In het kader van: Altijd handig om te weten, hier de penislengte-kaart van de wereld ♠_frown: Die van Nederlanders is gemiddeld 15,87 cm. Van onze zuiderburen 15,85 cm. Frankrijk 16,01 maar die hebben dan weel veel Afrikanen in hun land wonen ![]()
Wereldkaart
Zou dit toch met een stevige korrel zout nemen, dit soort onderzoek is vaak erg slecht van de meetmethode (veel zelfrapportering) tot de sample size (vaak veel te weinig testpersonen) tot selection bias (mensen met kleine penis schrijven zich niet in voor onderzoek).
Kortom: colombianen hebben echt geen 17cm om mee te werken
Het leukste vind ik is dat het tot op 1/10de van een millimeter nauwkeurig is.
nonne, dit is een level gast.
Bijv: India 10cm.
30 seconden zoeken en:
http://www.nature.com/ijir/journal/v19/n6/abs/3901569a.html
Toen ik voor Korea ging zoeken kwam ik opeens iets tegen wat bijzonder interessant was. Voor mij dan.
http://www.asiaandro.com/archive/1008-682X/5/185.htm
Those who thought they had a large penile size showed significantly higher scores on the Hy scale of the MMPI. Persons with significantly high scores on the Hy scale are in denial and have high suggestibility. They tend to cope with their stresses or avoid their responsibility by expressing their somatic symptoms. They are over-exhibitional, extroversive, superficial, unsophisticated and ego-centric. They tend to deny all problems, and to show specific somatic problems in stressful conditions and to be immature, suppressive and simple. They demand specific solutions for problems and avoid self-investigation. Women with a high Hy scale and a low masculinity-femininity scale tend to uproariously show sexual or sensual behaviors [11]. Likewise, of the 7 subjects who believed their penile size was big, 6 answered that they have had 4 or more sexual partners.
Dit is zo precies, bijna eng gewoon. Ze hebben in dat stuk gewoon mijn hele persoonlijkheid neergezet. En dat terwijl ik al m'n hele leven denk dat ik een grote pik heb...
Voordeel is wel dat ik nu weet wat voor vrouw ik nou naar op zoek ben.
Arme Amerikanen, eens een keer iets waarmee ze nou niet bepaald een wereldmacht zijn ![]()
Verder wat nonne zegt en zoals gister in DWDD al werd gezegd, wat is nou eigenlijk het nut hiervan!?
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Arme Amerikanen, eens een keer iets waarmee ze nou niet bepaald een wereldmacht zijn
Verder wat nonne zegt en zoals gister in DWDD al werd gezegd, wat is nou eigenlijk het nut hiervan!?
Hallo? Het gaat hier over pikken, ja!
Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Arme Amerikanen, eens een keer iets waarmee ze nou niet bepaald een wereldmacht zijn
Verder wat nonne zegt en zoals gister in DWDD al werd gezegd, wat is nou eigenlijk het nut hiervan!?Hallo? Het gaat hier over pikken, ja!
buiten mijn eigen is geen enkele andere interessant.
Sorry Belgen, onze zijn 0,02 cm langer
FYP
Ineens het bewijs dat Nederlanders over dit thema gemakkelijk overdrijven...
Oorspronkelijk gepost door Fladdermouse
FYP
![]()
![]()
+1 wou dit ook net posten![]()
Oorspronkelijk gepost door Fladdermouse
FYP
![]()
![]()
Onze zijn bijna zo lang als een winterpeen, inclusief vlekjes, of is dat alleen bij de mijne? ♠_cry:
al zijn wortels met doperwtjes ook goed eetbaar
mijn reactie past hier ook op, al is het inmiddels zondag ![]()
het is vrijdag!!! wie is er al dronken?
Sorry Belgen, ons gemiddeld IQ is 2 hoger....
http://en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nations
Oorspronkelijk gepost door mvd1978
In het kader van: Altijd handig om te weten, hier de penislengte-kaart van de wereld ♠_frown: Die van Nederlanders is gemiddeld 15,87 cm. Van onze zuiderburen 15,85 cm. Frankrijk 16,01 maar die hebben dan weel veel Afrikanen in hun land wonen
Wereldkaart
je titel is fout, het verschil is 0.02cm en dus niet 0.2cm en daarbij ze zijn die van mij niet komen meten ![]()
ik bedoel maar zo'n studies zijn te variancegevoelig en je titel bewijst bovendien dat Nederlanders gemiddeld 0.18cm overdrijven dit is 1.1% van de gemiddelde lengte van 15.87. Na de correctie naar werkelijkheid blijft er nog 15.7 cm over ->shorties
Oorspronkelijk gepost door Vlijmscherp
Sorry Belgen, ons gemiddeld IQ is 2 hoger....
klopt niks van amerika staat veel te hoog. amerikanen moeten ongeveer onderaan staan dat is echt 1 van de domste volken ooit
Wat een grap.
Nuja, voor die Nederlanders die hier toch een groot gedacht van zichzelf beginnen te krijgen. Als ik die lijst bekijk, is het enkel in centimeters dat jullie wapen 0,02 cm langer is, als we de kolom inches bekijken, zijn wij, Belgen, blijkbaar 0,2" groter geschapen
Oorspronkelijk gepost door Vlijmscherp
Inderdaad, mja hun gemiddeld iq is dan ook 2 lager dus begrijpelijk![]()
Dat is gemakkelijk te verklaren: de alcoholconsumptie ligt hoger bij ons, dus die testen zijn volledig verdraaid!