Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] hallo

10 Berichten
7 Gebruikers
0 Reactions
493 Bekeken

hallo collega pokeraars.
Ik ben niet nieuw in dit vak, ik was zeer succesvol bezig op pokerstars ongeveer een tweetal jaar geleden. Ik kreeg $5.00 gratis en hieruit haalde ik maar liefst 3400 dollar.
2500 betaalde ik uit en met de andere 900 besloot ik losjes te spelen. Wat dan ook de foute keuze bleek te zijn, met 0 dollar op mijn pokerstars account beloot ik geen extra geld te storten en mij verder te beperken tot free play. Dat verveelde me al vlug dus ik stope een tijd met pokeren. Nu krijg ik gratis de kans 50 dollar te besteden, die zal ik dan natuurlijk ook grijpen!
Ik zal me eerst nog wat voorbereiden door de zeer goede/handige videos hier te bekijken. Daarna ga ik er weer vol tegenaan!

9 replies

Best zonde dat je zo lang gestopt bent, lijkt me geen probleem om weer opnieuw te beginnen met $10 ofzo als je het al eerder van $5 hebt gedaan.

Was toch nog mooi, die $2500 in de pocket.

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Best zonde dat je zo lang gestopt bent, lijkt me geen probleem om weer opnieuw te beginnen met $10 ofzo als je het al eerder van $5 hebt gedaan.

Was toch nog mooi, die $2500 in de pocket.

Dank u voor de goeie moed !
ik stopte eigenlijk vooral omdat ik weiger geld te storten op mijn account, maar als het gratis is kan je niet missen ;)

Welkom!

Leuk dat je weer wil beginnen met pokeren. Ik hoop dat je met het startkapitaal een net zo goed resultaat haalt als 2 jaar geleden. :)

Welke varianten speel je vooral?

Oorspronkelijk gepost door Nordin
Welkom!

Leuk dat je weer wil beginnen met pokeren. Ik hoop dat je met het startkapitaal een net zo goed resultaat haalt als 2 jaar geleden. :)

Welke varianten speel je vooral?

Danku!
ik beperk me nu vooral tot sit&go's hold em nl $3 buy-in om wat terug te wennen.
gisteren ook een toernooitje met 695 gespeeld waar ik 40ste eindigde (verloor kk tegen QJ), er zat meer in maar goed, ik vind het nog steeds een fantastich spel en ik ga er alweer helemaal in op :)
momenteel heb ik 65$ dus een 15 dollar winst.

LawOfNewton

Leuk dat je weer gaat pokeren. Het is hier echt gezellig, naar mijn gevoel zul je hier ook een stuk wijzer worden, althans dat heb ik wel ervaren. VGV Peet

hoi
succes met het uitbreiden van de $50.
Let wel even op BRM want meteen de $3 games spelen is eigenlijk te hoog.

Enige vraag die ik heb, hoe heb je destijds die 2500 uitbetaald ? ik hoor mensen nl altijd maar klagen dat ze niet kunnen uitcashen omdat ze nog nooit gestort hebben.

Oorspronkelijk gepost door Last2Act
hoi
succes met het uitbreiden van de $50.
Let wel even op BRM want meteen de $3 games spelen is eigenlijk te hoog.

Enige vraag die ik heb, hoe heb je destijds die 2500 uitbetaald ? ik hoor mensen nl altijd maar klagen dat ze niet kunnen uitcashen omdat ze nog nooit gestort hebben.

Bedankt, ondertussen is dit niet meer te hoog voor m'n cashstack maar ik moet je gelijk geven ;)
Het systeem van uitbetalen is inderdaad vrij complex, er moet teminste 1 storting zijn gebeurd in het laatste half jaar, dus ik storte het minimum (10$) en liet het daarna gewoon samen met de 2500 terug uitbetalen.

Titangizmo

Welkom op het forum.

Dat het je deze keer even voorspoedig mag afgaan als 2jr terug.