Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Even voorstellen

13 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
729 Weergaven
MonyetManis

Hallo allemaal,

Mijn naam is Bryan en ik ben 18 jaar oud.
Ik studeer Werktuigbouwkunde aan de TU Delft (1e jaars).
Ik hang al wat langer hier op het forum rond, maar heb me eigenlijk nog niet voorgesteld..

Ben al wat langer bezig met poker, maar dit was meer voor de lol zonder enige strategie. Wat serieuzer poker, dus met strategie enz., doe ik nu ongeveer een half jaar. Ben begonnen met PS startkapitaal. Het begon goed, maar afgezakt naar $10. Heb me daarna bij PartyPoker aangemeld met een actie van een andere pokersite. Dit gaat een stuk beter en heb ook bijna de bonus vrijgespeeld.

Echt super veel tijd besteed ik niet aan poker, vanwege de studie, sport, vrienden, uitgaan. Zou het wel leuk vinden als ik ooit eens een zakcentje uit poker zou kunnen halen. Of dit me gaat lukken is nog maar de vraag.

Op dit moment speel ik NL2 SSS. Gaat me redelijk af. Zo nu en dan speel ik op NL4 (op pp hebben ze geen NL5) en ook dit gaat me redelijk af. Wanneer m'n bankroll het toestaat wil ik graag wat gaan shotten op NL10.

Voor de rest mijn hobby's: uitgaan, met vrienden zijn, badminton, poker.

Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel!

xxx

12 reacties
Copymeistrr

Hallo Brian,

Leuk dat je je even voorstelt hier!
Je bent waarschijnlijk een van de weinigen die nog SSS speelt, is het omdat je het leuk/simpel vindt, of gewoon omdat je met een kleine BR niet veel andere keus hebt?

Ik denk dan velen een zakcentje willen verdienen met poker, maar voor velen is het maar héél af en toe een beetje. Maar misschien als je er genoeg tijd aan spendeert dat het zal renderen!

Ik wens je in ieder geval véél succes! :D

MonyetManis

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Hallo Brian,

Euhm, het is Bryan :P

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr