Hallo Pokerstrategen,
Ik ben Soulsword en ik speel sinds Januari poker. Als 16 jarige was ik helemaal verslaafd aan (televisie)poker, en ik wilde dan ook niks liever dan voor echt geld pokeren. Maar ik bedacht me dat dat zich heel lelijk tegen mij kon keren als ik echt 18 was en geld wilde uitcashen.
De interesse in het spel verdween langzaam, maar het bleef altijd in mijn hoofd hangen. En toen ik in Januari met een vriend aan het praten was over poker toen ging de knop om, ik moest en zou spelen.
Ik wilde eigenlijk met wat oefengeld beginnen, maar merkte al gauw dat dat totaal niet leek op echt poker, en dat er ook geen spanning bij betrokken was.
Met wat omwegen, en wat bonus heb ik uiteindelijk voor zon $80, gedeposit.
Ik stond ongeveer op $80,- in maart, toen ik besloot eens serieus te gaan spelen. Na een avondje serieus HUSNG spelen (3 uurtjes ongeveer) stond ik op $150... Ik had mijn spel gevonden, ik vond de snelheid en de spanning van een HU SNG perfect, en ik wist zeker dat ik ze kon crushen in no time.
Tot ik mij bedacht dat ik in mei examens heb en ik teveel tijd in poker aan het stoppen was (niet zozeer in het spelen, maar ook het lezen van artikelen en zo) wilde ik eigenlijk gaan uitcashen. Of bust gaan. In iedergeval $0.00 overhouden op mijn account.
Dus ik stond op $150. Toen ik nog geen 10 minuten later op $230 stond dankzij 25NL HU CASH had ik eigenlijk moeten stoppen, uitcashen en blij zijn met mijn toch erg makkelijke geld. Maar nee, ik moest doorgaan tot $300 of bust. En ja hoor, een uurtje later gooide ik mijn laatste $50,- in een HUSNG die ik verloor.
Heb ik achteraf spijt? Nee, die gambler's hi was echt geweldig. Misschien nogal duur, ik ben helemaal bust, maar het was het me zeker wel waard. $80,- voor 3 maanden plezier. Na mijn examens ga ik met proper bankroll management verder, en misschien dat ik dan iets kan bereiken. (ik was gewoon een winnende speler voor dat ik bust ging in een avond.)
Heb nu wel een $50,- startkapitaal onderweg naar William Hill, maar ook dat bewaar ik zoveel mogelijk voor na mijn examens.
Dat was mijn pokerverhaal in het kort.
Groetjes
Soul