Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hoi allemaal

15 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
804 Bekeken

Hoi allemaal ! =)

14 replies
Copymeistrr

Hallo!

Ben je geslaagd voor de test? Zoja, waar en wat zul je gaan spelen?

Heb je al enige pokerervaring of ga je van 0 af starten?

Hallo Copymeisterr,

ik ga bij Full Tilt spelen en ik heb inderdaad al wat ervaring.
Ik ben momenteel het boek Professional No-Limit Hold 'em: Volume I aan het lezen. Ook kijk ik vaak educatieve pokervideo's op het web!

Ik kijk er alvast naar uit om mijn startkapitaal te ontvangen!
Goede site trouwens; heel overzichtelijk. Jammer dat je de strategiefilmpjes niet kan downloaden. Waarom is dit eigelijk?

Yasseen

Oorspronkelijk gepost door Yasseen
Ik kijk er alvast naar uit om mijn startkapitaal te ontvangen!
Goede site trouwens; heel overzichtelijk. Jammer dat je de strategiefilmpjes niet kan downloaden. Waarom is dit eigelijk?

Hey Yasseen,

Welkom nog. Je kan de filmpjes niet downloaden, omdat ze anders binnen no-time overal op het internet te vinden zouden zijn. :)

Succes met het startkapitaal trouwens. Laat even weten hoe het gaat met spelen!

Hallo Nordin,

ik heb m'n startkapitaal vandaag ontvangen! :)

In welk topic kan ik bv. vertellen over mijn pokerdagje? (ik ben nog niet erg wegwijs in de fora).

Yasseen

pbijvoet
Head Admin
Lanfear81

Hey Yasseen,

Ook namens mij nog even welkom.

Wanneer je een blogje wilt bijhouden over je pokerervaringen dan kun je dat in de blogsectie doen.

Deze vind je hier: Jouw pokerblogs

Veel succes aan de tafels!

Hallo Lanfear81,

bedankt voor het antwoord.
Ik heb wel nog even een vraagje ivm met de eerste-deposit-bonus van 600 op Full Tilt. Nu dat ik mijn 50$ startkapitaal heb ontvangen op FT, en dit mogelijk ook als een 'eerste storting' wordt gezien; kan ik nog voor die bonus gaan als ik zélf een storting maak of niet?

Yasseen

pbijvoet