Skip to forum
Envyjosh & Robin_Ri...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Envyjosh & Robin_Ripper zoeken coachee... apply here!

34 Berichten
27 Gebruikers
0 Reactions
3,341 Bekeken
iamthedanger

Hallo damens en heren van PokerStrategy,

Ik en Robin_ripper gaan een nieuwe videoserie maken waarin we iemand gaan coachen met zijn 2-en, de serie gaat 4 tot ?? video's lang worden, depening op vanalles :P. We zoeken iemand die SH speelt en het liefst iemand die 100NL / 200NL speelt en echt aan zijn spel wil werken. Dus al met al zo'n 5 tot 10uur+ gratis coaching eigenlijk, wie wil?

Joshua

33 replies

Wow, een geweldige kans voor elke NL100/NL200 SH speler dus! =)

Hier zal wel de nodige animo voor zijn. Het is niet aan mij besteed, maar ben benieuwd wat voor interessante content hier uit voort komt. ;)

Orodin

Verdraaid jammer dat het vanaf NL100 is!

Maar wel een prachtig initiatief, veel succes ermee! :)

solartje

prachtig initiatief. Meer van dit. ! ben zelf sng speler, dus niet voor mezelf weggelegd. Hopelijk inspireert dit mensen om hetzelfde te doen voor sng's.

robinripper

Omdat ik en Josh een toch andere speelstyle hebben (hij is een rode-line uitslover en ik meer een blauw-liner) zal dit hopelijk een goede combi worden voor wie we gaan coachen om niet te leren/na te doen wat wij doen maar om goed te nadenken over alle opties die er zijn :)

Ach jammer dat het SH en niet FR is, ik had er met plezier aan meegedaan :P

FreekvanAerle

vanaf morge speel ik nl 200, ff 10k storten

Wryzeth

Fml wat een aanbod. :f_eek:

/jealousmuch.

Ben2m2

Ik speel helaas nog steeds op NL50 SH.
Wel hoop ik volgende maand ergens een shot NL 100 SH te kunnen doen, ik weet niet of dat vroeg genoeg is voor jullie plannen.

Ik doe in ieder geval graag mee en er zitten zeker nog genoeg gaten in mijn spel waar jullie wat aan kunnen doen ^^

RobbieV

Ik wil.

Varune

Hmmm jammer dat ik NL25 speel, dit was anders een zeer mooie kans om eindelijk es van die lompe 24tabling speelstijl van me af te komen :P
Werkt namelijk nog niet echt soepel de laatste tijd. DUSSS ga ik mezelf wel coachen met 4/6 tafels vanaf nu ipv 24tabling :D

Zeker een mooi iniatief van jullie.

EliasVeritas
Chivaz1

ik wil

wel wil ik weten of het gaat om live coaching, of dat jullie mijn opgenomen sessie gaan reviewen, en in welk tijdsbestek jullie de video willen opnemen/de door mij opgenomen sessie willen hebben.

noisecore

telt NL100 MSS ook? :D

Ik zou ook erg graag willen. Ik heb wel bijna altijd FR gespeeld, maar voor deze gelegenheid zal ik dan zeker SH gaan spelen (ook naast de coachings). Ik heb altijd veel motivatie gehad om beter te worden, dus dit zou een geweldige kans zijn om een nieuwe stap te maken.

PS) Coachings in ruil voor mijn zusje?

Ashton733

Hey,

ik neem er graag deel aan.
hoe zien jullie dit qua planning? jullie kunnen me best even PM'en!

DeKuip

Oorspronkelijk gepost door 09024875

Win!

iamthedanger

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
ik wil

wel wil ik weten of het gaat om live coaching, of dat jullie mijn opgenomen sessie gaan reviewen, en in welk tijdsbestek jullie de video willen opnemen/de door mij opgenomen sessie willen hebben.

Idee is een combinatie van beiden waarschijnlijk, voornamelijk session reviews maar dingen als HEM uit elkaar trekken en bepaalde leaks gaan zoeken, HH reviews etc. Ligt een beetje aan de speler en wat er het beste gaat werken voor die persoon.

robinripper

hmmm, pics of zusje?

Yoghi

_frown: