Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Heyy

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
505 Bekeken

Hey mij maar even voorstellen hier :P

Ik ben brecht , 22 jaar , woon in Limburg ( Belgie) . Ik heb hier een 50 dollar bankroll aangevraagd na het slagen van de quiz. Ik moet wel toegeven dat ik niet echt meer een beginneling ben en de quiz was voor dan ook zeer makkelijk . Ik speel al een anderhalf jaar op PKR en heb daar een 3400 $ winst.

Ik speel vooral mtt's en zit momenteel in een dowswing en wou mij even op iets anders concentreren. Ik ga die 50 dollar wel niet zo maar wegsmijten en dat een X aantal maal proberen te vermenigvuldigen.

Op PKR speel ik tot een 10$ buy-in . Is vrij nitty bankroll management maar mtt's kunnen zo swingy zijn dat ik het zekere voor het onzekere neem.

Veel meer is er echt niet te vertellen tenzij ik in mijn laatste jaar zit op de hogeschool ( maatschappelijk werk)

7 replies
Head Admin
Lanfear81

Hey Brecht,

welkom bij PokerStrategy.com!

Dat is toch al een mooie bankroll die je zo bijelkaar gespeeld hebt bij PKR! Wel goed dat je al een goed bankroll management gebruikt. Bovendien ook altijd belangrijk dat je je gewoon comfortabel voelt bij de inzetten die je speelt.

Bij welke pokerroom wil je gaan beginnen met het startkapitaal?

Ik ga bij William Hill Poker beginnen, ken deze pokerroom niet zo goed dus ideaal om deze te leren kennen .

Jammer is genoeg mijn aanvraag geweigerd wss omdat mijn broer en hetzelfde IP-adres dus al eens 50 dollar heeft gekregen. Spijtig want wou wel wat gevorderde mtt artikelen hier lezen.

Hey Brechtje, welkom man. Leuk dat je hier ook zit :)

Ah lol ja dacht effe gratis 50 dollar meepakken , niet dus :(

zazizo

Ja zazizo ik ben een man en blizzbaby ook :f_biggrin: