Zie voor het volledig nieuwsbericht:
Win 1 van de 6 backdeals voor aankomende zondag!!!
Wedstrijd 2: Schrijf ideeën op voor de volgende Battle of the Donkeys!
Alhoewel de teambattle aan de ene kant zeer geslaagd was, vinden veel leden het wel onoverzichtelijker geworden en daar kan ik goed inkomen. Overigens dient er wel bijgezegd te worden dat de moderators, Lanfear81 en Sharkking89 uitstekend werk hebben geleverd met de nieuwe spreadsheets!
Persoonlijk zat ik te denken om de Battle of the Donkeys terug te brengen naar een individuele strijd, waarbij het concept behouden blijft van een extra prijzenpot. Na de verschillende toernooien wint dan de top X een prijs in de vorm van een buy in van een MTT. Dit komt er dan op neer dat er nog steeds elke week 9 leden spelen met een backdeal, waaronder de 3 reporters.
Maar laat jullie horen!
Je kunt je ideeën plaatsen in deze thread tot zondag 10.00 uur. Hierna zal ik voor 12.00 uur de winnaars en reserves bekendmaken.
De 3 leden die de beste feedback/ideeën posten zullen een backdeal winnen voor aanstaande zondag.
Let op! De winnaars dienen dan zondag hun deelname tussen 12.00 en 19.00 uur te bevestigen alvorens ik de buy in overboek. Doen zij dit niet voor 19.00 uur dan komen de reserves in aanmerking voor een backdeal.