Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] I am back!

10 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
583 Weergaven

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje lid van P.S. Ik heb lang geleden mijn startkapitaal verdiend en ontvangen. Onlangs ben ik begonnen met het opbouwen van bankroll en het reguliere spelen van vooral MTT's on FullTilt (mijn nick: silhouttes). Ik heb daarvoor al heel wat verschillende limiten gespeeld (niet volgens bankrollmanagement met verschillende reultaten). Toch wil ik nu echt aan de slag!

Ik zou het gaaf vinden af en toe met iemand van pokerstrategy team review te kunnen maken van door mij gespeelde toernooi of handen. Het is altijd anders wanneer iemand door jou gespeelde handen bekijkt, analyseert en vervolgens adviseert via zijn eigen mening.

Ik ben 22-jaar, afkmostig uit Polen. Ik woon in Nederland al bijna 5 jaar.

Ik speel ook heel graag live, alleen ik heb daarvoor niet echt middelen.
Ik ben rond 4 keer in HC geweest om toernooitje te spelen, waarvan ik één gewonnen heb...
Online mijn grootste cash via MTT was rond 600$ - ik won een rebuy toernooi van 5$ op Titan Poker.

Greetz,

bzzzar

9 reacties
Orodin

Hoi bzzzar!

(Alsnog) welkom hier, dan!
En mooi dat het spelen goed gaat. Als je bankroll een $5 rebuy MTT aan kan, dan ben je jezelf al flink aan het omhoog grinden geweest! _thumbsup:

Een nieuwe _biggrin: in ons midden, nice :).

Cya!
Orodin

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey bzzzar,

Welkom op het forum

Toch al wat mooie resultaten gehaald zo te lezen. (al is bankrollmanagement wel een must _cool: )

Het laten reviewen van een sessie en discussieren over je handen is zeker een van de beste manieren om bij te leren voor je spel. Ik zou je als eerste stap dan ook zeker aanraden om gespeelde handen op ons handbeoordelingsforum te plaatsen en ook de handen die gepost zijn door andere spelers te bekijken en daarover je mening te geven.

Veel plezier in de community!

Weet jij misschien (als admin) welke programma is best om filmpjes te maken terwijl je toernooi ofwel cashgame speelt op je pc???

Copymeistrr

Oorspronkelijk gepost door bzzzar
Weet jij misschien (als admin) welke programma is best om filmpjes te maken terwijl je toernooi ofwel cashgame speelt op je pc???

Camtasia is een goed programmatje daarvoor. x)

Orodin

Niet-admins weten dat ook heel goed, hoor ;)

Ikzelf vind Camtasia een fijn programma. Als je je aanspreekfilter uitschakelt zijn er vast nog veel meer mensen die goede programma's hiervoor kennen! ;)

EDIT: Copy, wees jij eens iets langzamer volgende keer... :D

Ok thanks! Zal ik uitproberen :D

Winterdream

Hey, welkom terug dan! En veel succes, hou ons op de hoogte van je vorderingen!

Greetz,
Winter

Na een week spelen van alleen MTT's $34 winst - ik begon met $100 bankroll op Full Tilt en ging vooral $1 MTT's spelen. Niet zo briliant, aangezien ik al na twee dag op $189 stond... ik ging $2 MTT's spelen en dat werd gestraft

Ik ga deze week SSS op NL2 uitoefen. Mijn doel is deze limiet te beaten en op eind vd week op $200 staan...

Ik sta inmiddels nu al op $200 - ben 2de geworden in 1.10 MTT (453 players)..

Oorspronkelijk gepost door bzzzar

Ik sta inmiddels nu al op $200 - ben 2de geworden in 1.10 MTT (453 players)..

Welcome back en meteen een mooi resultaat!