Ga naar het forum
Het nieuwe statussy...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Het nieuwe statussysteem: Wat vind jij?

29 Berichten
22 Gebruikers
0 Reacties
3,823 Weergaven
Arjon

Vanaf juni wijzigt PokerStrategy.com haar statussysteem naar een eenvoudigere en maandelijkse variant. Bovendien wordt het nu veel makkerlijker om Gold en Platinum te bereiken. Lees snel dit nieuwsbericht voor meer informatie.

In het nieuwe puntensysteem verzamel je voortaan StrategyPoints op een maandelijkse basis. Vanaf het moment dat je genoeg punten hebt voor een bepaalde status, zal je nieuwe status in de huidige maand én de maand die daarop volgt behouden blijven.

Bijvoorbeeld: tussen 1 en 15 mei verzamelde je 100 StrategyPoints. Dit wil zeggen dat je dan, volgens het nieuwe systeem, een Silver lid bent tot minstens 30 juni. Wil je dezelfde status ook in juli nog behouden, dan moet je ervoor zorgen dat je in juni opnieuw minstens 100 punten haalt.

Nieuw statussysteem
Statusoverzicht Silver Silver Gold Gold Platinum Platinum Diamond Diamond Tijdsduur
Oude voorwaarden 100 800 3.000 7.500 28 dagen
Nieuwe voorwaarden 100 500 2.500 7.500 Maand

Laat ons weten wat je van het nieuwe systeem vindt!

28 reacties
pbijvoet

Oorspronkelijk gepost door pbijvoet
:f_thumbsup:

leyse77

krijg je dan die 10 strategy punten per dag ook nog?

live4danzig

Mooi, kan ik eindelijk de gold status behalen, er zijn behoorlijk wat video's en artikelen in de gold-sectie die ik graag zou willen zien/lezen.

Arjon

Oorspronkelijk gepost door leyse77
krijg je dan die 10 strategy punten per dag ook nog?

Jazeker, die promotie blijft gewoon doorlopen.

zou wel leuk geweest zijn mocten jullie die diamond ook laten zakken hebben naar een 6.500 a 7.000 punten :D :d:d:d

TOP!

Nu kan ik makkelijker gold blijven en de video's kijken :heart:

ik was vorige maand al gold, maar nu wil ik de nieuwe ICM video kijken maar ben ik weer silver :rage:

Als ik zorg dat dat ik 500 SP haal deze maand ben ik dan per 1 mei een maand gold? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.

Moderator
pcbeem

Zoals ik het heb gelezen gaat het nieuwe systeem juni pas in dus als je in juni 500 SP haalt ben je rest van maand en die maand er na Gold. Maar kan me voorstellen dat het voorbeeld het niet echt duidelijker maakt.

Misschien dus idee om daar even andere maanden van te maken ;).

Toxicgod

Goeie zaak Pokerstrategy!! :f_thumbsup:

Knien12

Oorspronkelijk gepost door Fedieltje
zou wel leuk geweest zijn mocten jullie die diamond ook laten zakken hebben naar een 6.500 a 7.000 punten :D :d:d:d

Als ik het nieuwsbericht goed lees, dan is het nu ook makkelijker om diamond te halen (behalve in februari in niet schrikkeljaren).
Eerst had je 28 dagen de tijd, nu dus 1, 2 of 3 meer.

AmsterdamCalling

ik heb 500 punten en ben silver...

Knien12

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne

Het is ook nog geen juni.

AmsterdamCalling

Oorspronkelijk gepost door Knien12

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne

Het is ook nog geen juni.

Daar heb jij dan ook weer een punt.

Yoghi

Ik vind dat 400k strategypoints ook wel blackmember mag zijn

Oorspronkelijk gepost door Monkeye
Als ik zorg dat dat ik 500 SP haal deze maand ben ik dan per 1 mei een maand gold? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.

Als je zorgt dat je 500 SP haalt in Mei, dan ben je per 1 juni een maand lang gold. Het gaat namelijk per 1 juni in.

Succes! 500 SP moet zeker lukken. :D

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door NijntjeNL

Oorspronkelijk gepost door Monkeye

Als je zorgt dat je 500 SP haalt in Mei, dan ben je per 1 juni een maand lang gold. Het gaat namelijk per 1 juni in.

Succes! 500 SP moet zeker lukken. :D

Dit klopt inderdaad. We wilden het systeem echter vroegtijdig aankondigen zodat jullie allemaal goed op de hoogte zouden zijn en jullie hierop kunnen voorbereiden en alvast in mei je status verdienen voor juni _cool:

Huh, ik had gister 521 punten dus dan zou ik toch gold moeten zijn? Ik ben echter nog silver. Zit ik me daar te verheugen op die gold artikelen...........

Hoe kan dat nou??

Arjon

Je kunt op de homepage door in de kolom middenonder 'vorige maand' te selecteren, precies zien hoeveel punten je had.

De gehele vorige maand telt mee als periode waarin je dus 500 SP's gehaald moet hebben. Waren er aantal dagen van eind april die je wellicht nog had meegenomen in je berekening?

Als je denkt dat er iets niet klopt, maak dan aub even een ticket aan voor de klantenservice.