Skip to forum
ik heb pokerstars d...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] ik heb pokerstars door

49 Berichten
33 Gebruikers
0 Reactions
4,600 Bekeken
Xepias

nu heb ik het

het is niet de bedoeling om met de beste handen all-in te gaan maar met de slechtste hand

denk erover:

- geen bad beats meer
- raar maar waar maar je hebt meer kan om te winnen
- je voelt je achteraf beter als het lukt

het is nu al zon 2 weken aan de gang en zon 40 dollar geleden dat ik nog eens een sng gewonne heb en dit door het feit dat ik steeds over en over gecalled word door slechtere handen en er telkens van te moeten verliezen op de bubbel

dus volgens mij is het dus wel degelijk de bedoeling om met de slechtere hand te spelen

EDIT: iedereen weet toch dat ik maar aant zwanzen ben he

48 replies
raymond20001
HoofdVogel

heb je het eindelijk door, dit is DE winnende strategie _cool:

weinige beheersen deze strategie goed maar nu ben je klaar om zwaar te gaan cashen ;)

Horemanske
Sjors777

LMFAO

Cognitief

Heb je toch redelijk snel gedaan dat je hier na anderhalf jaar al achter bent gekomen.

Deze side is ook opgericht om de moderators extra geld te laten verdienen door middel van poker. We zeggen altijd wel dat ze aan het luckboxen zijn maar hun hebben het spelletje gewoon goed door.

Daarom doe ik ook altijd het tegenovergestelde van wat deze side adviseert.

wauss

als jij nou deze nieuwe strategie even uit probeert en het dan met ons deelt. als het lukt stappen we allemaal over denk ik.

mvd1978

Misschien moet je die mensen die in sng's of tournamenten jouw KK met hun J2 verslaan eens opzoeken op sharkscope of officialpokerrankings om te zien dat ze maar 5 procent i.t.m. komen en een roi van -88 procent hebben?

EmmaDauwe
luca02

Kun je, je nieuwe strategie niet eens bij mij aan de tafel komen uitproberen?;)

het is natuurlijk bullshit maar je gaat het soms bijna geloven. Pasgeleden aan het multi tafelen e
n door een misclick ging ik allin met 42o met een call van 3 mensen. Ik won de 4-way pot... Dan voel je je overigens eerder lullig maar goed.

WesleyTheMan

Bij de titel moest ik al lachen maar dit is helemaal lachwekkend! Hahah

Xepias

Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
Bij de titel moest ik al lachen maar dit is helemaal lachwekkend! Hahah

wel duhuu

wcgrutto

Ach, toevalstreffers vallen voor.
Ooit eens J6 op BB, J66 dropped, 2 handen later pas ik J6, dropped jj6. En hand later krijg ik weer j6, kdacht, kga eens callen. 666 dropped :D Of soms zo'n rijtje AA,AA,KK,AA :D
leer er mee omgaan, als ze in je nadeel zijn.

Je moet ff pokervids van Waterboat op youtube kijken, zou een goede leermeester voor jou zijn! _biggrin:

ItsTeddyKGB

Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
Je moet ff pokervids van Waterboat op youtube kijken, zou een goede leermeester voor jou zijn! _biggrin:

+10.000 :heart:

Ik kijk meestal de filmpjes van Tuff Fish op youtube :)

Die kende ik niet nu wel wat een humor schitterend !!! :D

threat of the month imo

Nu gaat iedereen vette winst maken op Pokerstars let maar op _biggrin: