Ga naar het forum
Pokerrooms helpen J...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Pokerrooms helpen Japan

12 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,019 Weergaven

Na de diverse aardbevingen in Japan zijn er inmiddels diverse pokerrooms die actie ondernemen en geld inzamelen voor Japan.

Zo kun jij bij PokerStars jezelf registreren voor dummy-toernooien (zie screenshot), maar ook kun je een eigen gewenst bedrag overmaken via playertransfer. Maak je bedrag naar keuze over naar het account: "Japan fund".

PokerStars zorgt ervoor dat het geld op de juiste bestemming terecht zal komen.

Ook FullTilt doet mee en organiseert "Aid for Japan toernooien". Deze toernooien kennen een verhoogde buy-in, waarvan de rake allemaal naar Japan zal gaan. Hieronder zie je de lijst van aankomende toernooien:

Bij FullTilt kun je ook terecht voor de donation-toernooien. Deze toernooien worden dagelijks gespeeld tot 27 maart. Het prijzengeld zal niet worden uitbetaald, maar gaat volledig naar Japan.

Doe jij ook een gift voor het goede doel?

11 reacties

Elke gift die gedaan zal worden via PokerStars zal trouwens door PokerStars worden verdubbeld, wat nog een extra reden is om Japan te helpen :)

Gangstahhh

zijn tien mensen die $1k hebben gedoneerd, das best veel geld om ff te doneren.

DeKuip

Stel nu voor je bent een Japanner, zou het dan een goede investering zijn om geld te doneren. Je krijgt er namelijk wel 2x zoveel voor terug :D

ik weet niet of ze wel op geld zitten te wachten daar, ik zag van de week op TV dat die mensen gemiddeld 3 boten op zolder hebben

mod edit: niet echt een hele gepaste grap in een thread over het helpen van de slachtoffers van Japan.

Japanse regering een, via pokerstrategy getracked, account aanmaken en 1 miljard storten krijgen ze 2 miljard terug :P

Yoghi

Oorspronkelijk gepost door anunaki
ik weet niet of ze wel op geld zitten te wachten daar, ik zag van de week op TV dat die mensen gemiddeld 3 boten op zolder hebben

Die mensen misschien niet maar de hulporganisaties wel he

caroline29632

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
zijn tien mensen die $1k hebben gedoneerd, das best veel geld om ff te doneren.

Is idd veel geld. Maar als je geen belastingen betaalt en wel veel monnies hebt, vind ik dat je wel eens wat terug kan doen.

Nivlem

Oorspronkelijk gepost door davidr112
Japanse regering een, via pokerstrategy getracked, account aanmaken en 1 miljard storten krijgen ze 2 miljard terug :P

Zat ik ook aan te denken inderdaad.

Je hebt wel vaker van dit soort acties waarbij de 'host' de inzendingen verdubbelt.

Het leukste zou nog zijn als je accumulating verdubbelaars gebruikt.

Je geeft 1x naar instantie 1, welke het verdubbelt naar 2x. Deze doneert vervolgens aan instantie 2, welke het verdubbelt naar 4x en het vervolgens weer doneert aan instantie 3.

Al ben ik bang dat als dit gebeurt, alle bedrijven wel zullen stoppen met deze acties :P.

Rogier

epic in concurrentiestrijd wel.

fulltilt donate xx million via pokerstars

boten op zolder Yoghi, maar serieus gesproken kunnen ze ws heel wat gebruiken

echt een zure situatie