Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hey allemaal!

23 Berichten
16 Gebruikers
0 Reacties
1,365 Weergaven
TimPS

Hey, zoals je in het nieuws al kon lezen ben ik de nieuwe (Belgische) Community Manager.

Als je vragen hebt, eender welke, stel ze dan gerust! Ik hoop een nuttige toevoeging te kunnen zijn aan het CM-team en op deze manier onze PokerStrategen en nog betere service aan te kunnen bieden.

Hoofdtaak zal het opvolgen van de Belgische pokerwetgeving zijn. Vragen daarover mag je me altijd stellen en dan zorg ik er voor dat ze zo snel en zo goed als mogelijk beantwoord worden. Wat dat betreft gaat er binnenkort overigens een nieuw subforum open, waar je eveneens terecht kunt met al jouw vragen.

Mijn taak hier zal zich overigens helemaal niet beperken tot uitsluitend het opvolgen van de Belgische wetgeving, dus aarzel zeker niet om me aan te spreken mocht je andere vragen hebben.

I'm at your service! ;)

22 reacties

Welkom Tim!

Ik weet zeker dat je een goede toevoeging van het team zal zijn!

Ben je al ontgroend door de party-animals aldaar?

johninho123

Succes!!

Nivlem

Eindelijk weer een Belg er bij! :) Zeker een goede aanvulling, je weet nu al meer over de Belgische markt dan de rest van het bedrijf bij elkaar!

yoshiwa

belgische cm voor het DE dan ?:P

welkom ;)

Arjon

Fijn je eindelijk hier in het team te hebben, lang naar uitgekeken.

Nogmaals gefeliciteerd, je gaat hier ongetwijfeld een mooie tijd beleven! :)

TimPS

Thx all :)

@Cali: ik hou me voorlopig nog kalm.. Als ik meteen los ga, dan zou mijn carrière hier wel eens van korte duur kunnen zijn :D

Wryzeth

Heel veel plezier in Gibraltar Tim, geniet ervan! :f_cool: :f_love:

Succes ginder hé maat, hou de Belgische eer hoog! ;)

PS: Chique interview + foto :tongue:

Yoghi

Waarom heb je je naam in TimPS veranderd? Ik vind het niet echt een verbetering

TimPS

Thanks Vinny ;) Heb je niet meer op skype gezien, dringend tijd om je nog eens aan te melden :P

@ Yoghi: ik vind het ook niet echt een verbetering, maar het was ofwel TimPS ofwel TimBo (Bo is de afkorting van mijn achternaam), want de combinatie Tim was te kort. Sick beat! :P

Yoghi

Kon je niet gewoon je oude naam houden dan?

Varune

Deed dan Timmmmeeehhh

<- 'wtf'

Nog gefeliciteerd :P

TimPS

Oorspronkelijk gepost door Varune
Deed dan Timmmmeeehhh

<- 'wtf'

Nog gefeliciteerd :P
LOL :D Nuja, daarom dus niet :coolface:

@ Yoghi, het had waarschijnlijk wel gekunnen ja, maar ik wilde in feite gewoon mijn voornaam (zoals bijna alle CM's) bij de nieuwsartikelen. Eens de naamsverandering was aangevraagd en drie letters te kort bleken (Leo heeft obv. meer invloed :( ), zijn we hiervoor maar gegaan. Zo terrible is het nou ook weer niet hé :D

Leo heeft obv. meer invloed )

Verschil moet er zijn hè. Congrats nog ;)

Wryzeth

Naamdiscriminatie imo.

Stel je voor dat je Mo heet. Dan ben je zwaar de pineut. :(

He Tim, gefeliciteerd met je job. Leuk al eens ooit met je gewerkt te hebben. Misschien zie ik je weer in Namen???

Welkom Tim! :D :D :D

Supermoderator
Zeezout

Going strong!

Misschien was Timide Tim een idee? :D:D:D

Nah, have fun daar _cool:

Oja, over die vragen: is de Belgische friet nou inderdaad beter dan de Hollandse? (alles mocht, werd er gezegd.....)

TimPS

Is het dan niet algemeen geweten dat de Belgische friet de beste ter wereld is? :P

Bedankt allemaal!