Ga naar het forum
Zondag 27 maart: St...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Zondag 27 maart: Stormy Sunday Straddle railthread!

233 Berichten
40 Gebruikers
0 Reacties
7,603 Weergaven

Zoals je op het forum hebt kunnen lezen zal zondag 27-03 weer een nieuwe editie van The Sunday Straddle plaatsvinden.

In deze thread zullen we de inschijvingen bijhouden en bovendien zal de thread komende zondag fungeren als railthread!

Zo kun jij al jouw coole handjes kwijt, maar ook je suck-outs, coolers, bad-beats en succesverhalen.

Wil jij meedoen aan de Sunday Straddle?

Schrijf je dan nu in en geef je inschrijving door in deze thread. De inschrijving zal tot zondag 27-03 21:30uur open zijn. Maak om je inschrijving af te ronden ook $2 over naar het PokerStars-account: Fishachips84

Hier kun je je naam terugvinden als je ingeschreven bent en betaald hebt. Tevens kun je zien tegen welke PokerStrategen jij het op gaat nemen!

PokerStrategy nickname // PokerStars nickname

Mocht je je PokerStars nickname om bepaalde redenen liever verborgen houden, meld het dan even bij aanmelding ;) Het is natuurlijk wel makkelijker om elkaar te railen als we alle nicknames weten :)

TOTALE SUNDAY STRADDLE POT: $46

Schrijf je nu in!

PokerStrategy-alias / PokerStars-name

Toxicgod (Toxicgod)
NLmaster (Pokerface621)
MuM111 (MuM555)
dan0s (jadan0s)
Revenem (Kaiouta)
peerke01 (peerke01)
PkingNanne (39ace39)
jarusso (papua555)
Twisted2304 (Twisted2304)
KingKlaas (TilttheDonk)
Schelles (Schelles)
Orodin (Orodin)
yoshiwa (Yoshiwa1988)
moeilijkkk (R-Les84)
eviljaapje (eviljaapje)
samni (shark0688)
Scavenger (tim wouters)
pmania (pentiummania)
DrHaze (DrHaze555)
matthijs91 (MR. Heitinga)
sjengfred (sjengfredje)
ILTGGT (ILTG-GT)
noisecore (noise_hxc)

Succes!

232 reacties

Deze keer hebben we gekozen voor een wat duurder toernooi. Past dit toernooi niet in jouw bankrollmanagement dan kun je proberen je te plaatsen via één van de vele satellite's:

Ga naar Tourney -> Satellite -> Cash en kies vervolgens Sunday Storm om jezelf te plaatsen voor het toernooi van komende zondag. Er runnen al satellites vanaf $1.

Ga naar Tourney -> Sattelite -> FPP en kies vervolgens Sunday Storm om jezelf te plaatsen voor het toernooi van komende zondag. Er runnen al satellites vanaf 1FPP.

Ook in de shop kun je voor FPP's een ticket kopen:

Ga naar Cashier -> VIP-store -> Online tournament tickets -> PokerStars $11 Sunday Storm ticket. Dit ticket kost 700 FPP's (je hebt de status van Silverstar of hoger nodig bij PokerStars om dit ticket te kunnen kopen)

Het is ook mogelijk om via ons forum een backing aan te vragen. Check voor alle mogelijkheden en voorwaarden ons backdealforum.

Veel succes en alvast tot zondag!

Toxicgod

Ik ben present.
Toxicgod / Toxicgod.

Alleen heb ik even al het overige geld overgeheveld op FTP. MSS Rush ben ik momenteel aan het doen en voor de rakeback!! ;)

kan ik die straddle overmaken naar een account op FTP (als Arjon deze heeft) neem aan van wel :D

Als dit niet mogelijk is dan stort ik wel wat

Arjon

Oorspronkelijk gepost door toxicgod
Ik ben present.
Toxicgod / Toxicgod.

Alleen heb ik even al het overige geld overgeheveld op FTP. MSS Rush ben ik momenteel aan het doen en voor de rakeback!! ;)

kan ik die straddle overmaken naar een account op FTP (als Arjon deze heeft) neem aan van wel :D

Heb je Skype? Regelen we dat daar even ;)

NLmaster

Denk dat ik wel mee ga doen. Heb een ticket gewonnen in een $1 toernooi dus :f_biggrin:

MuM111

Ik doe ook mee, sat gespeeld en ticket :]
2$ zal ik in weekend overmaken MuM555

Voor de zekerheid maandag vrij genomen, 150000 deelnemers dan kan het even duren ;)

sunday mil, 2nd chance en deze... leuke avond nacht! ik doe mee.

< jadan0s

net overgemaakt.

Toxicgod

Oorspronkelijk gepost door Arjon

Ik ben present.
Toxicgod / Toxicgod.

Read my Signature :D

Benjike316

Succes alvast voor iedereen die gaat deelnemen. Ik ga er jammer genoeg niet kunnen bij zijn, heb elke zondag vatvergadering :)

Revenem

In, ik stuur vanavond nog de $$ over :)

Edit: verstuurd, nickname = Kaiouta

Toxicgod

Oorspronkelijk gepost door Arjon

Ik ben present.
Toxicgod / Toxicgod.

Arjon. had je me al ge-add? Anders moet ik nog wat anders even regelen voor zondag. Qua geld overmaken enzo

AmsterdamCalling

Ik wil wel geld voor je overmaken als je mij op Fulltilt 2 $ passt. Weet niet of ik voor 2 personen tegelijk kan overmaken?

En ik doe dus ook mee!

Dit is op mijn verjaardag, kan niet anders dan goed gaan ;)

i am in

geld overgemaakt

Toxicgod

Arjon. Ik heb het geld overgemaakt naar je account.

En nog bedankt PkingNanne voor de swap :D

AmsterdamCalling

heb ook het geld overgemaakt, mn nick is 39ace39

jarusso

straddle over gemaakt --- > papua555

noisecore

kan iemand 13$ met me swappen ps<->bet365?
of als een mod/CM even 13$ kan voorschieten tot 1 april?

NLmaster

Overgemaakt Pokerface621