Voor het volledige nieuws kunnen jullie hier kijken:
Nieuwe Community Manager: Leo258
In deze thread kunnen jullie hem feliciteren met zijn nieuwe functie!
Voor het volledige nieuws kunnen jullie hier kijken:
Nieuwe Community Manager: Leo258
In deze thread kunnen jullie hem feliciteren met zijn nieuwe functie!
Klasse Leeeeee!!!!
Ondergaan begonnen, hard werken voor de Community, en er voor beloond worden!! ![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe baas ( welke niet zo'n slechte is volgensmij)!!
Congratz leo, leuk om voor pokerstrategy te werken.
Hoe reageerd je omgeving hierop?
In ieder geval, veel geluk.
grtz elrio
Veel succes ermee! Maar vergeet niet om tussendoor je een beetje te blijven ontwikkelen als pokerspeler, dat kan er geloof ik snel bij inschieten bij zo'n leuke drukke nieuwe baan
Maar vergeet niet om tussendoor je een beetje te blijven ontwikkelen als pokerspeler, dat kan er geloof ik snel bij inschieten bij zo'n leuke drukke nieuwe baan
Echt waar?????
:D
He Leo ook van hier proficiat van Karen en Rop horen vast weer snel van je. En maak er wat moois van he.
Top Leo! Was dit die nieuwe baan waar je het laatst in de coaching al een btje half half over had? Of is dit zomaar nog er tussen gekomen?
Oja, heb je nog een assistent nodig?
Heyyyy, bedankt allemaal!
Heb er echt enorm veel zin in. Als je nog leuke ideeën hebben over hoe we de community nog aantrekkelijker voor jullie kunnen maken - dan hoor ik dat graag ![]()
Sharp en ik hebben iig al een heleboel dingen die we (samen met alle mensen die vanuit de community helpen!) willen gaan oppakken, dat je er zeker van kunt zijn dat we echt een hele leuke tijd tegemoet gaan.
Let's rumble! ![]()
En jep Kees, dat was m en ja, we hebben altijd hulp nodig ![]()
Elrio: iedereen is alvast een plek in ons nog niet bestaande huisje aan het reserveren ![]()
Groeten,
Leo
Oorspronkelijk gepost door Sharp80
Maar vergeet niet om tussendoor je een beetje te blijven ontwikkelen als pokerspeler, dat kan er geloof ik snel bij inschieten bij zo'n leuke drukke nieuwe baan
Echt waar?????
Ja het schijnt zelf dat als je HeadAdmin wordt dat je dan handen als J3o gaat pushen
![]()
Ja het schijnt zelf dat als je HeadAdmin wordt dat je dan handen als J3o gaat pushen
Nog wel erger ook hoor.......