Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Boosdoenert

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
362 Weergaven

Hey luitjes,

ik ben Benjamin aka Boosdoenert, ben 20 jaar en pas weer begonnen met poker. Heb twee jaar geleden veel gespeeld, maar telkens weer mijn bankroll er doorheen gesmeten. Ik won wel, maar ik verloor meer zeg maar, onder andere doordat ik te gretig werd. Ik ben er toen maar mee gestopt.

Nu ben ik pas op PokerStrategy gestuit, waar ik het startkapitaal kon aanvragen. Dit heb ik gedaan en ik ben vervolgens veel artikelen gaan lezen en veel video's gaan bekijken. Ik speel nu SSS op de NL10 en hoewel ik niet veel gespeeld heb de afgelopen tijd, sta ik momenteel wel op +30, dus dat is niet slecht.

Ik zit er ook over te denken om s&g's te gaan spelen, zoals ik voorheen altijd deed, maar dan nu wel met een fatsoenlijk BRM, maar ik ga eerst de strategie-artikelen maar eens grondig doorkijken.

Als iemand nog tips heeft over bijvoorbeeld een goede strategie om een mooie bankroll op te bouwen, hoor ik dit graag!

Groet,

Boosdoenert

1 reactie

Hey Boosdoenert! Welkom :)

Goed om te horen dat het deze keer beter gaat en dat je iig in de plus staat. SnG's vind ik zelf een erg leuke variant om te spelen, maar ook daar is het bankrolmanagement echt heel belangrijk. Omhoog gaan als het bankroltechnisch kan en je voelt dat je er klaar voor bent. En uiteraard omlaag gaan als het bankroltechnisch moet.

Misschien dat je trouwens nog wat aan dit artikel hebt: 7 tips hoe je een succesvolle SnG-speler wordt

Leuke nickname trouwens ;)