Ga naar het forum
Sorry Belgen, onze ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Sorry Belgen, onze zijn 0,2 cm langer

27 Berichten
18 Gebruikers
0 Reacties
2,820 Weergaven
mvd1978

In het kader van: Altijd handig om te weten, hier de penislengte-kaart van de wereld _frown: Die van Nederlanders is gemiddeld 15,87 cm. Van onze zuiderburen 15,85 cm. Frankrijk 16,01 maar die hebben dan weel veel Afrikanen in hun land wonen :f_grin:

Wereldkaart

26 reacties
Sjors777

poor chinese

Zou dit toch met een stevige korrel zout nemen, dit soort onderzoek is vaak erg slecht van de meetmethode (veel zelfrapportering) tot de sample size (vaak veel te weinig testpersonen) tot selection bias (mensen met kleine penis schrijven zich niet in voor onderzoek).

Kortom: colombianen hebben echt geen 17cm om mee te werken

NLDPeter

South Korea 9.66

Congo 17.93

Stereotypes zijn toch waar ;)

Het leukste vind ik is dat het tot op 1/10de van een millimeter nauwkeurig is.

nonne, dit is een level gast.

Bijv: India 10cm.

30 seconden zoeken en:
http://www.nature.com/ijir/journal/v19/n6/abs/3901569a.html

Toen ik voor Korea ging zoeken kwam ik opeens iets tegen wat bijzonder interessant was. Voor mij dan.
http://www.asiaandro.com/archive/1008-682X/5/185.htm

Those who thought they had a large penile size showed significantly higher scores on the Hy scale of the MMPI. Persons with significantly high scores on the Hy scale are in denial and have high suggestibility. They tend to cope with their stresses or avoid their responsibility by expressing their somatic symptoms. They are over-exhibitional, extroversive, superficial, unsophisticated and ego-centric. They tend to deny all problems, and to show specific somatic problems in stressful conditions and to be immature, suppressive and simple. They demand specific solutions for problems and avoid self-investigation. Women with a high Hy scale and a low masculinity-femininity scale tend to uproariously show sexual or sensual behaviors [11]. Likewise, of the 7 subjects who believed their penile size was big, 6 answered that they have had 4 or more sexual partners.

Dit is zo precies, bijna eng gewoon. Ze hebben in dat stuk gewoon mijn hele persoonlijkheid neergezet. En dat terwijl ik al m'n hele leven denk dat ik een grote pik heb...

Voordeel is wel dat ik nu weet wat voor vrouw ik nou naar op zoek ben.

DeKuip

Arme Amerikanen, eens een keer iets waarmee ze nou niet bepaald een wereldmacht zijn :D

Verder wat nonne zegt en zoals gister in DWDD al werd gezegd, wat is nou eigenlijk het nut hiervan!?

joyceenbob

shit... in india heb ik zelfs een grote w00t w00t

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Arme Amerikanen, eens een keer iets waarmee ze nou niet bepaald een wereldmacht zijn :D

Verder wat nonne zegt en zoals gister in DWDD al werd gezegd, wat is nou eigenlijk het nut hiervan!?

Hallo? Het gaat hier over pikken, ja!

marcelhermus

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx

Oorspronkelijk gepost door DeKuip

Hallo? Het gaat hier over pikken, ja!

buiten mijn eigen is geen enkele andere interessant.

Fladdermouse

Sorry Belgen, onze zijn 0,02 cm langer

FYP

Ineens het bewijs dat Nederlanders over dit thema gemakkelijk overdrijven... :rolleyes: ;)

krikke482

Oorspronkelijk gepost door Fladdermouse

FYP

Ineens het bewijs dat Nederlanders over dit thema gemakkelijk overdrijven... :rolleyes: ;)
+1 wou dit ook net posten :f_grin:

mvd1978

Oorspronkelijk gepost door Fladdermouse

FYP

Onze zijn bijna zo lang als een winterpeen, inclusief vlekjes, of is dat alleen bij de mijne? _cry:

al zijn wortels met doperwtjes ook goed eetbaar :)

mvd1978

mijn reactie past hier ook op, al is het inmiddels zondag :)

het is vrijdag!!! wie is er al dronken?

Vlijmscherp
Sutra1981

Oorspronkelijk gepost door mvd1978
In het kader van: Altijd handig om te weten, hier de penislengte-kaart van de wereld _frown: Die van Nederlanders is gemiddeld 15,87 cm. Van onze zuiderburen 15,85 cm. Frankrijk 16,01 maar die hebben dan weel veel Afrikanen in hun land wonen :f_grin:

Wereldkaart

je titel is fout, het verschil is 0.02cm en dus niet 0.2cm en daarbij ze zijn die van mij niet komen meten :D

ik bedoel maar zo'n studies zijn te variancegevoelig en je titel bewijst bovendien dat Nederlanders gemiddeld 0.18cm overdrijven dit is 1.1% van de gemiddelde lengte van 15.87. Na de correctie naar werkelijkheid blijft er nog 15.7 cm over ->shorties :D :P

wauss

Oorspronkelijk gepost door Vlijmscherp
Sorry Belgen, ons gemiddeld IQ is 2 hoger....

http://en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nations

klopt niks van amerika staat veel te hoog. amerikanen moeten ongeveer onderaan staan dat is echt 1 van de domste volken ooit :facepalm:

Wat een grap.

Nuja, voor die Nederlanders die hier toch een groot gedacht van zichzelf beginnen te krijgen. Als ik die lijst bekijk, is het enkel in centimeters dat jullie wapen 0,02 cm langer is, als we de kolom inches bekijken, zijn wij, Belgen, blijkbaar 0,2" groter geschapen :P

AmsterdamCalling

de belgen happen wel allemaal in dit topic

Vlijmscherp

Inderdaad, mja hun gemiddeld iq is dan ook 2 lager dus begrijpelijk ;)

Oorspronkelijk gepost door Vlijmscherp
Inderdaad, mja hun gemiddeld iq is dan ook 2 lager dus begrijpelijk ;)

Dat is gemakkelijk te verklaren: de alcoholconsumptie ligt hoger bij ons, dus die testen zijn volledig verdraaid!