Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Even voorstellen

13 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
729 Weergaven
MonyetManis

Hallo allemaal,

Mijn naam is Bryan en ik ben 18 jaar oud.
Ik studeer Werktuigbouwkunde aan de TU Delft (1e jaars).
Ik hang al wat langer hier op het forum rond, maar heb me eigenlijk nog niet voorgesteld..

Ben al wat langer bezig met poker, maar dit was meer voor de lol zonder enige strategie. Wat serieuzer poker, dus met strategie enz., doe ik nu ongeveer een half jaar. Ben begonnen met PS startkapitaal. Het begon goed, maar afgezakt naar $10. Heb me daarna bij PartyPoker aangemeld met een actie van een andere pokersite. Dit gaat een stuk beter en heb ook bijna de bonus vrijgespeeld.

Echt super veel tijd besteed ik niet aan poker, vanwege de studie, sport, vrienden, uitgaan. Zou het wel leuk vinden als ik ooit eens een zakcentje uit poker zou kunnen halen. Of dit me gaat lukken is nog maar de vraag.

Op dit moment speel ik NL2 SSS. Gaat me redelijk af. Zo nu en dan speel ik op NL4 (op pp hebben ze geen NL5) en ook dit gaat me redelijk af. Wanneer m'n bankroll het toestaat wil ik graag wat gaan shotten op NL10.

Voor de rest mijn hobby's: uitgaan, met vrienden zijn, badminton, poker.

Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel!

xxx

12 reacties
Copymeistrr

Hallo Brian,

Leuk dat je je even voorstelt hier!
Je bent waarschijnlijk een van de weinigen die nog SSS speelt, is het omdat je het leuk/simpel vindt, of gewoon omdat je met een kleine BR niet veel andere keus hebt?

Ik denk dan velen een zakcentje willen verdienen met poker, maar voor velen is het maar héél af en toe een beetje. Maar misschien als je er genoeg tijd aan spendeert dat het zal renderen!

Ik wens je in ieder geval véél succes! :D

MonyetManis

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Hallo Brian,

Euhm, het is Bryan :P

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Je bent waarschijnlijk een van de weinigen die nog SSS speelt, is het omdat je het leuk/simpel vindt, of gewoon omdat je met een kleine BR niet veel andere keus hebt?

Heb nu een BR van $40 op PP, dus dat schiet niet echt op..
Wil later wel overstappen op MSS en vervolgens op BSS, maar dat gaat nog even duren, vooral omdat ik niet super veel tijd in poker steek (tijd tekort).

En tot nu toe vind ik het wel fijn om SSS te spelen, gewoon lekker agressief het potje in gaan. Merk dat veel mensen al gauw wegleggen bij een CB. Tikt wel aardig op die manier.

Copymeistrr

Excuses voor de schrijffout x).
En ja, het begin gaat idd niet echt snel. Maar 40$ is al iets natuurlijk.. :)

MonyetManis

Haha, geen probleem. Genoeg mensen die er fouten mee maken.
Heb ergere meegemaakt!

Wat betreft m'n BR. Laatste paar dagen ben ik zowat verviervoudigd. :D :D
Gaat wel lekker zo! Hopelijk kan ik dit tempo aanhouden en begin ik misschien nog wel een blog.

Zit binnenkort alleen met tentamens en het project kost gewoon erg veel tijd. Mocht ik wat meer tijd hebben voor poker, dan is er een kans voor een blog.
Dus wie weet! =)

Oorspronkelijk gepost door MonyetManis
Wat betreft m'n BR. Laatste paar dagen ben ik zowat verviervoudigd. :D :D
Gaat wel lekker zo! Hopelijk kan ik dit tempo aanhouden en begin ik misschien nog wel een blog.

Welkom Bryan! Mooi om te lezen dat het zo goed gaat de laatste dagen. Hoop dat je dat kan volhouden. :)

Orodin

Hey Bryan,

Met een BR van $40 is SSS echt geen must hoor. Je kunt er ook prima NL2 BSS mee spelen, MSS al helemaal en volgens mij is dat ook een prima BR voor de $1 SnG's.

Laat iemand me verbeteren als ik het mis heb, maar dat kan allemaal nog prima volgens mij.

EDIT: Ah, verviervoudigd?! Netjes!! Dan kun je al helemaal zelf kiezen wat je wilt doen :D:D:D

MonyetManis

Bedankt voor alle reacties! :D

Over dat SSS, MSS, BSS..
Ben nog niet zo bekend met MSS en BSS. Moet maar eens die strategieën doornemen. Zag dat er pas nieuwe artikelen waren over MSS.

Mocht ik binnenkort wat tijd over hebben, dan zal ik dit zeker doen!
Wie weet stap ik wel gelijk over op MSS/BSS.

Ik neem aan dat de meeste mensen MSS/BSS spelen (als ik zo de reacties lees).
Hebben jullie hier een bepaalde reden voor?

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey MonyetManis,

De meeste spelers spelen nu inderdaad MSS/BSS, ook omdat het spelen van SSS op veel pokerrooms wat lastiger is geworden door de veranderde regels met betrekking tot de buy-in op de tafels.

Met MSS en BSS heb je deze beperking niet waardoor veel spelers deze strategie volgen.

Misschien kun je, als je wilt veranderen, eerst overstappen naar de nieuwe MSS. Er zijn steeds meer spelers die dit nu spelen.

MonyetManis

Hey Lanfear,

Bedankt voor je reactie.

Ik ben er net achtergekomen dat ik gedeeltelijk al MSS speel. Enige verschil met de artikelen is dat mijn range is groter is. Ik denk dat ik vanaf nu maar volledig overstap op MSS. Kijken hoe dat gaat!

Vanaf wanneer stappen de meeste mensen over op BSS. Gewoon proberen bij een bepaalde BR of gaat dit meer op gevoel?

Orodin

Het is natuurlijk grotendeels wat je zelf het prettigst ligt, maar over het algemeen is het natuurlijk ook belangrijk dat je een veilig genoeg bankrollmanagement kunt toepassen.

Als je een bankroll van $10 hebt, kun je bijna niet veilig BSS spelen, omdat je dan zelfs voor NL2 maar 5 buyins hebt en dat is te risicovol. Maar als je met dat bedrag SSS zou gaan spelen op NL2 heb je ineens 25 buyins en dat is dus wat veiliger dan.

Hou je ons op de hoogte van je MSS-vorderingen? Nog niet heel veel spelers spelen MSS omdat het vrij nieuw is, dus ervaringen zijn altijd welkom. Als je het leuk vindt, kun je in dit forum eventueel je eigen blog gaan beginnen waarin je vertelt over je vorderingen en ervaringen!

Veel succes in ieder geval!

Orodin

MonyetManis

Op dit moment heb ik het erg druk met mijn studie. Zodra ik weer wat meer tijd heb, zal ik zeker een blog gaan maken en bijhouden!

Hopelijk dat ik tot die tijd MSS goed onder de knie heb en dat mijn BR ook al flink gegroeid is!

Mooi Delft!