Skip to forum
Helemaalnick's blog

Meldingen
Alles wissen

Helemaalnick's blog

20 Berichten
7 Gebruikers
0 Reactions
545 Bekeken

Dag iedereen.

Omdat ik mtt ben gaan spelen, en zodoende een nieuwe start wil maken in poker, start ik deze blog.

Ik zal gelijk met de deur in huis vallen. Ik start deze blog omdat ik denk dat het voor een beginnend mtt-speler, maar ervaren icm-er, nuttig is reclame te maken.

Op dit moment speel ik 3.3R op stars, dit blijf ik nog een tijd doen, om maar een zo groot mogelijke sample te krijgen. Ik win tot nu toe, maar hoeveel precies is niet erg belangrijk. Ik ben gemakkelijk te bereiken, en mijn sharkscope is niet geblokt, mijn OPR evenmin, dus mijn winrate kun je gemakkelijk opzoeken.

Ik maak reclame voor mezelf omdat ik altijd open sta voor staking/backing.

Ik zal deze blog een beetje updaten met verhaaltjes, en als ik klaar ben met deze limiet en op zoek ga naar een mix van games met een hogere buy in van verschillende aanbieders.

Beantwoorden
Citeren
19 replies

suc6 met je MTT blog. Je blijft toch wel SNG coaching doen he?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door hoedinie
suc6 met je MTT blog. Je blijft toch wel SNG coaching doen he?

Obviously.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip

Mag ik vragen waarom je backing zou willen?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Mag ik vragen waarom je backing zou willen?

Om hogere limieten te kunnen spelen, en variance te delen.

Ik snap dat ik op dat vlak geen verhaal heb. Maar het is een blog, dus wat niet is kan nog komen. ;)

Beantwoorden
Citeren
DeKuip

Aha, voor zover ik weet speel jij al vrij hoge limieten, maar omdat je op 3,30 begint en misschien wel geinteresseerd ben in backing vroeg ik me af hoe dat precies zat.

Ben benieuwd, zal het blijven volgen :)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Aha, voor zover ik weet speel jij al vrij hoge limieten, maar omdat je op 3,30 begint en misschien wel geinteresseerd ben in backing vroeg ik me af hoe dat precies zat.

Ben benieuwd, zal het blijven volgen :)

3.3r is best een prima limiet hoor. BI is meer dan 10$ gemiddeld, dus helemaal kattenpis is het niet.

Ik heb hoger gespeeld, en ik weet dat ook boven de 20$ het veld nog redelijk soft is met mtt. Ik wil alleen wel een samplesize hebben als basis, dus met het backing/staking verhaal begin ik liever pas als ik 1000 sng's gespeeld heb, dat zal over een maand o.i.d. wel klaar zijn.

De kans dat mijn ROI onder de 20 gaat komen wordt wel met de dag kleiner natuurlijk, maar dat kun je ook bij OPR en SS zien, alleen is het wel zo eerlijk als ik eerst 2 maanden volle kracht geef, voordat ik naar investeringen van anderen ga zoeken.

EDIT: en mijn roll is niet bepaald op een hoogtepunt nu. Ik heb niet genoeg buy ins voor mtt limieten hoger dan 20$, dan weet je dat mijn roll dus alles behalve impressive is.

Beantwoorden
Citeren

Vandaag tot laat doorgegaan. Mijn eerste simultaanship gemaakt (2x eerste in 1 sessie).

Ik moet nog tourney manager instellen enzo (heb ik nu geen zin in), maar je kunt mijn grafiekjes ook op opr of ss terugvinden.Volgens mij run ik wel erg goed op het moment. ROI zal rond de 150 liggen namelijk (van mtt's dan).

Ik hoop deze games nog anderhalve maand te spelen, dan kan ik een volgende stap maken, want dan heb ik ook ruim 1000 games gespeeld.

Overigens ben ik nog steeds silver op pokerstrategy en bronze(!) op pokerstars, ondanks 3.5k$ winst deze maand. Ik denk niet dat ik mijn volgende pokerroom ga selecteren op welke de beste rakeback deal heeft _biggrin:.

Beantwoorden
Citeren
Gangstahhh

Wat wil je eigenlijk gaan spelen met backing?

Beantwoorden
Citeren
Rogier

je hebt nog skype? we can talk sometime ;p

Beantwoorden
Citeren

PokerStars No-Limit Hold'em, 3.3 Tournament, 15/30 Blinds (9 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

SB (t2950)
Hero (BB) (t1550)
UTG (t2440)
UTG+1 (t1165)
MP1 (t1515)
MP2 (t2430)
MP3 (t1550)
CO (t2965)
Button (t1435)

Hero's M: 34.44

Preflop: Hero is BB with 8, K
4 folds, MP3 bets t60, 2 folds, SB calls t45, Hero calls t30

Flop: (t180) Q, 10, 9 (3 players)
SB checks, Hero bets t120, MP3 calls t120, SB calls t120

Turn: (t540) J (3 players)
SB checks, Hero bets t375, MP3 raises to t1370 (All-In), 1 fold, Hero calls t995 (All-In)

River: (t3280) A (2 players, 2 all-in)

Total pot: t3280
:f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Super Moderator
Zeezout

Leuk! :D :D :D

Beantwoorden
Citeren

Vanavond geef ik weer een coaching.

Is er interesse in 180man sng's? Dan begin ik weer eerder vandaag.

Beantwoorden
Citeren

kijk toch weer graag mee in de vroege fase. wellicht voor jou saai, maar als ik ze speel kom ik op een of andere manier altijd short bij de bubble

ben vast te nitty als SNG speler. hoe laat begin je?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door hoedinie
kijk toch weer graag mee in de vroege fase. wellicht voor jou saai, maar als ik ze speel kom ik op een of andere manier altijd short bij de bubble

ben vast te nitty als SNG speler. hoe laat begin je?

Na het eten. Uur of 7.

Beantwoorden
Citeren

ben al begonnen, officieuze start van de coaching zeg maar.

Beantwoorden
Citeren

Zo, ff een korte update. Afgelopen 3 dagen flink verloren (60BI), maar dat zal er wel bijhoren op mtt.
Redelijk vervelend is dat ik wel 3x op 150k+ heb gestaan, maar niks substantieels heb gewonnen.
Again, het zal er wel bijhoren.

Beantwoorden
Citeren
Super Moderator
Zeezout

Dat zuigt wel, 60 BI.

Hoeveel speel je er per dag zo'n beetje en welke?

Succes in ieder geval ;)

Beantwoorden
Citeren

PokerStars No-Limit Hold'em, 3.3 Tournament, 50/100 Blinds (9 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

CO (t2605)
Button (t6195)
SB (t5740)
BB (t6030)
UTG (t3000)
UTG+1 (t6395)
MP1 (t1780)
MP2 (t3855)
Hero (MP3) (t2805)

Hero's M: 18.70

Preflop: Hero is MP3 with A, K
3 folds, MP2 calls t100, Hero bets t500, 4 folds, MP2 calls t400

Flop: (t1150) 8, A, 8 (2 players)
MP2 bets t100, Hero calls t100

Turn: (t1350) 10 (2 players)
MP2 bets t100, Hero raises to t700, MP2 calls t600

River: (t2750) A (2 players)
MP2 checks, Hero bets t1505 (All-In), MP2 calls t1505

Total pot: t5760

Results:
MP2 had 6, 6 (two pair, Aces and eights).
Hero had A, K (full house, Aces over eights).
Outcome: Hero won t5760

:f_confused:

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981

waarom bet je 5bb preflop?

edit; 4+limper had niet opgelet :facepalm:

Beantwoorden
Citeren