Ok, nu gaat er een interessante discussie ontstaan, ik speel zelf al tijden NL10, maar ik zie in de quiz en hier wel interessante info voorbijkomen die mijn spel zeker positief kunnen beinvloeden, dus ik ben erg benieuwd hoe de 4 punten hierboven worden besporken en wat hierover het eindoordeel is 
Mijn score was 20, dus daar zit nog zeker verbetering in.
hieronder mijn reacties.
1e punt van Wryzeth.
AKo moest volgens quiz gecalled worden.
Ik had hier ook ge 3-bet omdat als ik gereraised wordt door die gast ik nog de hand kan wegleggen. Called hij mij, dan kan ik zijn range van tophanden verkleinen tot JJ, QQ heel misschien KK, en AK.
In positie raise ik hem dan liever, en dan maak ik een mooie cbet op het board, omdat ik dan bij een gemist board een overpair rep.
Callen vond ik hier ook niet al te best.
2e punt
De squeeze/broke play kende ik niet, dus dit was nieuw voor mij. Ik zou dus graag zien wat we hier daadwerkelijk doen, gezien de meningen hierover verdeeld zijn.
3e punt
Ik had die KTo bijvoorbeeld ook gefold met 4 limpers voor mij, omdat op dit niveau te veel callers zijn en ik met zo'n hand niet in de problemen wilde komen. 80ct however is een flinke raise, dus wellicht dat het dan een headsup wordt.
Dus wie ohw wie heeft hier een mening over?
4e punt
56s, ik had hier ook gecalled, omdat ik met deze hand liever niet in een geraisede pot zit, maar liever multiway in een kleine pot.