Skip to forum
PokerStars Mileston...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PokerStars Milestone Hand-promotie

120 Berichten
37 Gebruikers
0 Reactions
11.1 K Bekeken

PokerStars is op weg naar 100 miljard gedeelde handen, en onderweg vieren ze elke 10 miljardste hand met een milestone handpromotie! De eerste stop is de 60 miljardste hand, die in maart nog gedeeld zal worden.

Het enige wat je moet doen om te winnen in de promotie Op weg naar 100 miljard is aan de cashtafels op PokerStars.com spelen en ingedeeld worden in een miljoenste hand (bijvoorbeeld 59.902.000.000). Als dit je lukt ontvang je een geldprijs die op kan lopen tot duizenden dollars.

Als jij er in slaagt om de 60.000.000.000ste hand te winnen, zul je minimaal $60.000 opstrijken. PokerStars verwacht met deze promotie ongeveer $1.000.000 weg te geven.

Zie ook ons nieuws

Ga jij extra je best doen om in de prijzen te vallen?

119 replies
Napooo

Lol, hoe lucky was die vorige kerel :D QQ krijgen op zo'n moment en dan nog stand houden ook is wel zalig :P

En nee, ik heb geen geld op stars, dus dat wordt moeilijk^^

Leuke prijzen!

Btw; Het zou leuk zijn als ze er ook een 6 miljoen guaranteed Sunday Million bij zouden doen :)

giraffe1977

dammmm hoeveel rake heeft dit opgebracht

Head Admin
Lanfear81

<object width="440" height="247" classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" id="videojuicer_seed_pokerstars_presentation_9132"> <param name="movie" value=" http://player.videojuicer.com/bootstrap.swf" /> <param name="allowfullscreen" value="true" /> <param name="allowscriptaccess" value="always" /> <param name="flashvars" value="seed_name=pokerstars&heritage_id=1318f95c-7972-4f04-846f-b4a195142dca:&presentation_id=9132" /> <param name="name" value="videojuicer_seed_pokerstars_presentation_9132" /> <param name="wmode" value="transparent" /> <embed src=" http://player.videojuicer.com/bootstrap.swf" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" flashvars="seed_name=pokerstars&heritage_id=1318f95c-7972-4f04-846f-b4a195142dca:&presentation_id=9132" width="440" height="247" name="videojuicer_seed_pokerstars_presentation_9132" wmode="transparent" /> </object>

Misschien wel geinig om te berekenen hoeveel kans je hebt om bij een miljoenste hand te zitten? Ik heb net wat cashtafels gedaan en daar zat ongeveer 5k-15k handen tussen bij de volgende hand. Overigens tellen volgens mij wel de handen mee in toernooien voor de hoeveelheid handen (maar niet voor de prijzen)... iedere miljoenste hand moet dus perse op een cashtafel vallen of zie ik dat verkeerd?

Arjon

Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
Misschien wel geinig om te berekenen hoeveel kans je hebt om bij een miljoenste hand te zitten? Ik heb net wat cashtafels gedaan en daar zat ongeveer 5k-15k handen tussen bij de volgende hand. Overigens tellen volgens mij wel de handen mee in toernooien voor de hoeveelheid handen (maar niet voor de prijzen)... de miljoenste hand moet dus perse op een cashtafel vallen of zie ik dat verkeerd?

Volgens mij is dat helemaal correct en tellen SnG's en Toernooien niet mee.

mvd1978

Wat ik eigenlijk niet vind kloppen...ik zie nu voor de 4e keer de milestone hands (eerste keer in 2004 ofzo, toen in 2007, 20010 en nu, zoiets). De handen in playmoney worden meegeteld. De handen in sit and go's worden meegeteld. En de handen in tournaments worden meegeteld. Toch is daar nooit een prijs verdeeld. Dus hoe eerlijk is een miljoenste hand als die eigenlijk op een playmoney tafel komt of sit en go? Dat is dan niet de zoveelste miljoenste hand maar de hand erna op een cash table.

Er zal dus in mijn ogen worden gerotzooid wat nu echt de milestonehand is. Omdat hij simpelweg niet kan vallen met playmoney, sit and go's en tournamenten. Nogmaals, ze tellen wél mee. Maar winnen kan niet. Dat word gewoon een ringgame die wint.

Oorspronkelijk gepost door Arjon

Misschien wel geinig om te berekenen hoeveel kans je hebt om bij een miljoenste hand te zitten? Ik heb net wat cashtafels gedaan en daar zat ongeveer 5k-15k handen tussen bij de volgende hand. Overigens tellen volgens mij wel de handen mee in toernooien voor de hoeveelheid handen (maar niet voor de prijzen)... de miljoenste hand moet dus perse op een cashtafel vallen of zie ik dat verkeerd?

Volgens mij is dat helemaal correct en tellen SnG's en Toernooien niet mee.

Ze tellen niet mee voor het geld maar wel voor de telling van de handen if i am correct.

In principe valt iedere miljoenste hand heel snel maar de kans is grof geschat 1 op 15.000 als je 1 cashtafel speelt en 1 op 625 als je er 24 speelt. Dus zelfs nananoko zou het nog moeilijk hebben een van die miljoen handen te scoren :D

mvd1978

Misschien wel geinig om te berekenen hoeveel kans je hebt om bij een miljoenste hand te zitten? Ik heb net wat cashtafels gedaan en daar zat ongeveer 5k-15k handen tussen bij de volgende hand. Overigens tellen volgens mij wel de handen mee in toernooien voor de hoeveelheid handen (maar niet voor de prijzen)... iedere miljoenste hand moet dus perse op een cashtafel vallen of zie ik dat verkeerd?

Had jouw reactie niet gelezen. Schreef er net zelf een stukje over. Zelfs PLAYMONEY tafels tellen mee voor het aantal handen, net zoals tournaments en sit and go's. Maar die kunnen niet winnen. Dus tsja, hoe betrouwbaar is een milestonehand als een tournament hand, hand 5.999.888.995 is. Die krijgt een ander nummer zodat de milestone aan een cash table gegeven wordt. Dus gesjoemel met handnummers!

Geen gesjoemel... just the way it is :)

Milestonehanden is gewoon een loterij... daarom zou het niet slim zijn alleen maar voor deze promotie te spelen denk ik... maar als je dan toch bezig bent en hit is het natuurlijk super :)

mvd1978

wel gesjoemel ;)

De handen met playmoney tellen mee, maar nog nooit is daar wat gewonnen. Alleen op cash-tafels. Nooit tournaments, nooit sit and go. Terwijl die handen meetellen.

Let maar op

De helft, zo niet meer van de open tafels = playmoney

Edit: Iemand die een screenshot kan plaatsen van iemand die een milestone hand wint in een tournament, of een sit and go of bij speelgeld. Kan niet! Dus stellen ze de hand uit tot hij aan een cashtafel valt = gesjoemel

Hoezo gesjoemel? Je weet toch dat er op die handen geen prijs wordt uitgekeerd? Die promotie wordt anders ook veels te duur en kan dan ongeveer 20 miljoen kosten.

O krijg trouwens mooie chatberichten nadat ik iemand uitschakelde:

Dealer: c@ppy has high card Ace
Dealer: m4cs3th has a pair of Queens
Dealer: Game #59713167629: m4cs3th wins pot (20,455) with a pair of Queens
Dealer: m4cs3th wins the $0.25 bounty for eliminating c@ppy, congratulations!
Dealer: c@ppy finished the tournament in 21st place
c@ppy [observer]: lul
c@ppy [observer]: kanker****
m4cs3th: hoezo?
m4cs3th: jij gaat allin!
c@ppy [observer]: val dood
m4cs3th: ik call je alleen
c@ppy [observer]: kankerjong

Wilde hem daarna nog uitnodigen voor PokerStrategy maar wilde de moderators hier niet teveel werk geven :D

mvd1978

Ik speel geen playchips daar. Momenteel speel ik er helemaal niet, ook niet vanwege dit.

Kijk het nu eens neutraal. De handen van playmoney, tournament(cash) of sit&go (cash) tellen mee. Daar zit je dus met hand 59,999,999,998. Het kan dus zijn dat de volgende hand in je sit en go 60,000,000,000 is. Maar dat zal het nooit worden omdat het op een cash table MOET vallen. Dus word er toch met nummers gerotzooit? Of je hand word vertraagd zodat er eerst een hand nummer 60,000,000,000 aan een cashtable gedealt kan worden?

Kan het niet anders uitleggen dan: Alles telt mee (playchipstafels, sit and go en tournamenten). Maar als het om het winnen van een milestonehand gaat winnen alleen Cash Tables. Dat klopt niet dan toch?

Wilde hem daarna nog uitnodigen voor PokerStrategy maar wilde de moderators hier niet teveel werk geven :D

Lol..thanks :D

Dus word er toch met nummers gerotzooit? Of je hand word vertraagd zodat er eerst een hand nummer 60,000,000,000 aan een cashtable gedealt kan worden?

Als hand 60 miljard een playmoney hand is, zal het waarschijnlijk de eerstvolgende hand zijn de op een cashtafel gedeeld wordt.

mvd1978

Yup, dat bedoelde ik dus. Toch komt er dan 60,000,000,000 in de cashtable te staan, ook al was dat officieel niet de 60 miljardste hand. Bedankt voor je bijval _love:

Head Admin
Lanfear81

Zou ook een beetje lullig zijn wanneer dit valt in een MTT of palymoney table, omdat die speler dan geen FPP verdiend heeft op die tafel in de afgelopen X handen en dan zou iederen $0 winnen _biggrin:

wat een gezeik zeg. Tis allemaal maar EXTRA hoor.

zat er net 908 handjes naast :(

Zit net een beetje te kijken op de winnende tafels. Om de 15 minuten is het wel raak haha. Best leuk om te zien.

Maar waarom is folden zo dom? Want de mensen die folden worden in de chat daarna keihard uitgelachen, maar waarom? Laten ze zoveel geld liggen?