Hallo,
UPDATE: HAD PER ONGELUK VERKEERDE DATUM GEKOZEN IN HOMEGAME, KORTOM ALS JE AL WAS INGESCHREVEN DOE DIT DAN NOGMAALS IN NIEUWE TOERNOOI!!!
Naar aanleiding van de reload ben ik op het idee gekomen om een $ 5,50 toernooi te organiseren voor deze community. En waar dat beter te doen dan in grootste club uit de NL-BE community waar voor zover ik weet al veel "vaste klanten" lid van zijn. Heb dus contact gelegd met Amnesia de beheerder van deze groep en ik heb admin rechten gekregen.
Als je voor 20 maart 23.59 ET (als ik het goed heb 21 maart 04.59 onze tijd) een storting doet met code HOMEGAMES krijg je bovenop een 25% reload bonus ook nog eens een ticket voor een $5,50 home game toernooi. Het leek mij leuk om hier aan onderling toernooi van te maken. Uiteraard mag je ook meedoen als je geen ticket hebt.
Ben benieuwd of mensen nog wensen hebben qua tijden, varianten enz. Post deze hier dan zal ik proberen daar rekening mee te houden!! Was van plan om dit toernooi volgende weekend (26-27 maart te houden).
Ben je nog geen lid meld je met de volgende gegevens aan:
club id is #22722
paswoord: vlaanderen
Dit is hem geworden:

Gr. pcbeem