maar door de check/call de opening gezien om op de river een straffe bluff te maken. De paired river maakt de board nog eens extra nat en vergroot zijn FE.

NH, epic reads.

Very very nice bluff. :D

samni

Oorspronkelijk gepost door solartje

na de call van tom op zijn flop check-raise, kon samni niet zeker zijn dat hij de nuts heeft

_cool:

johninho123

Oorspronkelijk gepost door Arjon

Oorspronkelijk gepost door johninho123

Haha, nieuw woordje geleerd? :D

Hahah ja vond het wel toepasselijk om er mee te beginnen:P

Gangstahhh

Hoevaak heeft iemand die ineens midden in een sessie 6x raised ineens hearts?

Dus ik denk dta zijn range miss JJ AA 72 is, en 72 zijn meer combos dus ik call,

Maar leuke is wel, dat Durrrr dit alleen doet omdat sammy een fish is, bij PI of Ziggy had hij dit nooit gedaan

Arjon

Oorspronkelijk gepost door samni

Oorspronkelijk gepost door solartje

na de call van tom op zijn flop check-raise, kon samni niet zeker zijn dat hij de nuts heeft

_cool:

LoL :D

ChineseBigSlick

Nice :D tis altijd makkelijk om achteraf te analyseren, en je weet ook dat Tom zo kan spelen, de vraag is altijd je hebt maar 2 pair terwijl het bord zoveel kansen geeft. Al had Tom 3-2 harten had hij nog gewonnen, briljant van Tom gespeeld denk ik, het klopte allemaal. Denk dat Sami niet echt veel keuze had. Bedoel het is niet iets als nickles and dimes :D

solartje

Lol @ mezelf. :f_biggrin:

Marple08

Weer een bewijs dat je kaarten er niet toedoen. _frown:

even een vraagje zijn alle andere video's weer down?

Chivaz1

ik had hem al een keer gezien, maar ik vind hem eigenlijk vrij spewy.
Hij rept op de flop en turn niet zo heel veel, behalve een geflopte flush,AA, JJ, 66 of AJ, al is dit al weer minder waarschijnlijk met A :heart: op de flop. Hij gaat puur af op de kwaliteiten en angst van de tegenstander. Dat is ook een kunst.

Op de river is hij opeens niet bang voor het paired board, en rept hij alleen nog JJ, 66 of AA imo. waarvan AA en 66 maar 2 combo's zijn totaal. Ik zou hem hier altijd afcallen HU, als hij zo een dunne range presenteert. Maar ja, het gaat wel om een flinke duit, dus het is makkelijker gezegd dan gedaan.

Pieter1960

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Hoevaak heeft iemand die ineens midden in een sessie 6x raised ineens hearts?

Dus ik denk dta zijn range miss JJ AA 72 is, en 72 zijn meer combos dus ik call,

Maar leuke is wel, dat Durrrr dit alleen doet omdat sammy een fish is, bij PI of Ziggy had hij dit nooit gedaan

Dat maakt Durrr nou zo groot.
De edge op zijn tegenstanders bepaald zijn spelstijl en maakt daar maximaal gebruik van.
Verder kan hij alles hebben en was en is zijn range niet te bepalen.

Verbazend vind ik het dat er kennelijk door zijn tegenstanders geen enkele studie wordt gedaan om iets aan zijn gedrag, gezichtsuitdrukking, handen etc etc te zien of hij nu wel of niet bluft.

Ik vind het de beste cashplayer on earth...

Iedereen die zegt dat hij hier zou afcallen en dat het niet zo'n goede play is, vergeet of snapt niet dat durrrr dit zelf ook wel weet maar dat het tegen Sammy wel werkt.

Oorspronkelijk gepost door Pieter1960

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Ik vind het de beste cashplayer on earth...

Ivey gonna Ivey

shevas7

nh van durrrr, ik zou hem ook zo spelen. :f_biggrin: