Skip to forum
Tox wil een FDB vri...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Tox wil een FDB vrijspelen. Maar welke?

20 Berichten
11 Gebruikers
0 Reactions
1,395 Bekeken
Toxicgod

Tox wil een FDB vrijspelen. Maar welke?

Juist dat is de vraag. Welke First Deposit....
Zoveel rooms nog te gaan en zoveel verschillende qua het vrijspelen met bonussen.

- Hoelang mag je erover doen?
- In welke delen speel je iets vrij en is dat haalbaar?

Ik heb tot nu toe 2x een FDB gehad. 1x op PokerStars en 1 keer op FTP.
Beide zijn me goed bevallen en waren goed te doen.

Maar ja ik lees ook verhalen over rooms waar dit zowat niet mogelijk is. Dus mijn vraag aan jullie is of jullie je ervaringen kunnen delen met het vrijspelen van FDB op verschillende rooms.

Tevens zou het fijn zijn als het rooms izjn met wel wat traffic en dat je er ook nog SSS kan spelen ;-)
Ja ik vindt SSS echt ideaal voor een FDB vrij te spelen.

Anyway ik hoop dat jullie me kunnen helpen aan een nieuwe Pokerroom voor FDB

19 replies
AmsterdamCalling

Als je een maand lang vrij veel speelt en six handed 10/25 doet zou ik je ladbrokes aanraden. Maar je speelt waarschijnlijk fullring (dat is daar dramatisch).

Voor de rest heb ik er te weinig ervaring mee

Chivaz1

geen idee over SSS op de verschillende rooms.
Maar op Pokerheaven en Ipoker-rooms zijn de FDB best lastig.
Op europoker en op everest vond ik ze goed te doen.
Bij party heb ik geen fdb vrijgespeeld, maar de bonussen daar op zich zijn wel te doen, dus ik denk de FDB ook.

Amnesia85

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1

Maar op Pokerheaven en Ipoker-rooms zijn de FDB best lastig.

dit klopt ... je kan er een 2000euro bonus krijgen als je 1000 euro stort.
Voor de hele bonus vrij te spelen moet je dan 15k euro bijeen raken.
Enige voordeel is wel dat je 4500euro rakeback krijgt dan maar toch :P

5 euro is 150 punten... 0.25eurocent rake = 1punt

vrij gespeelde deel mag je houden.. :D

gewoonlars

Op Europoker is opzich wel te doen, Everest ook wel. Bodog zou ik dan weer niet doen omdat er bijna alleen maar amerikanen op spelen. Op Europoker kan je wel shortstacken bij PLO maar niet NLHE.

Maargoed hangt er van af hoeveel je stort, tot 500$ kan je het nog vrij gemakkelijk halen op de micro's.

Toxicgod

Ik ga dan $500 overmaken ongeveer. Maar zou het liefst SSS willen spelen. En anders MSS.

Maar SSS ideaal om bonussen vrij te spelen. Dat kan ik namelijk makkelijk met 20 tafels tegelijk. Had ik op star ook gedaa en in nog geen 2 weken $100+ profit en dan nog de bonussen.

Alleen hebben ze die tafels op Stars gesloten :'(

mvd1978

Las hier een paar weken terug iets over op het forum, speel zelf momenteel even niet op Pokerstars meer....maar wat is er gesloten en/of gaat sluiten? Welke limiet precies?

On topic: Heb na het vrijspelen van mijn startkapitaalbonus gedoe op Party ook een storting gemaakt en die punten gaan erg hard daar om het vrij te spelen.

Ook is PKR best goed te doen, bovendien krijg je daar ook rakeback elke maand wat zeker aantrekkelijk te noemen is. Hier de twee soorten FDB opties van de PKR site, het gedeelte wat voor jou bestemd is heb ik vet gedrukt:

When you make your first deposit with PKR you can choose from one of two great first deposit bonuses...
$10 Instant bonus
For the more casual player - grab an instant $10 when you make your first deposit. Just enter bonus code INSTANT when you make a deposit of $10 or more and we will give you another $10 as soon as you play just one real money hand*.

Plus Premium freeroll tickets...
You'll get an additional five free $500 daily Premium Freeroll tickets and one $1,000 Premium Freeroll ticket on the spot.

Plus PKR Points!
As soon as you make that first deposit you also get 1,500 PKR Points! That's great news because you can use PKR Points to buy sweet in-game gear, real-life merchandise and buy-ins for big money Premium freerolls.
*Full Terms & Conditions

100% up to $800

For the more serious player - how much you get is up to you. Just enter bonus code PKRBONUS, then make your first deposit and we will match it 100% - dollar for dollar as soon as you earn enough PKR Points to release it. Go for as little as $10, up to as much as $800.

And more...
You'll get an additional five free $500 daily Premium Freeroll tickets and one $1,000 Premium Freeroll ticket on the spot.

And more!
As soon as you make that first deposit you also get 1,500 PKR Points! That's great news because you can use PKR Points to buy sweet in-game gear, real-life merchandise and buy-ins for big money Premium freerolls.

mvd1978

Ohja, wil je wel waarschuwen dat Partypoker in mijn ogen (smallstack, dus niet zoals jou met meer geld) geen fatsoenlijke Omaha high tafels heeft en sit en go's vrijwel allemaal turbo's van 3 minuten per blind?!?! zijn.

Speelde graag sit en go's, maar hier is het kut.
Speelde graag Omaha hi, maar hier is wederom kut.

Zou eerst maar eens in wat lobby's rondkijken voor je je FDB maakt.

Good luck iig.

Toxicgod

Ik ga vanavond even wat rooms die besproken zijn installeren en bekijken en wat extra dingen lezen en berekenen. Zodra ik wat heb gevonden laat ik het weten en zal dan een nieuwe blog starten hierover.

Varune

Zat hier laatst ook aan te denken, gewoon iedere Pokerroom bijlangs en de FDB opstrijken, en bij de kutsites daarna gewoon weer weggaan :P

Laat maar weten als je wat mooie sites hebt gevonden :)

Ben2m2

Ik heb na pokerstars en full tilt FDB gekozen voor William Hill en ik ben tot nu toe erg tevreden. Je moet wel veel spelen om de bonus te krijgen maar het niveau is goed te doen, de support is goed en snel en ze hebben elke maand mooie bonussen.

En voor je het weet ben je diamond ;)

ik blijf er zelfs nog een tijd spelen nu mijn FDB gecleared is, dus dat zegt opzich wel wat ^^

Varune

Oh ik had via Pokerstrategy daar nog een 2e startkapitaal gekregen, maar ik vond die software zo traag/laggy. Maar dat kan ook liggen aan m'n gebrekkige laptop ^^

Ben2m2

heb ik ook wel wat last van maar dat begint bij mij boven de 10 tafels pas :)

ik zou toch william hill aanraden, als je gewent ben om op FT en stars te spelen. Andere rooms als europoker en poker heaven suckt de software vrij hard om te multi tabelen.

Varune

Eerst maar es de 150 reload bonus op Pokerstars vrijspelen :)

noisecore

Oorspronkelijk gepost door toxicgod
Ik ga dan $500 overmaken ongeveer. Maar zou het liefst SSS willen spelen. En anders MSS.

Maar SSS ideaal om bonussen vrij te spelen. Dat kan ik namelijk makkelijk met 20 tafels tegelijk. Had ik op star ook gedaa en in nog geen 2 weken $100+ profit en dan nog de bonussen.

MSS is ook nice voor bonussen, je gaat toch ook dikwijls all in en dan heb je zelfs nog meer rake dan met de SSS :) en met 500$ kan je NL50 MSS spelen hoor.

Oorspronkelijk gepost door Ben2m2
Ik heb na pokerstars en full tilt FDB gekozen voor William Hill en ik ben tot nu toe erg tevreden. Je moet wel veel spelen om de bonus te krijgen maar het niveau is goed te doen, de support is goed en snel en ze hebben elke maand mooie bonussen.

En voor je het weet ben je diamond ;)

ik blijf er zelfs nog een tijd spelen nu mijn FDB gecleared is, dus dat zegt opzich wel wat ^^

is er wel beetje (loose) traffic op de limieten waar jij op speelt?
'k vind het op NL 20 op ipoker niet echt super :)

Ben2m2

het schommelt erg hard. Savonds en sweekends is het soms geweldig maar er zijn ook dagen dat het echt een nitfest is het grootste deel van de tijd.

noisecore

het handjevol regs dat ik op ipoker al heb gezien op NL50/NL100 kan ik op 1 hand tellen, voor de rest weaktight spelers, en fishes gaande van TAG fish tot maniac.

noisecore

Oorspronkelijk gepost door Varune
Oh ik had via Pokerstrategy daar nog een 2e startkapitaal gekregen, maar ik vond die software zo traag/laggy. Maar dat kan ook liggen aan m'n gebrekkige laptop ^^

Bij mij lagged hij ook wat als ik een nieuwe tafel open maar dat neem ik er maar bij.