Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Freshling

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
464 Weergaven

Hey,

Ben paar minuten geleden 18 geworden, en wou me even voorstellen.

Ik speel al poker vanaf me 13e ongeveer, en heb al een aantal boeken/guides bestudeerd over poker. Nu eens zien of ik een gekke BR kan opbouwen. Moet te doen zijn!

Alleen jammer dat ik volgens de Amerikaanse tijdregeling nog geen 18 ben waardoor ik nog even 6 uur moet wachten voordat ik mijn startkapitaal kan opvragen :rage:

Ik ben van plan sng's te gaan grinden, sinds ik me daar het prettigst bij voel.

:f_biggrin:

Greets, Noissia

6 reacties
bobm78

Hahaha, jij bent er snel bij zeg!
Veel succes met je BR bouwen :D

En nog gefeliciteerd natuurlijk.

shevas7

geduld hebben is wel een hele belangrijke eigenschap van een pokerspeler. Een punt waar je blijkbaar nog kunt aan werken :D
Maar toch veel succes toegewenst, maak zeker gebruik van alle leermeiidelen die pokerstrategy aanbied en dan zal het opbouwen van een BR geen probleem mogen zijn.
Je zegt dat je al van je 13de speelde, wat heb je la precies gespeeld? gewoon thuis met vrienden of ook al online met playmoney...
en ga je cashgamen of speel je toch liever tornooitjes?

vroeger was poker een hele hype op school, en speelde we dat in de pauze voor de lol. Ook speelde ik met playmoney en af een toe een paar freerolls. Heb met freerolls wel af en toe wat geld verdient en had ongeveer 60 dollar ofzo. Maar toen ik er achter kwam dat ik het nooit zou kunnen uitcashen heb ik het een beetje vergokt hehe.

Ik heb pas sinds een half jaar geleden de poker boeken ontdekt. Ik had echt nooit verwacht dat er zoveel strategie in het spelletje zat, dus toen vond ik het ineens wel jammer dat ik die 60 dollar vergokt had.

Nu ik veel meer kennis erover heb, ben ik op het punt aangekomen dat ik echt wil gaan spelen en oefenen om verder te ontwikkelen. Gewoon een beetje de theorieën in praktijk uitproberen.

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Noissia,

Gefeliciteerd!!! Welkom in de wereld der wijzen en volwassenen _biggrin:

Ik zie dat je je al een paar dagen geleden aangemeld hebt en sindsdien aan het wachten bent voor je eigen $50 verjaardagscadeau? _biggrin:

Kende je ons al langer, of kwam je ons toevallig tegen?

Je kunt je in ieder geval lekker uitleven met nog meer boeken en video's op onze site. Veel plezier!

thankss

hehehe ik ken deze site ook al paar jaar, heb alles al doorgelezen op stiefma`s account enzo ;p

het gaat goed op full tilt,

heb na paar dagen al een BR van 140$!

ik had een daily dollar geshipped waardoor ik 71 dollar won :f_biggrin:

en nu grind ik met een roi van 40% de sng`s van 2+0.25