Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Mezelf voorstellen

14 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
699 Bekeken

Hallo iedereen,

Ik wil mezelf graag even aan jullie voorstellen. Ik ben 26 jaar en ik speel reeds 2 jaar poker, voornamelijk Texas Holdem, NL. Verder speel ik ook nog graag 2-7 single en triple draw zowel limit als no limit en badugi. Wat NL holdem betreft speel ik zowel Cashgames, Multi-table SNG's en tornooien. Mijn bankroll laat me voorlopig toe cashgames te spelen op NL25. Ik probeer de MSS toe te passen tot op de letter en met succes tot nu toe. Geen buy-ins van 100BB dus voor mij. Ik ben nu ongeveer een weekje lid van pokerstrategy. De fora en pokertools zijn voor mij als de schatkist waar ik al al die tijd naar op zoek was. Ik hoop ook zelf mijn bijdrage te kunnen leveren. Momenteel speel ik in het MiniFTOPS event #22 op Full Tilt en zou ik dus beter mijn tegenspelers aan het bestuderen zijn vandaar dat ik hier afsluit.

Groeten en tot aan de tafels,

W4lrusk4neII ;)

13 replies
Copymeistrr

Hallo Walruskane.

Als je nu al rolled bent voor nl25 veronderstel ik dat je wel een aardig potje kan pokeren? Hopelijk kunnen de artikels je daarbij helpen en natuurlijk ook het forum..

Waar heb je trouwens het startkapitaal ontvangen?
Ikzelf heb vanavond ook dat event gespeeld, maar zonder succes.

Single draw vind ik trouwens zelf ook super, dus misschien kunnen we wel eens een potje tegen elkaar spelen?? ;)

Succes iig :D

Ik heb het startkapitaal ontvangen op Full tilt. Ik heb van de 50 ondertussen 85 kunnen maken. Mijn gecumuleerde bankroll (550$)over meerdere accounts zorgt er echter voor dat ik NL25 kan spelen ;)
Ik verliet het event op plaats 24500 ongeveer. Geen goed resultaat dus! Ik heb nog ongeveer 32000 FTP's dus ik moet gelukkig mijn bankroll niet aanspreken voor dit soort buy-ins. De hinder die ik ondervond van de connection problems maakte het ook moeilijk gefocust te blijven.

Greetz en tot single draw :D

W4lrusk4neII

Copymeistrr

Dat zijn een hoop FTPs! Al jaren gespaard of speel je gewoon zoveel?
De connection probs waren inderdaad neit echt leuk. Ik lag er dan helaas al uit!

Vanavond nog enkele tornooitjes?

Ja inderdaad veel punten. Ik heb heel veel gespeeld 35uur/week en veel gespaard. ;)
Vanavond speel ik nog wat SNG's, geen tornooien meer, het zou te laat worden... of te vroeg op de ochtend.
Ik lag er toen ook al uit maar ik had nog twee tornooien en 3 SNG's lopen toen.

W4lrusk4neII

Ik heb nog ongeveer 32000 FTP's dus ik moet gelukkig mijn bankroll niet aanspreken voor dit soort buy-ins.

Erg nice die FTP's. Ben je aan het sparen voor een bepaald item of is het een soort van backup?

Welkom trouwens bij PokerStrategy.com! :)

Ik voel mij hier al helemaal thuis!
Ik ben niet rolled voor tornooien met buy-in van 22$ zoals de double deuce,... Ik gebruik mijn FTP's dus vooral daarvoor.

Greetz,

W4lrusk4neII

noisecore

Nog een midstacker, I like :) We need more midstackers here! :D
Post zeker wat handjes in het desbetreffende handbeoordelings forum dan wordt het daar ook wat actiever!

Arjon

Hey W4lrusk4ne!

Leuk dat je je hier nu al thuis voelt, hopelijk kunnen we dat gevoel vasthouden :)

Vandaag 25 dagen lid van pokerstrategy en Gold status bereikt! :D

Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
Vandaag 25 dagen lid van pokerstrategy en Gold status bereikt! :D

Gefeliciteerd! Dat heb je erg snel gedaan. Platinum in 50 dagen? :D

Ik hoop trouwens dat je bankroll net zo hard omhoog gaat!

Orodin

Whehe, die is over 2 maandan Black Member :D:D

Black member? Was dat maar waar! Platinum zie ik nog wel lukken maar dat zal toch niet binnen 50 dagen zijn :D. Ik ga op m'n gemakje mijn bankroll verder uitbouwen, limit per limit omhoog (en nu en dan wellicht eens terug omlaag) en dan volgen die punten wel vanzelf. _evil: Het doel is nog altijd de cash en niet de punten op zich hé! Ze zijn natuurlijk wel lekker meegenomen!

W4lrusk4neII

Orodin

Een tip: maak een blog aan in de blog-sectie.

Er zijn er ongetwijfeld veel die je voortgang zouden volgen, zeker als je zo snel gaat :).

Succes nog!