Skip to forum
Wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen
Poll results: Welk studieonderdeel verdient als eerste aandacht?
Voter(s): 20
Poll is closed aug 20, 2008
Nieuwe, beter geschreven strategie artikelen  -  votes: 4 / 20%
4
20%
Nieuwe coaching varianten (Public Private Coachings, Theorie Coachings, etc)  -  votes: 9 / 45%
9
45%
Nieuwe Nederlandstalige Video's  -  votes: 11 / 55%
11
55%
Aangepaste, intensievere strategie discussies op het forum  -  votes: 3 / 15%
3
15%
Invoering van interactieve Quizelementen  -  votes: 3 / 15%
3
15%

[Gesloten] Wekelijkse Ledenpoll: Welk studieonderdeel verdient als eerste de aandacht?

23 Berichten
16 Gebruikers
0 Reactions
3,643 Bekeken

PokerStrategy biedt je veel verschillende manieren om je spel te verbeteren. Het aangeboden studie materiaal, is internationaal alom bekend om haar uitstekende kwaliteit. Of het nu gaat om Strategieartikelen, Video's of Coachings gaat, bij PokerStrategy kun je geheel gratis op ieder niveau instappen en sprongen vooruit maken in je poker kennis.

Het doel is dan ook om jullie in de komende maanden het best mogelijke Nederlandse studiemateriaal aan te bieden. Hier hebben we echter jullie mening voor nodig.

Vanzelsprekend kun je in deze thread ook concrete andere voorbeelden geven of je eigen keuze duidelijk maken.

Groeten,
Leo

22 replies

Naar mijn mening mag er meer aandacht uitgaan naar de coachings. Er moet een manier gevonden worden om ze aantrekkelijker te maken voor het grote publiek en ook lijkt het me leuk om te kijken naar nieuwe soorten coachings. Je hebt er zo veel aan, naar mijn mening zelfs meer dan menig artikel, dus is het zonde als mensen niet naar de coachings komen omdat ze het vergeten, of niet durven kijken.

Groet

HoofdVogel

No Limit videos: er staat er maar 1 nederlandstalige online en niet iedereen heeft 's avonds tijd om de coachings volgen

Sharkking89

Oorspronkelijk gepost door HoofdVogel
No Limit videos: er staat er maar 1 nederlandstalige online en niet iedereen heeft 's avonds tijd om de coachings volgen

-Welke variant?
-Welke limiet?
-Hoeveel tafels?
-Waar moet de nadruk op liggen(bijv. Preflop spel, Positiespel, Semibluffs, Valuebets?)

Zeg het maar :D

HoofdVogel

Het liefst session reviews, zoals thorsten die maakt, dus opnemen en achteraf de commentaar er bij opzetten, deze zijn het duidelijkst voor de speler en kijker.

welke variant: BSS -> Full ring voor mij en Short handed voor de rest
welke limiet: minstens NL50 maar liefst NL100
hoeveel tafels: 4
nadruk elke week op iets anders bvb. spelen met stats!, spelen op techniek, enzoverder

elrio

Oorspronkelijk gepost door Sharkking89

Oorspronkelijk gepost door HoofdVogel

-Welke variant?
-Welke limiet?
-Hoeveel tafels?
-Waar moet de nadruk op liggen(bijv. Preflop spel, Positiespel, Semibluffs, Valuebets?)

Zeg het maar :D

- NL BSS SH Duh :D
- NL25 tot NL100
- 4 tafels
- Je zegt zelf onderwerpen waarover je videos kan maken :D

Marple08

Ja, waarom worden coachings bijvoorbeeld niet getaped en als content beschikbaar gesteld?

Fredjen

Oorspronkelijk gepost door Marple08
Ja, waarom worden coachings bijvoorbeeld niet getaped en als content beschikbaar gesteld?

Dit zou toch moeten lukken? heb onlangs eerste coaching meegedaan en vond die superinteressant maar kan deze jammergenoeg niet elke week volgen...

HoofdVogel

Lastige keus, vind dat er wel wat verbetering cq vereenvoudiging van de coaching mag plaats vinden. Idee wat ik vandaag las over web cam coaching lijkt me erg leuk als het praktisch is.

Heb alleen toch gekozen voor de forumdiscussie. Er mag van mij veel meer mogelijk zijn op gebied van chat, discussies en persoonlijke messages om nog beter en sneller te kunnen leren van elkaar.

Oorspronkelijk gepost door Fredjen

Dit zou toch moeten lukken? heb onlangs eerste coaching meegedaan en vond die superinteressant maar kan deze jammergenoeg niet elke week volgen...

Mag niet van pokerstrategy helaas...

Maargoed Als er NL video's moeten komen, waarom niet beginnen op nl5 of nl10, de meeste spelers hier spelen op deze limieten naar mijn idee.

Ik vind een paar van de artikels in de contentweek bss gebrekkig.

Er zijn er ook goede bij (bv pt stats), maar bv het artikel over overpairs spelen is niet goed genoeg. Hier zegt men ondermeer dat je een overpair jj op een board met flushdraw best moet folden als je tegenstander 1/6 van de pot bet.Dit is volgens mij gewoon fout.

HoofdVogel

Vanaf NL50 en meer nog NL100 valt er te pokeren met de BSS,
op de lagere limieten moet gewoon ultra tight spelen om op lange termijn winstgevend te spelen.

Ik blijf het zeggen SSS is het meest winstgevend op de microlimieten.
BSS op NL5/NL10 is gewoon tijdverlies.

Dan heb ik het wel over full ring hier.

lol dan had ik zeker een enorme upswing :D, nee bss is juist erg winstgevend te spelen op de micro limieten als je maar goed spel speelt.

Marple08

Oorspronkelijk gepost door markuselitus

Oorspronkelijk gepost door Fredjen

Mag niet van pokerstrategy helaas...

Ben wel benieuwd naar de ratio daarachter.

Ik zou zelf ook de Coaching willen zien verbeterren.
Had er hier een ideetje over hoe dat te doen.
De coach zou dus zijn scherm streamen zodat je kan volgen hoe hij speeld. Deze sessies kunnen dan eventueel worden opgenomen en in de video sectie gezet.
Zo heb je dus beterre coachings en meer video's :D

Ik ga toch voor de Artikelen. Vooral omdat ik wel een hoop MTT artikelen wil zien. Daar is nu weinig over te vinden. Lees inmiddels zelf wel Harrington, maar dat er hier niets over te vinden is, valt me wel tegen!

Gerv

met SSS vids ben ik nu aan het sleutelen.

Nederlands of Engels ? :]

SeaJaws

Ik heb gekozen voor de interactieve quizelementen. Ik denk dat het heel leerrijk en goed zou zijn dat je na elk of toch zeker sommige artikels je erna een meerkeuze quiz krijgt om je kennis direct te testen. Het is ook heel gemakkelijk omdat je zo'n quiz kan doen wanneer je wilt.

Verder zouden de video's van mij in iets hogere kwaliteit mogen zijn, vooral het geluid dan :p.

Het forum wordt al geupdate met profielen etc. heb ik in de blog gelezen dus dat komt wel goed :).

WPTRay

PLO SnG artikelen ;) (Nederlands)